Mieleenpainuvin auto jonka olet nähnyt?
Minulla yksi musta Mersu. Ei itse auton takia, vaan siellä kuski ja apukuski suutelivat eikä huomanneet liikennevalojen vaihtumista ja torvet soi
Kommentit (69)
Todella aneeminen vuosi ollut tähän mennessä vaikka tykkään bongailla. Mielenkiintoisin oli Maybach-pakettiauto. Todennäköisesti ainoa Suomeen rekisteröity kappale.
Kevään aikana nähtynä yksi vanhempi Lamborghini, yksi musta BMW M3 ja yksi valkoinen limusiini jossa ei ollut mitään firman logoja.
Saa nähdä bongaisiko tänä kesänä McLarenin. Yhden kerran elämässäni nähnyt sellaisen kesällä 2019 Helsingin kauppatorin viereisellä tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Mieleenpainuvin auto oli Kaukokiidon rekka jossa luki kyljessä Kaukokiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiito. Haluaisin nähdä joskus uudestaan. Se teksti kun oli koko kyljen pituudella.
Muistan elävästi nähneeni tuon rekan jossain päin Suomea lapsena.
Lexus lfa vantaalla kylätiellä kesällä 2012, myöhemmin kävi ilmi että Markku Alen ajoi sitä ja kuvasivat siitä jutun johonkin auto ohjelmaan.
Aina tulee parempi mieli jos huomaa kuplavolkkarin. Lempparini etenkin keltaiset. Jotenkin iloinen ja huoleton auto joka muistuttaa minua menneistä ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Lexus lfa vantaalla kylätiellä kesällä 2012, myöhemmin kävi ilmi että Markku Alen ajoi sitä ja kuvasivat siitä jutun johonkin auto ohjelmaan.
Onkohan noin. Niitä ei ole rakennettu kuin jokunen sata. Toki ei mahdotonta että joku eksynyt Suomeen.
Naapurin Wartburg...aina paskana,ja se 2-tahtisen savunkatku..
Kupla-volkkari, joka oli maalattu leppäkertun näköiseksi.
Maseratin näin helmikuussa, viime kuussa sekä mersun AMG GT ja Bemarin M-sarjalainen molemmat Hgi:ssä. Eilen Espoossa näin Olarissa oranssin Supran.
Bentley Bentaygan näin jouluna. Tyylikäs peli. Joskin hassua että hekin ruvenneet tekemään maastureita.
Helsingissä länsiväylällä olen ajellut porsche 981 spyderin vieressä.
Helsingissä vihdintiellä olen nähnyt ferrari 812 superfastin.
Kouvolassa kymiringillä olen nähnyt porsche 911 gt3 rs
Bugatti Veyron tampereella, perässä ja rinnalla tuli ajettua.
Vierailija kirjoitti:
Todella aneeminen vuosi ollut tähän mennessä vaikka tykkään bongailla. Mielenkiintoisin oli Maybach-pakettiauto. Todennäköisesti ainoa Suomeen rekisteröity kappale.
Kevään aikana nähtynä yksi vanhempi Lamborghini, yksi musta BMW M3 ja yksi valkoinen limusiini jossa ei ollut mitään firman logoja.
Saa nähdä bongaisiko tänä kesänä McLarenin. Yhden kerran elämässäni nähnyt sellaisen kesällä 2019 Helsingin kauppatorin viereisellä tiellä.
Tummanoranssi McLaren kesällä 2025 Pompierin edustalla ydinkeskustassa Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Suomeen rekisteröity koska Suomessa ei ole yhtäkään Bugattia Trafin mukaan.
Tosin itsekin rekisteröisin Viroon tms. koska autoveroa tuon kotimaistamisesta menisi n. miljoona euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noin. Niitä ei ole rakennettu kuin jokunen sata. Toki ei mahdotonta että joku eksynyt Suomeen.
Löysin sen pätkän missä ajavat sitä, tuo autohan oli vain lainassa suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi livenä julkisilla tiellä aika hienoa nähdä Suomessa GT3 RS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Suomeen rekisteröity koska Suomessa ei ole yhtäkään Bugattia Trafin mukaan.
Tosin itsekin rekisteröisin Viroon tms. koska autoveroa tuon kotimaistamisesta menisi n. miljoona euroa.
Taisi olla ranskalaisen Veyron. Ei edes tavallinen vaan Grand Sport Vitesse joita ei montaa siihen aikaan ollut tehty.
BMW 7 sarjaa pari kuukautta ennen kuin sitä alettiin edes mainostamaan kuluttajille. Tämä oli ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Jos oli Rosso Corsan värinen 812 niin näin sen lentokentälle vievällä Kehätiellä Helsingissä 2024. Siinä oli suomikilvet ja tietääkseni vain Esa Schroderus joka omistaa sen italialaisten autojen firman omistaa Superfastin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
BMW 7 sarjaa pari kuukautta ennen kuin sitä alettiin edes mainostamaan kuluttajille. Tämä oli ulkomailla.
Siis ne uudet 2026 majavakeulaiset? En pidä. Hyvä että joku pitää.
Mieleenpainuvin auto oli Kaukokiidon rekka jossa luki kyljessä Kaukokiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiito. Haluaisin nähdä joskus uudestaan. Se teksti kun oli koko kyljen pituudella.