Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaatte (jaoitte) ruokakulut seurusteluvaiheessa kun asutte omissa asunnoissa?

Vierailija
16.04.2026 |

Kun seurustelet (tai kun olet joskus seurustellut) kumppanin kanssa siten, että kummallakin on omat asunnot ja vierailette toistenne luona esim. Koko viikonlopun ajan, miten te olette jakaneet ruokakulut ? Maksatteko osan tai puolet kuluista sille, kenen luona vietätte aikaa? Vai ostaako kylässä oleva henkilö omat ruuat TS. Tuo omat eväät mukanaan ?

Ainakin joskus täällä on ketjuja siitä, kuinka nainen on kirjoittanut, miten häntä kyrsii se, että aina kun hän on kylässä miesystävän luona, niin nainen joutuu maksamaan puolet yhteisistä ruokaostoksista, vaikka osa niistä jää miehen luokse ja sitten taas kun mies käy kylässä naisen luona, ei mies tee elättämään, että tarjoutuisi maksamaan osan ruuista, joita nainen on käynyt yksin ostamassa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa, jonka luona ollaan. Me ollaan enimmäkseen miehen luona, välimatkaa 200 km. Mulle tulee matkakustannukset, miehelle ruokakulut. Luultavasti minä maksan tässä kuviossa enemmän, koska autoni syö enemmän kuin minä. Mutta toisaalta mulla on myös parempi palkka, joten varmaan ihan reilua. 

Vierailija
42/53 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rahalla tekee ruuan kahdelle kuin yhdelle, en ymmärrä tuollaista pikkurahojen laskemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on jo tyhmää naiselta ettei ole vaatinut osaa kuluista, jos mieskin vaatii. 

Miesystäväni on vieras, ja minä tarjoan silloin. Hän siis käy minun luona. Itse käy hänen luona pari kertaa vuodessa. Välimatkaa on. 

Vierailija
44/53 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä täytyy keskustella täällä? Mikset keskustele sen miehen kanssa? Vähät se meitä kiinnostaa.

Vierailija
45/53 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se maksaa ruoat jonka luona ollaan. Ei me koskaan senttejä ole laskettu. 

Oletteko molempien luona vai usein vain toisen luona.

Vierailija
46/53 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla rahalla tekee ruuan kahdelle kuin yhdelle, en ymmärrä tuollaista pikkurahojen laskemista.

Ilmeisesti syöt jonkun muun kustannuksella.

Vierailija
47/53 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menisi miehen luokse, ellei mies tarjoaisi kaikkea JA takaisi koskemattomuuttani, esim. vierastalossa majoittaen. En nukkuisi edes samassa rakennuksessa predaattorin kanssa. Eikä todellakaan tulisi mikään mieslapsi loisimaan minun kotiini ja elämääni. Ja tämä on vielä kauan ennen kuin pillu olisi edes tarjottimella, mies tarjoaa AINA. Jos tämä ei miehelle sovi niin voi tapailla toista miestä, ei ole multa pois
Suomalaiset naiset ovat kyllä jollakin tavalla todella surullisia ja tärähtäneitä, kun maksavat itse rahaa ja tuhlaavat aikaansa sen luoksi, että joku isokokoinen oksetus loinen r aiskaa ja myrkyttää heidän kehoaan ulosteillaan. Aikamoisen aivopesun uhri saa olla, että sellaiseen alistuu ja oikein vielä tavoittelee tätä
Ap:lle vinkiksi jatkossa että jos mies tulee luoksesi niin nukkuu hotellissa ja ulkoiluttaa sinua ravintoloissa, ja sinä et mene miehen luokse ollenkaan, koskaan, ennen kuin hänen luottokorttinsa on sinun käytössäsi myös muihin asioihin kuin miehen palvelemiseen eli omiin huvituksiisi. En paljon säälittävämpää keksi kuin tyrkyttää ilmaisseksipalveluja tai jopa maksaa siitä että tulee hyväksikäytetyksi. Itsetunto jossain helvetin pakkasten puolella

Minulle ainakin kävisi se, että se maksaa ruuat, kenen luona ollaan kylässä. Sitten jos ostetaan yhdessä jotain kallista, kuten herkuttelujuustoja Stockan Herkusta, niin ne voidaan jakaa puoliksi. Sitten jos jatkuvasti toisen luona vietetään vaikka 80% yhteisestä ajasta, niin tietysti silloin pitäisi sen kylässä olevan maksaa enemmän, esim vaikka tarjota ravintolassa ruuat. Siis että kaikki kulut menisivät reilusti kuta kuinkin puoliksi
Naisen ja miehen välinen suhde on reilu silloin, kun mies maksaa kaiken. Nainen ei saa mitään r aiskatuksi ja hyväksikäytetyksi tulemisesta, se on hänelle pelkkää tappiota. Jopa yhdessä näyttäytyminen nostaa miehen statusta ja laskee naisen, seksistä eli parittelusimulaatioista puhumattakaan. Se on erittäin kallista ja tuhoisaa naiselle, joten totta kai mies korvaa sen avokätisesti

Tyttökaverien kanssa voidaan sitten maksaa 50/50 kun kukaan ei r aiskaa ketään

Vierailija
48/53 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä täytyy keskustella täällä? Mikset keskustele sen miehen kanssa? Vähät se meitä kiinnostaa.

Varmaan siksi että jos mieheltä kysytään niin nainen elättää häntä kuin äiti, avoimessa suhteessa, 100% seksinantovelvollisuudella. Mies hyväksikäyttää naista mennen tullen jos nainen ei ole informoitu ja tiedä asemaansa, ja miksipä se pahantekijä hyväksikäyttäjä sitä hänelle paljastaisi

Vierailija
49/53 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kokemus että kaikki miehet kuppaavat, niin kannattaisiko vilkaista myös omia valintakriteereitään?

Koska sinullahan voi olla kokemusta ainoastaan niistä miehistä joiden seurassa vietät aikaa, eli valitsemistasi.

Vierailija
50/53 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää yksin jos jo syömiset tuottaa ongelmia,mies maksaa kaiken,neidit ja hiiret ovat eriasia.

Vierailija
51/53 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kokemus että kaikki miehet kuppaavat, niin kannattaisiko vilkaista myös omia valintakriteereitään?

Koska sinullahan voi olla kokemusta ainoastaan niistä miehistä joiden seurassa vietät aikaa, eli valitsemistasi.

Suurin osa miehistä on suomessa sellaisessa tulodesiilissä ja omaa sellaisen naisviha-arvomaailman, että tällä maapläntillä ei ole ihan hirveästi muunlaisia miehiä tarjolla. Vaatii aikamoista akrobatiaa tai sitten aktiivisesti ulkomaille varakkaisiin kohteisiin hakeutumista edes törmätä "muunlaisiin" miehiin. Jopa suomenruotsalaiset ovat aikamoisia nilkkejä, vaikka varakkaita ovatkin. Ja koska suomalaiset miehet ovat mitä ovat eivätkä käsitä miehen ja naisen eroa, myös he hännystelevät varakkaita miehiä yrittäen tehdä itseään tykö naisen tilalle, joka entisestään heikentää naisen asemaa. Luuserimiesten ja misogyynien valtiossa on sellaista. Parempi kun ei tavoittele intiimiä suhdetta ollenkaan eikä sotkeennu tähän geenijätteeseen

Vierailija
52/53 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin omat ruoat ja tehdään niin edelleen vaikka ollaan asuttu yhdessä 7 vuotta.

Täällä sama jo siksikin, että teen kolmivuoroa ja mulla on käytännössä joka vuorossa kaksi ruokailua, vuoron alkuun ja loppuun. Kotona syön lähinnä leipää. Vapaille kokkaan sit itselleni tai meille jotain mieluista.

M51

Vierailija
53/53 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on suomessa sellaisessa tulodesiilissä ja omaa sellaisen naisviha-arvomaailman, että tällä maapläntillä ei ole ihan hirveästi muunlaisia miehiä tarjolla. Vaatii aikamoista akrobatiaa tai sitten aktiivisesti ulkomaille varakkaisiin kohteisiin hakeutumista edes törmätä "muunlaisiin" miehiin. Jopa suomenruotsalaiset ovat aikamoisia nilkkejä, vaikka varakkaita ovatkin. Ja koska suomalaiset miehet ovat mitä ovat eivätkä käsitä miehen ja naisen eroa, myös he hännystelevät varakkaita miehiä yrittäen tehdä itseään tykö naisen tilalle, joka entisestään heikentää naisen asemaa. Luuserimiesten ja misogyynien valtiossa on sellaista. Parempi kun ei tavoittele intiimiä suhdetta ollenkaan eikä sotkeennu tähän geenijätteeseen

Pahoittelen myrkynvihreää vihakuplaasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan