Uusin naisten trendi: leikataan häpyhuulet pienemmiksi!
Hyvä muiat!
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaa keksiä ihanteita kyllä itselleen. Ei varmasti ykskään mies ajattelis ees asiaa että jonku pitäs leikkauttaa tolleen.
Ensin töröhuulet, nyt häpyhuulet, mitähän seuraavaksi.
Ja ihan tiedoksi,afrikassakin suurin osa naisten ympärileikkauksita on ihan naisten tekemiä, naisten painostamina.
Afrikassa silpotaan klitoris jotta nainen ei saa nautintoa seksistä.
Koko Afrikassako?
Zambia, Uganda ja Ruanda sijaitsevat Afrikan mantereella ja näissä maissa häpyhuulien venyttäminen on yleistä. Silpominen on joissain meissa ja heimoissa kulttuurillinen ilmiö, kuten myös LME (labia minora elongation)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaa keksiä ihanteita kyllä itselleen. Ei varmasti ykskään mies ajattelis ees asiaa että jonku pitäs leikkauttaa tolleen.
Ensin töröhuulet, nyt häpyhuulet, mitähän seuraavaksi.
Ja ihan tiedoksi,afrikassakin suurin osa naisten ympärileikkauksita on ihan naisten tekemiä, naisten painostamina.
Afrikassa silpotaan klitoris jotta nainen ei saa nautintoa seksistä.
Paikasta riippuen tekevät sen eri tavoilla, mutta jokainen tapa on täysin järjetön.
Vierailija kirjoitti:
Isot häppärit ovat naisellisuuden ilmentymä. Ilmeisesti estrogeenin määrä vaikuttaa niihin. Minulla oli mahtavat roikkuvat sisemmät häppärit. Vaihdevuosien jälkeen ne ovat kutistuneet lähes näkymättömiksi.
Olisi täällä asiantuntijaa kommentoimaan ajatustani.
Olen minäkin naisellinen nainen, vaikka minulta puuttuu sisemmät häppärit kokonaan. On vain semmoiset pienet millin kokoiset pyöreä kohoumat niiden paikalla.
Ihan yhtä hyviä naisia ollaan kaikki riippumatta siitä millaiset häppärit meillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot häppärit ovat naisellisuuden ilmentymä. Ilmeisesti estrogeenin määrä vaikuttaa niihin. Minulla oli mahtavat roikkuvat sisemmät häppärit. Vaihdevuosien jälkeen ne ovat kutistuneet lähes näkymättömiksi.
Olisi täällä asiantuntijaa kommentoimaan ajatustani.
Olen minäkin naisellinen nainen, vaikka minulta puuttuu sisemmät häppärit kokonaan. On vain semmoiset pienet millin kokoiset pyöreä kohoumat niiden paikalla.
Ihan yhtä hyviä naisia ollaan kaikki riippumatta siitä millaiset häppärit meillä on.
Sisemmät häpyhuulet ovat kehon monimuotoisin osa. Sinulla ne ovat 1-2mm leveät, tutkimuksien otanta luonnollisissa löydöksissä on 0-60mm. Yhtä harvinaista on niiden lähes täydellinen puuttuminen kuin se että ne ovat auki levitettyinä ilman venyttämistä 12 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan edes miettinyt että mille häpyhuulet näyttävät. Ei ole käynyt mielessäkään että niille voisi olla jotain kauneusvaatimuksia.
En jaksa uskoa että tuommoinen vapaaehtoinen itsensä silpominen olisi kovin yleistä.
Oletko heteromies vai heteronainen?
Terve heteromies ajattelee pillua useita kertoja tunnissa joten ihme jos sen visuaalinen aspekti ei olisi koskaan käväissyt mielessä…
Nainen olen, eikä tapoihini kuulu katsella kenenkään sukuelimiä.
Jos tykkää häpyhuulien imemisestä niin silloin olisi kyllä hyvä olla jotain imettävääkin.
Jos liian isot sisemmät häpyhuulet tuntuvat epämukavilta, kuten ne usein tuntuvat, ne voi hyvillä mielin leikkuuttaa. Pienennys auttaa. Helvetin kivulloista se on, voin sanoa. En edes harrasta seksiä, ihan oman pukeutumismukavuuden vuoksi tuon tein. Nyt ei napakat housut tunnu niin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan edes miettinyt että mille häpyhuulet näyttävät. Ei ole käynyt mielessäkään että niille voisi olla jotain kauneusvaatimuksia.
En jaksa uskoa että tuommoinen vapaaehtoinen itsensä silpominen olisi kovin yleistä.
Oletko heteromies vai heteronainen?
Terve heteromies ajattelee pillua useita kertoja tunnissa joten ihme jos sen visuaalinen aspekti ei olisi koskaan käväissyt mielessä…Nainen olen, eikä tapoihini kuulu katsella kenenkään sukuelimiä.
Ymmärrettävää en itsekään ole kiinnostunut siittimistä, paitsi omastani ja sen hyvinvoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Jos liian isot sisemmät häpyhuulet tuntuvat epämukavilta, kuten ne usein tuntuvat, ne voi hyvillä mielin leikkuuttaa. Pienennys auttaa. Helvetin kivulloista se on, voin sanoa. En edes harrasta seksiä, ihan oman pukeutumismukavuuden vuoksi tuon tein. Nyt ei napakat housut tunnu niin pahalta.
Millä tekniikalla labiasi redusoitiin?
Valkaistu perä ja leikatut huulet, siinä on tavoitetta!
Naiset on typeriä ja miellyttämishaluisia. Itse haluan naisen jolla on mielipiteitä, omaa tahtoa ja karismaa. Sitäpaitsi pienet häpyhuulet ovat pedofiilejä varten, nehän ovat merkki lapsesta. Miehet tykkäävät isommista, seksikkäistä häpyhuulista. Tuollaisesta miellyttävä naisesta ei ole mihinkään. Väittävät myös pitävänsä seksistä, eivätkä oikeesti pidä vaan pihtaavat.
Muutenkin painan aina kakkoseen
-Kallu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan omasta halusta. EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA siksi että se on trendi tai miehet tykkää innieistä.
Miehet nimenomaan eivät tykkää innieistä, vaan lerpattavista häppäreistä, jotka näyttävät ja tuntuvat seksikkäämmiltä.
Tämä!!!!
Ihan tervetullut trendi. Kyllä sellaiset velhonhihat onkin yksi suurimmista turn-offeista ja red flageistä.
Ap ja luetun ymmärtäminen eivät sovi samaan lauseeseen.
Hyvä Tötterö -ap!
Vierailija kirjoitti:
Ihan tervetullut trendi. Kyllä sellaiset velhonhihat onkin yksi suurimmista turn-offeista ja red flageistä.
Niitä ei ole nuorilla anorektisilla naisilla, jotka näihin operaatioihin päätyvät.
Olet hyvin epämiellyttävä miesoletettu.
Kyllä ne isommat läppärit vaan on seksikkäämpiä. On luonnetta! 😋
Aivan mielipuolista jos totta?!
Kuivuvat Taffel Chipsit eduskunnassa pöydällä