Uusin naisten trendi: leikataan häpyhuulet pienemmiksi!
Hyvä muiat!
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Alieeni kirjoitti:
Itellä on melko maltilliset sellaiset, ei isot mutta ei ihan näkymättömätkään mutta piilossa ovat kuitenkin. Mutta en tarvitse miestä joten eipä tartte miesten miellyttämisen takia mennä leikkelemään värkkiä mihinkään suuntaan. Ihme simppejä kyseiset naiset.
Hän ei ole E.
En kommentoi huuliani
sosiaal. mediassa.
Ei tarvi miellyttää miehiä, vain yhtä miestä, jos sellaisen kanssa elää
Vierailija kirjoitti:
Hoidetaan mieluummin peräpukamat.
Sen siitä saa kun peräsuoleen tungetaan
https://i.redd.it/ubldvqjqmj6e1.jpeg Tollanen on aivan passeli eikä mitään korjaamista vailla, paitsi että sitä ei tarttisi esitellä kuin omalle puolisolle
Ovatko nuo kantasuomalaisia naisia vai matuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkona roikkuu ja lerputtaa sisemmät häpyhuulet niin onhan sellainen lurppavittu syytä leikauttaa.
Täysin epäeroottinen ja kaikki halut pois vievä.
Jos häiritsee itseä, silloin joo, ei muiden takia.
Kuinkas sattuikaan : Minä, minä, minä, minä ......
Minä pidän ulkonevista sisemmistä häpyhuulista, kyllä, juuri minä, minä, minä.
Isot häppärit ovat naisellisuuden ilmentymä. Ilmeisesti estrogeenin määrä vaikuttaa niihin. Minulla oli mahtavat roikkuvat sisemmät häppärit. Vaihdevuosien jälkeen ne ovat kutistuneet lähes näkymättömiksi.
Olisi täällä asiantuntijaa kommentoimaan ajatustani.
Mä laitatin omani nätimmiksi ja on todella hyvä olla nyt. Miksi tyytyä rumiin?
Häpyhuulet kannattaa vaikka lenkin ajaksi laittaa rullalle ikään kuin rullakebabin muotoon.
En ikikuuna päivänä antaisi leikellä mitään pois alapäästäni, niissä kaikissa osissa on tunto ja joka millimetriä oikein koskettamalla saa aikaan nautintoa. Arpia minulla on muualla. Arpikudos ei tunne, voi myös kiristää ja hiertää vuosien päästäkin.
Haista paska, ap. Muuta neuvoa ei tule.
Niin, ap, eihän tuo toimenpide maksa kuin noin 6000€. Että sellainen trendi, ääliö.
Hesari huolissaan häpyhuulten pienennysleikkauksista. Sukupuolen vaihdokset on sitten taas ihan ok. Mikä logiikka?
Näitä toimen piteitä kuitenkin tehdään kosmeettisista syistä johtuen. Kuinka moni menisi, mikäli ns. julkinen puoli tekisi niitä minimaalisella omavastuulla?
Vierailija kirjoitti:
Näitä toimen piteitä kuitenkin tehdään kosmeettisista syistä johtuen. Kuinka moni menisi, mikäli ns. julkinen puoli tekisi niitä minimaalisella omavastuulla?
Ehkä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Mutku Etelä-Koreassa kaikki naiset tekee noin!!!!!
- Ada21v, vegan, osastolla toist.
Etelä-Koreassa kulttuuri sairas, yksi tubettaja kertoi, että siellä on paljon masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei aina. Osittain kyllä.
Halla-aho(Jussi) on valkaissut eduskunnasta kantautuvien huhujen mukaan anusaukkonsa, koska trendit. Mites nyt, onko Purra kantanut nyt kortensa kekoon?
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Muslimeilla naisten ympärileikkaus. Tuntevat osat poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Muslimeilla naisten ympärileikkaus. Tuntevat osat poistetaan.
Kaikilla? Ei taida olla. Eikä perustu Koraaniin.
Onko kuvia?