Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raiskaana, keskeytys vai synnytys?

Vierailija
16.04.2026 |

Kumpikin vaihtoehto tuntuu mahdottomalta.

Onko kohtalotovereita? Jos piditte niin mitä kerroitte lapselle?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse annoin adoptioon.  Toki aikuinen lapsi on nyt katkera, mutta ei voi mitään.  Saipa kuitenkin elää.

Ei kyllä pidetä yhteyttä, kun hän ei katkeruutensa takia halua.

Mistä hän olisi, tai niinkuin sanot, on katkera?

Siitä ettei saanut kasvaa bioäidin kanssa. Näin hän on itse aikuisena sanonut, kun olen pari kertaa hänet tavannut. Minulla on myös toinen, nuorempi lapsi ja hän on kasvanut minun ja isänsä kanssa.  Vanhemman, adoptioon annetun lapsen bioisä on kuollut vuosikymmeniä sitten 

Vierailija
22/23 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös ajatella järkevästi: minkälaiset geenit lapsi saisi isältään? Ja miten elämä isän mahdollisten vaatimusten kanssa sujuisi? Jos isä on juoppo, älä tee lasta. Jos tämä oli raiskaus, isä on ainakin väkivaltainen, ja tulee olemaan sitä sitä myös lasta kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna adoptioon 

Haluaisin, mutta en voi uskonnollisista syistä.

Uskonto? Jeesus sanoisi että unohda uskonto ja uskonnollinen syy. Jeesus on totuus.

Uskonnollinen syy ei siis sallisi adopitoon antamista, mutta abortoimisen kylläkin? Kyllä on uskonto joka on syvyyksien kuilusta tuommoinen. Mordorin syövereistä suorastaan. Tunge uskonto hanuriin ja tee se, mikä on oikein. Annat mahdollisuuden tuolle alkaneelle elämälle. Synnytät ja päätät sen jälkeen pidätkö itse vai annatko jonkun muun hoitoon.