Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieksi kertoo uudessa dokkarissa kuinka työnantaja on kertonut hänelle saavansa hakemuksia joista puuttuu kokonaan lähettäjän yhteistiedot

Vierailija
16.04.2026 |

Ja tällaisilla hakemuksilla työttömät uskovat työllistyvänsä :D :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos hakemuksia yhtä paikkaa kohden tulee kuitenkin tuhat? Luulisi että jossakin on ne yhteystiedot ja kapitalisti löytää orjansa.

Vierailija
2/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih, oletko oikeasti noin naiivi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttökulta, he ovat heitä jotka eivät halua työllistyä. 

Vierailija
4/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#ideologisestityötön 

Vierailija
5/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistiedoilla ei ehkä tee mitään.

Vierailija
6/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma 12 v luulee, että esim jokupirihuora hakee ihan tosissaan töihin? 

Vierailija
7/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siellä sähköpostiosoite. S-postilla minä hakemukset lähetän. En kirjepostina, jonka perille kuljetukseen menee vähintään viikko.

Vierailija
8/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se puumerkki siinä hakemuksen lopussa, sormen jälki jonka voi jäljittää poliisilaitoksella, sillä selviää nimi ja yhteystiedot.

Vierailija
9/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei he mitään usko. Sinä taidat kuulua niihin jotka luulevat että työnhaku johtaa työllistymiseen?

- työtön since 2022

Vierailija
10/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan siellä sähköpostiosoite. S-postilla minä hakemukset lähetän. En kirjepostina, jonka perille kuljetukseen menee vähintään viikko.

Yhteystiedoton hakemus menee aina suoraan roskiin. Toisaalta voisi lähettää kopion työvoimaviranomaiselle, jotta voivat määrätä kovan karenssin. Kyllä ne hoitaa sen pelkällä sähköpostiosoitteellakin.

Vierailija
11/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei he mitään usko. Sinä taidat kuulua niihin jotka luulevat että työnhaku johtaa työllistymiseen?

- työtön since 2022

Kyllä töitä tekevälle on. 

Vierailija
12/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- työtön since 2022

Joo joo , kyllä töitä on, mutta nyt olikin kyse siitä johtaako hakemusten lähettely työllistymiseen. Ne, kun ovat kaksi täysin eri asiaa. 

Vierailija
13/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteystiedoton hakemus menee aina suoraan roskiin. Toisaalta voisi lähettää kopion työvoimaviranomaiselle, jotta voivat määrätä kovan karenssin. Kyllä ne hoitaa sen pelkällä sähköpostiosoitteellakin.

Kohta tulee myös palkka-avoimuusdirektiivi missä palkka on ilmoitettava suoraan työpaikkailmoituksessa. Sama juttu jos työnantaja vaatii jotain videoita ja muuta niin sitten firman sivuilta on syytä löytyä videomuodossa työtilojen ja työpisteen sekä tiimin esittely. 

Työnhaku on vähän kuin lähtisi tuntemattoman kanssa treffeille oletuksella, että siinä jo neuvotellaan jostain ja itse asiassa haluaa tämän työpaikan tietämättä edes perustietoja paikasta. Ei toimi niin. 

Vierailija
14/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- työtön since 2022

Minä jätänkin työnteon heille, jotka enemmän niitä töitä kaipaa, haluaa ja tekee. Minä en niitä tarvitse.

- työtön since 2022

Vierailija
15/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- työtön since 2022

Ehkä jotain ojankaivuuseen rinnastettavaa paskaduunia. Taitaa kuitenkin suurin osa esim. nuorista olla korkeakoulutettuja, ja boomerit eivät halua palkata heitä asiantuntijatehtäviin. Ja firmat menevät hautaansa siksi, koska ovat oikeasti olleet pelkästään boomerien kukkoilukulisseja ja itse yrityksellä, yrittämisellä tai edes sen toiminnalla ei ole mitään varsinaista virkaa.

Vierailija
16/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tyypin incel"dokumentti" oli puolueellinen, silmälappujen kanssa tehty jo valmiiksi hävinneitä pilkkaava ja syyllistävä pska.

Vierailija
17/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- työtön since 2022

Leikkivät piilosta?

Vierailija
18/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja parille kaverilleni sanoi paikan pomo että soittelee sitten jos jotain ilmaantuu.

Ei kyllä ottanut kenenkään yhteystietoja...

Eli sama toisinpäin.

Vierailija
19/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- työtön since 2022

Ehkä jotain ojankaivuuseen rinnastettavaa paskaduunia. Taitaa kuitenkin suurin osa esim. nuorista olla korkeakoulutettuja, ja boomerit eivät halua palkata heitä asiantuntijatehtäviin. Ja firmat menevät hautaansa siksi, koska ovat oikeasti olleet pelkästään boomerien kukkoilukulisseja ja itse yrityksellä, yrittämisellä tai edes sen toiminnalla ei ole mitään varsinaista virkaa.

Mikä hittoa ovat  paskaduunit? Yli 30vuotiaat maisteri eivät nähnyt mitään pahaa siinä että ovat koko siihenastisen elämänsä ollut valtion elättinä ja olisi vastakin, ellei hänelle järjestettäisi arvolleen sopivaa työtä puhumalla paskaduuneista. Jos työttömällä ei ole kykyä tulla paikalle tekemään hänelle osoitettua lapiokaivuuta, oikea paikka ei ole työttömyyskortisto, vaan kuntoutus tai työkyvyttömyyseläke.

Vierailija
20/33 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- työtön since 2022

Suurin osa yrittäjistä on yli 55 vuotiaita ja seuraavaan kymmenvuoden aikana tulee myyntiin kymmeniätuhansia yrityksiä ja konkurssit siihen päälle. Paskaduuneista kitisevät maisterit seisovat piiska kourassa vaatimassa paljon tekemättä itse mitään. Valmiiseen pöytään tulleelta sukupolvelta on päässyt kokonaan unohtumaan keistä se yhteiskunta koostuu. Sitä niittää mitä kylvää. 

- boomer, yrittäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän