Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen turha "mies"

Vierailija
15.04.2026 |

Ei minusta ole täyttämään paikkaani miesten maailmassa. Yksikään nainen ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut, enkä osaa itse naisia lähestyäkään. Mitä helvettiä niiden kanssa edes keskustella? Aina olen sitä ihmetellyt miten toiset miehet löytää kumppaneita, perustavat perheitä jne. Itse kun en edes treffeille pääse :D Joskus sitä haaveili mukavasta naisesta ja parista muksusta, mutta eipä sitä silloin edes tajunnut miten vaikea rasti se minulle tulisi olemaan. Ajatus yksin jäämisestä sattuu sinällään, koska en pidä itseäni niin huonona tai pahana ihmisenä, että sen ansaitsisin. Olen vaan yksinkertaisesti niin mielenkiinnoton "mies", eikä ulkonäkökään riitä siihen, että naiset ihastuisivat pelkästään siihen. Sellainen paskamaiseen rakoon tipahtanut väliinputoaja, joka menettelee työläismuurahaisena ja veronmaksajana. Pakko myöntää, että kadehdin niitä, jotka löytävät kumppanin/kumppaneita. Olen varmaan jotenkin vähän kehitysvammainen kun puuttuu ominaisuus pariutumiseen, tuohon maailman luonnollisimpaan asiaan

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda naiset ja tee olosi ja elämäsi muuten mukavaksi. 

Vierailija
2/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat sukupuolta. Se käy nykyään kätevästi, mutta muista kokoomuksen semi-syväitseväinen neuvo: sukupuolta voi vaihtaa vain kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti vielä löydät naisen joka sinut haluaa. Jos tinderissä kerrot että haluat perheen etkä itse ole nirso niin tärppää takuulla.

Vierailija
4/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap mukavalta ja fiksulta, mutta sulla on huono itsetunto. Se on perimmäinen syy yksinjäämiseen. Ja siitä johtuu huonot sosiaaliset taidot. Valitettavasti parhaiten porskuttaa ulospäin suuntautuneet tyypit. Muille sattuu joskus joku sopiva ihminen kohdalle, mutta se on tuurista kiinni. Sulla on ollu huono onni elämässä. 

Vierailija
5/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trans-jutuiksihan se sitten meni

Vierailija
6/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti vielä löydät naisen joka sinut haluaa. Jos tinderissä kerrot että haluat perheen etkä itse ole nirso niin tärppää takuulla.

Nämä miesten "perheen haluamiset" on pelkkä eufemismi pillulle. Pillua ne haluaa eli hyväksikäyttäå naisia, kuten jokainen heteromies.

Ap on pilannut itsensä manosfäärin myrkkyhöyryissä.  Hän ei riitä itselleen verratessaan itseään homoeroottiseen satuhahmoon, jota hänelle myyvät MUUT MIEHET. 

Vierailija
7/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trans-jutuiksihan se sitten meni

Kuten persuilla aina. 

Vierailija
8/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sellainen "olen oman elämäni objekti"-asenne, "miksi naiset eivät kiinnostu minusta" sen sijaan että olisit oman elämäsi subjekti ja miettisit

- Millaisista naisista olet kiinnostunut ja millaisen kanssa haluaisit elää? Mitä tekisitte yhdessä? Missä sellaiset naiset liikkuvat? ja lähtisit etsimään.

Ei kiinnosta? Ehkä olet aromanttinen tai jossain aseksuaalisuuden spektrillä myös? 

Oletko yleisesti kiinnostunut elämässä mistään vai vaan jonkun valmiin ulkoa päin tulevan käsikirjoituksen toteuttamisesta?

Vierailija
9/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä miesten "perheen haluamiset" on pelkkä eufemismi pillulle. Pillua ne haluaa eli hyväksikäyttäå naisia, kuten jokainen heteromies.

Ap on pilannut itsensä manosfäärin myrkkyhöyryissä.  Hän ei riitä itselleen verratessaan itseään homoeroottiseen satuhahmoon, jota hänelle myyvät MUUT MIEHET. 

Vain otetut lääkkeet auttavat.

Vierailija
10/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen varmaan jotenkin vähän kehitysvammainen kun puuttuu ominaisuus pariutumiseen, tuohon maailman luonnollisimpaan asiaan"

Totta. Sinulla on kromosomivirhe. Sukupuolikromosomeistasi toinen on vajaa eli Y. Ihmisen perusasetus on XX.

Vierailija
11/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ja toimi niin että voit arvostaa itseäsi, siitä se lähtee

Vierailija
12/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tästä sitten koskaan keskustellut niiden ympärilläsi olevien toisten miesten kanssa? Kysynyt, että mistä juttelivat naiseen tutustuessaan, ja kuinka asiat eteni. Onhan ne edenneet, jos heillä nyt on perhe. Katkesiko ne kaikki kaverisuhteet? 

Vierailija
13/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain otetut lääkkeet auttavat.

Otapa ne sitten, hyvä mies.

Vierailija
14/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä jonkun löydät.

Vierailija
15/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tästä sitten koskaan keskustellut niiden ympärilläsi olevien toisten miesten kanssa? Kysynyt, että mistä juttelivat naiseen tutustuessaan, ja kuinka asiat eteni. Onhan ne edenneet, jos heillä nyt on perhe. Katkesiko ne kaikki kaverisuhteet? 

Tottakai. Ei nämä luuserit osaa kenenkään ihmisen kanssa jutella. Sukupuoleen katsomatta. Jutellessa kun ei sukupuoleen katsota eikä sukupuolta mieti kaiken aikaa kuin Räsäskä ja muut häiriintyneet.

Vierailija
16/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää tarkkaan koluta kaikki yksiön nurkat. 

Vierailija
17/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä maton alta? Tai näppäimistön alta? Jääkaapista? 

Vierailija
18/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tuollainen ajatusmaailma, että mistä naisten kanssa voi edes keskustella, unohda naiset ihan kokonaan.

Oikeesti, tee elämästäsi hyvää ja se ilmeisesti onkin jo hyvää, jos sulla on työpaikkakin. 

Ei parisuhde ole mikään automaatio onneen, useimmiten niissä käy päinvastoin. 

N47

Vierailija
19/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele ja toimi niin että voit arvostaa itseäsi, siitä se lähtee

Kyllä. Itsensä pitåä tuntea  ja itseään arvostaa, koska jos ei sitä tee, huono itsetunto näkyy kauas ja karkottaa.

Sama ilmiö kuin luonnossa: sairas, nuupahtanut yksilö joutuu luonnostaan lauman ulkopuolelle. Eläinkunnassa nuupahtaneet nimittäin on riski muiden terveydelle ja turvallisuudelle. Ihmiskunnassa helvetin masentavaa ja tylsää seuraa.

Vierailija
20/42 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Ei nämä luuserit osaa kenenkään ihmisen kanssa jutella. Sukupuoleen katsomatta. Jutellessa kun ei sukupuoleen katsota eikä sukupuolta mieti kaiken aikaa kuin Räsäskä ja muut häiriintyneet.

Tässä kohden olisi kiinnostanut kyllä enemmän se ap:n vastaus. Mutta eipä hän taida muutenkaan ketjussa vastata.