Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥♥ENSKOJEN KESKIVIIKKO♥♥♥

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpa oikein pinon aloittaa vaihteeksi ;) Paljon muuta ehdikään, kun mies on lähdössä töihin ja poju kaipaa toimintaa :) Myöhemmin uudelleen.

Han ja Sampo 3kk

Vierailija
2/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän ? fiilis, en tiedä mitä tehdä. Soitin jo neuvolaan ja lupasi soittaa mulle 9:30 kun vapautuu. Eli Oliver ei ole suostunut syömään eilisen iltapäivän jälkeen. Eli yli puoli vuorokautta jo mennyt ilman ruokaa!=( Hamuaa kyllä että nälkä olisi, mutta kun pullo tuodaan lähelle alkaa huuto. Eli ei suostu syömään!!! Onko muilla ollut jotain syömislakkoa joskus??

Puuh... Muutenkin vrk ruokamäärät vähenee ja vähenee, vajaa viikko menty sellasella 750ml/vrk tahdilla. Mikä ihme meidän suussyömärille on tullut?:=(

Palailen paremmalla ajalla, mut nyt ei muuta mielessä ennenkuin saan ton lapsen syömään.

Aurora & Oliver 3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että onko Oliver kakannut normaalisti? Meillä ainakin pojalla on ollut muutamia ruoastakieltäytymispäiviä, mutta siihen on yleensä auttanut, että on kakannut. Esim. maanantaina poju kiukutteli joka kerta rinnalla eikä edes joka kerta suostunut syömään (eikä nukkunut kunnollisia päikkyjä koko päivänä!). Varmasti oli nälkä, mutta kun tissi tuli suun eteen ja olis pitänyt imeä, niin alkoi kauhea huuto. Sampo ei ollut koko päivänä kakannut ja sitten kun kakka lopulta tuli illalla, niin jo maistui taas ruoka! Mutta varmaan kaikilla lapsilla on omat syynsä miksi kieltäytyvät syömästä. Pidempään jatkuessaan ei tietenkään mikään hyvä juttu :/ Toivotaan, että alkaa taas syömään normaalisti ilman sen kummempia kommervenkkejä!

Vierailija
4/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver kakkaa sen kerran päivässä iltapäivällä. Eli viimeksi eilen niihin aikoihin kakannut. Nyt huomaa että selvästi on nälkä ja kiukuttaa jo sen takia, mut pullo kun tuodaan lähelle tai laitetaan syömisasentoon niin huuto alkaa:( Mietin jo et voisko olla kurkku kipeä kun kipeänä ollut!? On ollut syömiskiukkukohtauksia/kieltäytymisiä jo muutamana päivänä ja eilen sit alkoi totaalinen lakko!=(

No, kohta soittelee neuvolan täti, josko osaisi sanoa jotain. TAi sit vaan masu kipeä tai jotain...

Vierailija
5/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Voi, voi..Pitipä äiskän sit taas valvoa aamutunneille asti jotain syystä ja nyt on vähän väsy..=)

Aurora: toivottavasti neuvolasta osaavat auttaa tai poika alkais syömään..huolestuttavaa varmasti =/

Eloveenakin oli kerinnyt kirjoitteleen! Neuvolatädeistä tuli mieleen kun ne aina ekaks kysyy, että " mitenkäs teillä on mennyt" niin mä vastaan aina " oikein hyvin kiitos kysymästä" ja sit me vaan hetki hymyillään hiljaa toisillemme..=D Vasta vähän ajan kuluttua alkaa tulla juttuja mieleen mitä kysellä ja kertoa..=) Sano vaan sille omalle tätsylle, että toivot enemmän juttelua seuraavasta kuukaudesta ym. =)

Ope: mennään vaan joku päivä jokirantaan! Ihan kiva ois saada seuraa kun yritän venyttää sitä vaunulenkkiä, että Emiliina sais nukuttua pitkään..=) Mä mietin tässä josko uskaltais tohon Marakattiin muskariin joku päivä kun ymmärsin, että sinne vaan mennään ja siinä samassa ilmoittaudutaan..monesti oon ohi kävellyt, mutta en oo vielä käynyt..=) Tai sit vois mennä sinne muuten vaan hengaileen..

Karssulin ainolla on jo hoitopaikka katsottuna syksyksi! Hurjaa vauhtia menee aika! =)

Mammiksen tyttö kasvaa hienosti! Ja ihanasti pissas äiskän päälle..hih..=) Hyvä juttu, että pääsitte rintakumista eroon..Jey! =)

Pi-Kin poikakin oikea jötkäle! =) Ja kiva, että kaikki hyvin neuvolassa..=)

Han: meidänkin neuvolakortissa lukee " tyytyväinen, hyvä tyttö" . Ja sit usein kirjottaa tylsästi vaan " kaikki hyvin" . Joskus taas jaksaa rustailla enemmän..=)

Tinsulalle tervetuloa tännekin puolelle kirjoitteleen..=)

Hippun Sampokin kasvaa hurjaa vauhtia! Kauheeta teille joutua miettimään leikkauksia, mutta kaikkensahan kai sitä tekee jos hiukkaakaan parantaa käden toimintaa ym. Tsemppiä koko perheelle!

Nyt pitää munkin jo mennä viihdyttään tyttöä..Sataakin..huoh..just kun ajattelin, että kävelen porukoille sen ~7 kilsaa..Pöh.

Hauskaa keskiviikkoa!

t. poppis ja Emiliina 3kk

Vierailija
6/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Milo lakkasi kerran syömästä kun sillä oli sammasta suussa. Hamuili kanssa silloin kovasti ja yritti kovasti imeä mutta heti lopetti ja alkoi kova itku ja raivo.

Milo myöskin lakkoilee silloin jos ei ole kunnolla kakannut tai jos on paukku pahasti hukassa.

Kannattaa kurkata suuhun. Joku muukin esimerkiksi hampaiden tulo voi aiheuttaa samaa.

Toivottavasti selviää pian, niin saat Oliverin syömään.

Vierailija
7/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää... Meillä on nyt meneillään maitoaltistus, ja olen melko varma, että tän viikon maito on sitä Nania... Viime yönä Aino heräili ja itkeskeli ehkä tunnin välein, ja sen lopunkin nukkui tosi levottomasti, itselleen ihan epätyypillisesti. Ja maitoa menee taas päivä päivältä vähemmän :/

Aurora; meillä Aino oireili maidon sopimattomuutta aikoinaan sillä, että vähensi syömistään selkeesti ja lopulta söi kerralla vaan muutaman kymmenen ml, eli sen että just se pahin näläntunne meni ohi... Silloin vaihdomme sit omneoon, mutta nyt siis selvitellään sitä mahdollista allergiaa... Toivottavasti Oliver pian taas alkaa syömään! Mutta varoita omasta kokemuksesta, että neuvolasta ei välttämättä osata sanoa juuta taikka jaata... Toivottavasti teillä on siellä fiksumpaa porukkaa kumminkin!

Eilen just harmiteltiin miehen kanssa, että olis pitäny jo aikoja sitten mennä yksityiselle lääkärille näitten allergia epäilyjen kanssa... Kaikki kestää tuolla TYKSssä niin kauan ja muutenkin ne osaa jotenkin tehdä asiat kaksinkertaisesti siellä...

Nyt pitäis vielä tää ja huominen päivä selvitä tällä maidolla, perjantaina mennään taas TYKSiin ja saadaan sieltä toinen maito viikoksi... Kyllähän toi lapsi muuten on ihan iloinen ja tyytyväinen ja naureskelee yms, mutta sit alkaa vinku kun pitäis syödä :( Mutta näin se on Ainolla aina ollut, ilmeisesti kun masu on ärtynyt/ kipeä, se tuntuu kurjalta just syödessä. Nyt on pari päivää kiinteittenkin syöminen ollut aika taiteilua. Mietityttää vaan, että jatketaanko kokeilu tällä maidolla loppuun vai pitäiskö jo soittaa ja keskeyttää... Kun eihän ne oireet heti häviä, kun maito vaihtuu... No, täytyy katella nyt ainakin aamupäivä vielä.

Nyt olis ulkona sopivan pilvistä, että vois jopa pestä ikkunoita... Meillä kun on pihan puolen ikkunat suoraan etelään, eli käytännössä ne on koko päivän auringossa, mikä on aina hyvä tekosyy lykätä pesemistä ;)

Vaatekaupoillekin pitäis joku päivä ehtiä, puolentoista viikon päästä on yhden ex-työkaverin häät ja jotain päällepantavaa tarttis hankkia sinne... Ainolle on onneksi jo juhlamekko hankittuna ;) Toivottavasti se mahtuu myös elokuussa, kun Ainon kummisetä menee naimisiin :)

Eipä (taaskaan) tullu paljon kommentoitua muita...

Nyt meen leikkimään Ainon kans, se touhuaa yksinään lattialla ;)

t. Ope ja Aino 6,5 kk+

Vierailija
8/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti se on vain " puuttuva kakka" joka kiusaa meitä;)

Ope, oliko teillä muita oireita maidosta? Kun mulla ollut syntyessä maito ja vilja-allergia, joka sit hävin joskus vuoden jälkeen. Nyt vanhempana tullut takaisin ja maidoton/vehnä-, ohra- ja kauraton linja mulla! ELi voikohan olla periytyvää ja sit kun en odotusaikana viljoja enkä maitoa käyttänyt ruokavaliossa, niin voikohan herkistää kun ei Oliverkaan ole tottunut sit niihin?!

Kaikkea alkaa epäilemään, mut tosiaan iso pudotus on ruoan määrässä ollut, ennen meni 1300ml/vrk, nyt mennyt enää sellasta 750ml, päälle ja alle...

*huoh*

Vierailija
9/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäsin sun nyt uudelleen meseen. nähdään pian!

Muille vilkutukset, meillä meni yö ihan pyllylleen, eli se siitä suunnitelmasta et ei syödä öisin... :)

nyt joogaan valmistautumaan.

-Osse ja typykkä tänään 6kk!

Vierailija
10/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa esitän nyt alkuun vain yhden pikaisen kysymyksen - ruokaan liittyvän minäkin. Osse, olikos se teidän Typy, jolla vetäisi vattan ihan löysälle, kun annoitte sit vauvan jugurtti juttua? Emmi sai ekaa kertaa sellaista banaani-päärynä-jugurtti-juttua eilen ja vain puolisen purkkia. Kakka on ollut aikas kikkareista jo pitkään, mutta eilen illalla sitten likka tuuppas sellaiset savet ihan vaipan täydeltä, ettei oo vähään aikaan näkynyt. ja haju oli ihan järkyttävä. Muuta uutta ei ole ollut ruokalistalla hetkeen, joten taitaapi olla tuo myös meillä bannattujen listalla hetken...

Ite olin illalla ratsastustunnilla puolentoista vuoden tauon jälkeen. Oli ihan sairaan hauskaa, mutta kyllä nyt tietää olleensa... ;o) Emmi oli vihtynyt isin kanssa tosi hyvin, olivat keinuneet pihalla jne. Yö meni myös hyvin. Emmi nukahti 21.45, heräs syömään klo 3, nukahti heti, söi 6.30 ja nukkui 8.15 saakka ja silloinkin heräs, kun miehen puhelin soi.

Tänään tutkimaan lastentarvikeliikkeitä Petikkoon...

-Amy ja taustalla kiekuva Emmi-

Vierailija
11/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=7B68EE] Pikainen pyrähdys jälleen palstalle:) Julius makoilee sitterissä ja ihmettelee siitä kuuluvia ääniä ja valoja! Kaikenlaista ne insinöörit sitten keksivätkin...sitteri, joka keinuttaa itse itseään ja jossa kuuluu monta eri musiikkikappaletta ja eriväriset valot vilkkuvat musiikin tahdissa! Hupaisaa!

Voi että oli taas niin ihana herätä tänään aamulla pikku-Juliuksen hymyilyyn ja " jutteluun" . Hienoja hetkiä!

Me muuten jätettiin masuvaivalääke Disflatyl pari päivää sitten kokonaan pois ihan huvin vuoksi, kun tuntui, että voisimme pärjätä ilmankin:) Ja hyvin on mennyt, ei ole Juliuksen masukivut ainakaan vielä yhtään lisääntyneet...ehkä jopa nyt on parempi:) Eipä tuolla poitsulla koskaan mitään isompia masunväänteitä olekaan onneksi ollut... Rela-tipat ovat vielä käytössä ja niiden antamista ehkäpä vielä kuitenkin jatketaan.

Aurora: Toivottavasti Oliverin syömälakko loppuisi pian!!! Varmasti tulee itsellekin jo ihan kysymysmerkkiolo ja alkaa huolestuttaa kovasti, kun toinen ei suostu syömään:(

Poppikselle *energiapuhallus* väsyyn oloon:)

ykkösopelle ja Ainolle jaksuja ja iso tsempitys maitoaltistukseen!

Laitanpa taas linkin tuonne photobucketiin, kun eilen kuvailin Juliusta. Sillä oli niin söpöjä ja hassuja ilmeitä koko ajan (otin lähes miljoona kuvaa...hih...no ehkä paria kuvaa vaille;)) ...pakko laittaa muutama kuva näytille:)

http://s140.photobucket.com/albums/r8/Viivi82/Julius/

Nytpä taidan mennä syöttöpuuhiin ja sitten olisikin ehkä pienen " leikkituokion" aika, jos vaan pikkuherralle sopii. Vaunuttelemassakin voisi käydä...

Auringonsäteitä kaikille!

~ ♥ ~ Viipuli ja Julius, tasan 6 viikkoa ~ ♥ ~

Vierailija
12/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmistä oli ihana keinumis kuva! :)

Meidän pyykinpesu koneen kohtalo ratkeaa huomenna, korjaaja tulee sitä katsomaan. Pitäis tuota vessaa " vähän" siivota, kissanhiekkaa koko paikka täynnä..

Nuhasta, luultiin jo eilen et olis ohi, mut sit kärrykerhossa ei maistunu sose ja muutenkin oli itkuinen. Illalla mittasin jo kuumeenkin, mut ei ollu. Nukku hyvin, nyt on nenän alunen ihan täynnä kuivunutta räkää..

Eve nukkuu just liinassa, nukahti siihen ennen kuin päästiin ulos seurakunnan kerhosta, ja nyt on reilun tunnin nukkunu. Hyvä syy istua koneella kun ei voi siivota. ;)

Tässä linkki Even (vauvauinti)kuviin. http://irc-galleria.net/view.php?nick=_kixu_&image_id=58227339

nyt alko riehunta liinassa..

bejpi ja Eve melkein 4,5kk

Vierailija
13/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha meni kuralle jugurtista, mutta eilen annoin illalla uudelleen ku puuro ei kelvannut eikä oo kakkaa vielä sen jälkeen tullut. eli ehkä nyt tottu paremmin tai oli erilaista jugurttia?

ulkona on tosi lämmin, en uskalla laittaa typylle just mitään päälle, ku sit alkaa kitistä jos on kuuma.

meille tulee taas joku ostajaehdokas näyttöön, pitää siis TAAS kuurata koko kämppä... ahdistus... ja mies on tietty töissä, eli yksin saan siivota. :D

eli hommiin,

-Osse ja typykkä

Vierailija
14/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täällä käyny kurkkimassa Quun kuulumisia, muttei varmaan vielä jaksa kertoilla tunteistaan... Huhuu Q!!!

napero ja Eetu-pelle

Amy ja Bejbi oottehan tulossa perjantaina?

Vierailija
15/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Voi, tulehan AURORA kertomaan, mikä tilanne syömisen suhteen! Mä olisin myös ihan huolesta soikeana, jos Arttu tekis tollasen syömälakon.

En jaksa enempiä tänään turista, on ihan veto poissa. Oltiin Artun kanssa siellä babypacessa, ja kivaa oli! :) Arttukin oli siellä tosi hienosti.

Mutta nyt pakastepizzan kimppuun¿ Ja sitten hetkeks poikittain, jollei Arttu herää ennen sitä¿

Pi-Ki ja Arttu reilu 9vko

Vierailija
16/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli... Kuulostaa ihan " normaalilta" lakkoilulta toi Oliverin juttu. Siis ei rintaraivarilta vaan vastaavasti pulloraivarilta (kun ei tissiä syö), jotka usein alkaa 3kk iässä.. Siis rinta- ja pulloraivarit. Jotkut pitää ihan totaalilakon eikä syö just mitään. Ainakin imetystukilistalla on ollu monia joiden vauvat ei oo syöny päivään... tai jopa useempaan päivään. Oon aika huono antamaan neuvoja, mutta niitä mitä oon imetystukilistalla nähny, ni on ollu just esim. antaa maitoa kun on nukahtanu ja sit semmosessa unihorteessa, antaa maitoo ihan eri asennoissa ja tilanteissa missä yleensä jne... Hitsi kun en osaa tän parempia neuvoja antaa.

Toivottavasti kyse on vaan just tommosesta pulloraivarista, eikä mistään sen vakavammasta. Ja toivottavasti menee pian ohi.

Burde ja Heidi 7,5kk

Vierailija
17/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhemmat lähtivät aamulla, olivat meillä maanantaista asti. Oli tosi kiva kun olivat, ovat niin innoissaan ekasta lapsenlapsesta :) Ja onhan tuosta ihan hyötyäkin; sain itse käytyä hammaslääkärissä, shoppailemassa ja ratsastamassa (Amy ei siis ole ainoa, joka tuntee tehneensä jotain...auuuuts). Voi kunpa asuisivat lähempänä!

Voi pientä Oliveria kun ruoasta kieltäytyy! Aika jänniä kyllä nuo vauvelit välillä, ota nyt niistä selvän! Mielenkiintoista kuulla, mitä neuvolassa sanottiin...

Kunnioituksella ja kiitollisuudella luen allergioista ja altistuksista...me olemme päässeet tähän asti helpolla. Kovasti voimia teille kaikille, jotka asian kanssa joudutte elelemään! Onneksi nykyään on varmaan aika hyvin tietoa ja vertaistukea tarjolla..(vai onko muuten? siis tietoa? miten koette asian?)

Voi voi kun on Viipulin Juliuskin jo niin iso poika, ja hurmaava kuin mikä! Ihan järisyttävää katsoa Nakkia nuorempien kuvia ja huomata, etteivät nekään enää ole mitään vastasyntyneitä! Huoh, niin ne kasvaa vauhdilla...

Bejbin Even vauvauintikuva oli suloinen! Meillä enää reilu viikko aikaa uintiuran alkamiseen, hui! Mua pelottaa....vesi elementtinä suorastaan kauhistuttaa mua. Toivottavasti kuitenkin oppisin nauttimaan vauvauinnista ja pääsisin osalliseksi ko. harrastuksesta!

Hih, PiKikin söi pakastepitsaa...niin minäkin! Mut me ei kyllä oltu pacessa, et meillä sekin pitsa tais hulahtaa suoraan jenkkakahvoihin... :(

Nakki on ulkona nukkumassa. Rytmi on entisestäänkin vakiintunut; yöunet 7-8h, sen jälkeen heti hereillä ja pikkutirsat, taas hetki hereillä ja n. klo 11.30 ulos nukkumaan n. 4 tunniksi ja ilta hereillä yhtä pientä nokosta lukuunottamatta. Tiedän kyllä, että tuohon vielä varmasti tulee muutoksia ja takapakkeja...mutta tällä hetkellä nautin tuosta suuresti. Ja pientä nöyrää toivetta elättelen, että Nakki peris multa nuo nukkumisjutut; mä olen 5vkon iästä asti nukkunut läpi yöt :)

Menipäs jaaritteluksi...nyt siistimään kämppää, kohta tulee joku tyyppi katsomaan. Meillä on nyt siis koti laitettu myyntiin, niisk. Haikealta tuntuu, ja mua suuresti stressaa se " välivaihe" kun asutaan jossain väliaikaisasunnossa...mutta koitan ajatella, että lopussa kiitos seisoo :)

Makkara & Nakki 11vkoa

Vierailija
18/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu, että AINA unohdan jotain ja sit pitää tulla takas....mutta kun piti Hippu toivottaa tervetulleeksi! Tämä on hieno ja värikäs porukka, rohkeesti vaan mukaan :)

Kävin laittamassa Nakista pari kuvaa photobuckettiin, enpä olekaan masukuvien jälkeen kuvia sinne laitellut...

http://s127.photobucket.com/albums/p159/Makkara_5/

Makkara

Vierailija
19/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Meidän Tiitiäinen kukkuu nykyään hereillä TOSI ahkerasti, joten tää mamma ei paljon ehdi palstaileen. Ihanasti toisen simmut on jo ammoisen auki ja kovasti hymyilee ja juttelee.. :) Niin se vain on hurjasti kasvanut!

Voi AURORAn Oliveria kun on syöntilakon tehnyt! :( Toivottavasti ois ohimenevää. Tulethan ihmeessä sitten kertomaan miten teillä menee..

POPPIS ¿ olin tosiaan eilen niin innoissani kun saatiin imetys onnistuun ilman rintakumia. No, yöllä ja nyt aamulla oli loppuvaiheessa pakko ottaa taas se apuun, tuntui että väsyneenä neiti ei oikein jaksanut ottaa oikeata otetta.. Mutta hyvällä mallilla silti ollaan! :)

OPElla ja Ainolla on altistus meneillään.. Varmasti vähän sotkee normielämää, mutta koittakaahan kestää!

OSSEN Typykkä on tänään 6kk! ONNEA! :) Ja joogaankin pääsit.. Kuulostaa kivalle! Ja tsemppiä siivoukseen!

Mitäs kivaa AMY löysi Petikon lastentarvikeliikkeistä? Meillä on tarkoitus mennä suhaamaan sinne perjantaina kun isukilla on vapaapäivä. Pitäis ostaa kaikkea pientä; rintapumppu, itkuhälytin, sellanen jumppamatto Tiitiäiselle jne..

VIIPULIN Juliuksella on oikein keinuttava ja musisoiva sitteri! WOW! Meillä on ihan vanha ja tavallinen.. Saa nähdä sit viihtyykö neiti siinä tulevaisuudessa. Ihania kuvia Juliuksesta!!!

BEJPIn Evestä oli NIIN SÖDE uintikuva! Ihqu! Meilläkin ois haaveena aloittaa vauvauinti kesälomien jälkeen.. Nyt ei taida olla mitään uusia ryhmiä alkamassa kun kesäkin tulla tupsahtaa pian..

PI-Killä on ihan oikea asenne, ensin babypaceen ja sit pizzaa naamariin!!! ;) Meillä on myös tänään pizzailta + sauna meille vanhemmille sekä kylpy neidille.. Saa nähdä pääsenkö kävelylenkille sitten kun isukki tulee kotiin.

MAKKARA ¿ mä oon NIIN kateellinen että teillä on Nakin kanssa noin mahtava rytmi! Oikeesti, 7-8h yöunet!!! Vitsit kun meilläkin nukuttais.. Vaikka 6h.. ;) Ja NIIN ihania kuvia sullakin!!!

Mäkin intouduin noista kuvista, joten tuolla ois taas pari tuoretta kuvaa neidistä.. :) http://s162.photobucket.com/albums/t272/Mammanalku77/ Nyt tiskikonetta tyhjentämään ennen kuin neiti herää! Aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

Mammis + Tiitiäinen 1 pv vajaa 4 vkoa

P.S. Missäs KESIS ja LEENIS luuraa? Tulkaahan kertomaan kuulumisia..[/color]

Vierailija
20/30 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin sit neuvolaan käymään. Paino oli 6670g (+570g kahdessa viikossa) pituus 60,5cm (+1cm kahdessa viikossa). Eli paino nousee kivasti lakkoilusta huolimatta!=) Silti terkka oli sitä mieltä että lastenlääkärille jos jatkuu vielä kauemmin, koska mulla ollut syntyessä se maitoallergia, niin kannattaa heti se sulkea pois. Ja sanoi että yksityiselle jos kerran vakuutus on...

Nyt sit kahden aikoihin herra päätti vihdoin syödä, laitoin pulloon varmuudeksi 200ml eli täyteen ja kaikki meni!!:)) Eiköhän tolla pötkitä taas iltaan asti.

Bejpin uintikuvat nosti taas ajatuksiin ens la uinnin. Harmittaa kun ei päästy viime la ja täällä päin ei hyvitetä jos on 1-2 kertaa/kk poissa. Vasta jos poissaoloja 3-4 niin sit hyvittävät!=(

Makkaran Nakista oli ihanat kuvat=) Kanssa hymyileväinen tyttö kuvista päätellen. Meidän Oliver on kyllä sellainen " prohvessori" että;) Mulle ja miehelle hymyilee kun naantalin aurinko, mutta vieraat.... katselee otsa kurtussa uusia kasvoja kauan ja joko naama menee mutruun ja itku pääsee tai sit hymyilee. Riippuu ilmeisesti miellyttääkö naama vai ei. Miehen isän kun näkee niin aina mutristuu suu ja itku saattaa päästä. Heti kun kääntää kasvot pois sieltä, niin hymy tulee.. Voiko jo vierastaa tän ikäinen? Vai mitä tollanen on?

Paljonko muuten teillä ollut mitat 12vkon kohdalla eli 3kk? Ois mihin verrata noita tuoreita mittoja...

Nyt imurin varteen, että saan yläkerran imuroitua ennen miehen kotiintuloa. Sit lähden vähän kaupungille! Ai niin, kävin tänään tilaamassa verhot ja muut tekstiilit yläkertaan. Uusi talo ja oltu siis ilman verhoja jo yli puoli vuotta:( Tulee roosaa, ruskeaa, beigeä ja turkoosia, eri värejä eri huoneisiin... Aika räväkkää verrattuna mihin olen tottunut, mut suunnittelija antoi niin kivat vaihtoehdot, että olin myyty kun ne näin!

Nyt imuroimaan,

Aurora & Oliver 3kk