Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 37 astetta aikuisella kuumetta?

Vierailija
15.04.2026 |

Vastaan itse.Ei todellakaan ole.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älise mitä äliset, mutta minulla on totaalisen sairas olo jos mittari näyttää kainalosta 37C. Normaalisti on 36C.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älise mitä äliset, mutta minulla on totaalisen sairas olo jos mittari näyttää kainalosta 37C. Normaalisti on 36C.

Luulosairas työtön

Vierailija
4/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän sivun ongelma oikein on, nyt hävisi astemerkki.

Vierailija
5/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulosairas työtön

Saatan olla sinun pomosi.

Vierailija
6/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Saikun raja huitelee 37,5:ssa ja 38.0 on virallisesti kuumetta.

Vierailija
7/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on pientä lämpöä. 

Vierailija
8/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeen raja on virallisesti 37,5 - 38 astetta. Ja se on fakta eikä mielipide kysymys tai mutu.

Vierailija
9/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulosairas työtön

Saatan olla sinun pomosi.

Varmasti...

Vierailija
10/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakkari saikuttaja hakee tukea.

Vierailija
11/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lämpöä ja itsellä riittää että vetää veteläksi. 

Vierailija
12/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton saikun raja. Jos itae tunnet että et ole työkykyinen niin olet saikulla. Useimmissa työpaikoissa omailmoituksella 3-5pv. Ja kyllä ae lekurikin sen saikun kirjoittaa 37 lämmöllä ja jos sanot että nyt ei pysty.

Idiootit menee töihin tartuttamaan muut. 

Vierailija
13/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen henkilökohtainen normaalilämpö on ensin mitattava ja saatava työterveyden tietoon. Tuon normaalilämmön ylittävä mitattu lämpötilaero kertoo onko kuumetta. 

Vierailija
14/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton saikun raja. Jos itae tunnet että et ole työkykyinen niin olet saikulla. Useimmissa työpaikoissa omailmoituksella 3-5pv. Ja kyllä ae lekurikin sen saikun kirjoittaa 37 lämmöllä ja jos sanot että nyt ei pysty.

Idiootit menee töihin tartuttamaan muut. 

Luojalle kiitos yt-neuvotteluista.

Vierailija
15/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se on sillä naiset ovat niin herkkiä ja kuormittuneita ja uupuneita ja kivuliaat menkat ja alhainen ferritiini ja kaikki. 

Vierailija
16/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen henkilökohtainen normaalilämpö on ensin mitattava ja saatava työterveyden tietoon. Tuon normaalilämmön ylittävä mitattu lämpötilaero kertoo onko kuumetta. 

Jep, minulla ja muilla naisilla perheessäni on alhaisempi normaalilämpö ja ollaan ihan selkeästi kuumeessa tossa 37 C:ssa. Riippuu siis henkilöstä. Vaikka monet onkin niin että "No kun tämä toimii minulla näin, niin silleen se toimii kaikilla muillakin! Nih!"

Vierailija
17/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, minulla ja muilla naisilla perheessäni on alhaisempi normaalilämpö ja ollaan ihan selkeästi kuumeessa tossa 37 C:ssa. Riippuu siis henkilöstä. Vaikka monet onkin niin että "No kun tämä toimii minulla näin, niin silleen se toimii kaikilla muillakin! Nih!"

Se kuumeen raja ei tosiaan ole mikään oma fiilis, vaan ihan määritelty fakta.

Vierailija
18/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan naurattaa kun eräs nainen instassa joka toinen viikko "kipeä" ja kuvaa aina mittaria jossa ylimillään 37.1 astetta🤣Pelkkää yritystä todistella(itselleenkin)että olis kipeä.

Jotenkin niiiiin noloa!

Vierailija
19/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mittaamatta koska minulla on kuumetta, sillä siitä seuraa vilunväristykset, kipeät lihakset ja väsynyt, jaksamaton olo. Viimeksi kun mittasin huvikseni, mittari näytti 37,1. Ihan sama onko se virallinen raja vai ei. Minä olen silloin kipeä.

Vierailija
20/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän