Onko 37 astetta aikuisella kuumetta?
Kommentit (27)
Älise mitä äliset, mutta minulla on totaalisen sairas olo jos mittari näyttää kainalosta 37C. Normaalisti on 36C.
Vierailija kirjoitti:
Älise mitä äliset, mutta minulla on totaalisen sairas olo jos mittari näyttää kainalosta 37C. Normaalisti on 36C.
Luulosairas työtön
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän sivun ongelma oikein on, nyt hävisi astemerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulosairas työtön
Saatan olla sinun pomosi.
Ei ole. Saikun raja huitelee 37,5:ssa ja 38.0 on virallisesti kuumetta.
Kuumeen raja on virallisesti 37,5 - 38 astetta. Ja se on fakta eikä mielipide kysymys tai mutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulosairas työtön
Saatan olla sinun pomosi.
Varmasti...
Vierailija kirjoitti:
Vakkari saikuttaja hakee tukea.
Se on lämpöä ja itsellä riittää että vetää veteläksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton saikun raja. Jos itae tunnet että et ole työkykyinen niin olet saikulla. Useimmissa työpaikoissa omailmoituksella 3-5pv. Ja kyllä ae lekurikin sen saikun kirjoittaa 37 lämmöllä ja jos sanot että nyt ei pysty.
Idiootit menee töihin tartuttamaan muut.
Ihmisen henkilökohtainen normaalilämpö on ensin mitattava ja saatava työterveyden tietoon. Tuon normaalilämmön ylittävä mitattu lämpötilaero kertoo onko kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton saikun raja. Jos itae tunnet että et ole työkykyinen niin olet saikulla. Useimmissa työpaikoissa omailmoituksella 3-5pv. Ja kyllä ae lekurikin sen saikun kirjoittaa 37 lämmöllä ja jos sanot että nyt ei pysty.
Idiootit menee töihin tartuttamaan muut.
Luojalle kiitos yt-neuvotteluista.
Naisilla se on sillä naiset ovat niin herkkiä ja kuormittuneita ja uupuneita ja kivuliaat menkat ja alhainen ferritiini ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen henkilökohtainen normaalilämpö on ensin mitattava ja saatava työterveyden tietoon. Tuon normaalilämmön ylittävä mitattu lämpötilaero kertoo onko kuumetta.
Jep, minulla ja muilla naisilla perheessäni on alhaisempi normaalilämpö ja ollaan ihan selkeästi kuumeessa tossa 37 C:ssa. Riippuu siis henkilöstä. Vaikka monet onkin niin että "No kun tämä toimii minulla näin, niin silleen se toimii kaikilla muillakin! Nih!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, minulla ja muilla naisilla perheessäni on alhaisempi normaalilämpö ja ollaan ihan selkeästi kuumeessa tossa 37 C:ssa. Riippuu siis henkilöstä. Vaikka monet onkin niin että "No kun tämä toimii minulla näin, niin silleen se toimii kaikilla muillakin! Nih!"
Se kuumeen raja ei tosiaan ole mikään oma fiilis, vaan ihan määritelty fakta.
Mua ihan naurattaa kun eräs nainen instassa joka toinen viikko "kipeä" ja kuvaa aina mittaria jossa ylimillään 37.1 astetta🤣Pelkkää yritystä todistella(itselleenkin)että olis kipeä.
Jotenkin niiiiin noloa!
Minä tiedän mittaamatta koska minulla on kuumetta, sillä siitä seuraa vilunväristykset, kipeät lihakset ja väsynyt, jaksamaton olo. Viimeksi kun mittasin huvikseni, mittari näytti 37,1. Ihan sama onko se virallinen raja vai ei. Minä olen silloin kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Ei