Onko vauvalle pakko aloittaa sormiruokailua!?
Eikö voi syöttää lusikalla ja antaa sitten joskus jotain käsin syötävää, kun osaa jo pureskella itse kunnolla?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua siitä kehitysvammaisten niin sä käytät ruokailuvälineitä.
Mites rintamaidon kanssa? Lypsetään mukiin varmasti?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen on hyvä erottua apinoista jo heti pienenä .
Oliko omalla kohdallasi sellainen mahdollisuus, että lapsesi olisikin ollut apina?
Hyvä se on 6 vuotiaan lapsen syödä pöydällä istuen sormin syömässä puuroa . Siitä voi lääkärit sitten tehdä diagoosia vanhemmista ja huostaan ottaa lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen on hyvä erottua apinoista jo heti pienenä .
Oliko omalla kohdallasi sellainen mahdollisuus, että lapsesi olisikin ollut apina?
No hei, jos vanhempikin on, niin mikä on todennäköisyys?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä se on 6 vuotiaan lapsen syödä pöydällä istuen sormin syömässä puuroa . Siitä voi lääkärit sitten tehdä diagoosia vanhemmista ja huostaan ottaa lapsen.
Mistä tämä 6-vuotias nyt tuli?
Muistan kun tämä sormiruokailu oli ihan supertrendi esikoisen vauva-aikana ja oli ihan hirveää perhekerhoissa tms. kuunnella sitä vauvojen kakomista, kun tunkivat milloin mitäkin sormiruokaa kurkkuunsa. Itse annoin lähinnä maissinaksuja tms. helppoa ajan vietteeksi vauvalle, mutta muuten ihan soseita. Siistimpää eikä tarvinnut pelätä tukehtumista. Hävikkiäkään ei tule niin paljon, kun 90% ruoasta ei päädy lattialle/hiuksiin/naamalle/seinälle/kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas?!! Ei tietenkään ole, ellet sitten ole Porvoosta?
Neuvola tuntuu tähän patistavan. Ap
Neuvola (ainakin Helsingissä) patistaa myös vanhemman kysyä vauvaltaan lupaa koskettaa, ennen kun vaihdetaan vaippaa. Ettei rikota vauvan henkilökohtaista tilaa tunkeutumalla luvatta intiimi alueelle.
Uskomatonta wokepaskaa, sanon minä.
T. Kolmen pienen isä, lapsenkoskija
Ei ole totta. Itse olen huomannut, että gynekologit on ruvenneet kysymään ennen tutkimusta, että saako koskettaa. On jotenkin kiusaannuttavaa. Jos jo valmiiksi röhnötän siinä tuolissa jalat levällään niin miksi ihmeessä sanoisin, että ei saa koskea. Hohhoijaa. Kukakohan mielensäpahoittaja tuonkin protokollan on keksinyt.
Miten sormiruokailua voi edes välttää? Vamhempi syöttää lusikalla kolmivuotiaaksi?
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt tätä. Pojat nyt 12 ja 16, oikein hyvin onnistuu syöminen.
Meidän markoa syötän vielä lusikalla. 32 ikää ja mamma tykkää syöttää!
Nämä on niitä muotijuttuja. Nyt tätä ja ehkäpä jo parin vuoden kuluttua toisin.
En muuten ymmärrä tätä villitystä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä muotijuttuja. Nyt tätä ja ehkäpä jo parin vuoden kuluttua toisin.
En muuten ymmärrä tätä villitystä.
Oli jo 13v sitten tää villitys kun oma lapsi syntyi.
Jos et halua siitä kehitysvammaisten niin sä käytät ruokailuvälineitä.