Millaisen auton haluaisit jos saisit valita?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
1660-1970-luvun VW Kupla
Hah! Siis 1960-1970. 😅
No Mersu se olla pitää. Huoltoon kun sen vie niin itkettää, mutta ajaessa naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku bensa-turbo ja automaatti SUV. Pieni keskukulutus mutta tehua löytyy tarvittaessa että pysyy liikenteen sykkeessä mukana. Ainiin mullahan on sellainen tallissa !
SUV on naurettavaa ho moilua. Se ei ole muuta kuin korkea farmari. Se 'maasturi' pitäisi jättää suomenkielisestä termistä pois.
Joo citymaasturi onnkäsitteenä älytön. Maasturia tuskin tarvitsee cityssä.
Suomessa ei maasturia tarvitse, kuin napapiirin pohjoispuolella. Etuvedolla pääsee, jos tie on ja nelivedolla ei voi puiden yli ajaa. Itselläni on etuveto "katumaasturi" ja juuri sopiva omiin ajoihin.
Joku Toyota. Ollut tähänkin mennessä ja ikinä ei ole tien päälle jättänyt. No kerran puhkesi rengas...
Mä vastasin jo siihen edelliseen samanlaiseen ketjuun, katso sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Joku Toyota. Ollut tähänkin mennessä ja ikinä ei ole tien päälle jättänyt. No kerran puhkesi rengas...
Tyyppivika.
Vierailija kirjoitti:
Mä vastasin jo siihen edelliseen samanlaiseen ketjuun, katso sieltä.
Täältä löydät, ole hyvä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4197107/jos-saisit-valita-minka-tahansa…
Sellasen Vera Standhopen maasturin, jolla ajelisin koirien kanssa pitkin nummia. Ottaisin myös sellaisen nuoremman miespoliisin kyytiin, joka aina kumartuis laittamaan mulle kenkäsuojat jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mersu.
Ei tässä merkkiä kysytty, vaan väriä.
Ford GT -05
Kunnon amerikan muskeli
Viimeisimmän korimallin BMW 7 sarjalainen diesel-koneella sekä Bowers & Wilkinsin hifeillä varustettuna.
Vierailija kirjoitti:
GAZ 69
Minullapas muuten on!
KrAZ 255B kun olisi...
Isolohko 💪🏻🤠