Millaisen auton haluaisit jos saisit valita?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Joku pikkuauto mieluiten, mutta koska talolle on jyrkkä mäki, pakko olla joku neliveto.
Yaris Cross?
Vierailija kirjoitti:
Wow Wow !! Kelpais!
Kaurismäen filmistä Arvottomat tutun farmarimallisen Volgan. Tai sitten Pikku-Fiatin, jossa ovet aukeaa #väärinpäin#.
Aiemmin halusin urheiluauton, kunnes huomasin kuinka hankalia ne ovat kaupunkiajossa, soralla ja itseasiassa kaikkialla moottoriteiden ja ratojen ulkopuolella.
Sittemmin halusin ison SUV:n, kunnes huomasin kuinka huono niillä on parkkeerata kauppakeskukseen ja kuinka usein naapurit kolhivat ovillaan.
Koska parkkitilaa on vähän, omistan tylsän ja käytännöllisen B-sarjalaisen ja vuokraan matkoja varten, joko urheilullisen tai tilavan, tarpeen mukaan.
Saab 96 eli Sputnik. Nähnyt muutaman mutten koskaan päässyt kyytiin.
Mä aion illalla ostaa micran, niin että kai semmoisen sitten haluaisin.
Luotettavan, ärhäkän, ympäristöystävällisen, hiljaisen, PIENEN. Sellaisen pienen ja pippurisen! Isot autot on rumia 🥲
Mulla on tallissa Fiat-600 kunpa saisin sen ajokuntoon se on haaveissa.
Vierailija kirjoitti:
Isommalla, esilämmitettävällä akulla varustetun sähköauton. Nykyisessäni on pienehkön kapasiteetin akku ilman esilämmitystä.
Toivottavasti unelma-autossasi on myös nahkapenkit, niin saat myös esinahkalämmitystä autoosi.
kleinbus hippipaku olis kiva. sitten volvo amazon miellyttää silmää ja oon sellasen kyydis ollutkin joskus. vintage pakut ja autot on hienoja.
Lentävä auto. Jos siis haaveilla saa. Ruuhkassa vaan nousis ilmaan ja jatkaisin matkaa, jääkää te muut sinne ruuhkaan.
5-aksilaisen Sisun V8:lla, telivedoilla ja isoimmalla pilkillä mitä Euroopasta saa.
Talbot Horizon on suomen teille sopiva peli.
Vierailija kirjoitti:
BYD Sealion mulle taitaisi tulla.
Vapaa valinta ja sä ottaisit jonkun kiinalaisen rutjakkeen?
Joku mukava ja tavallinen kuten Rolls Royce Phantom, se perinteinen, ilman lastentauteja. Väri voisi olla hillity tummanvihreä keskiruskealla sisustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ferrari testarosa.🚗
Testarossa. Hieno klassikko. Hirmuisen ahdas jo keskimittaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Joku bensa-turbo ja automaatti SUV. Pieni keskukulutus mutta tehua löytyy tarvittaessa että pysyy liikenteen sykkeessä mukana. Ainiin mullahan on sellainen tallissa !
SUV on naurettavaa ho moilua. Se ei ole muuta kuin korkea farmari. Se 'maasturi' pitäisi jättää suomenkielisestä termistä pois.
Heh! Paljonko velkaa jäljellä?