Mikä tuo laihdutuskikka on klo 18-22 aikana? Maksumuurin takana.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En mä halua mennä nälkäisenä nukkumaan. :(
voi vi-------------tu. sun aivosi prosessoi safkaa. ne ei lepää edes yöllä. plus tekniset laitteet vuoteen äärellä jne. ole 16 h syömättä- aivot ja keho huilii.
olet kuin eri ihminen, ulkomuoto, älykapasiteetti kun et syö 16h mässökasa mitään.
hormonitasapaino- ehkä kantasoluvaikutus. nukkuessa et tarvii energiaa- oletko lihava... ulkonäkösi. turpaan leipeee ennen nukahtamista, että jaksat kattoo ne sun painajaiset---- perusherätyskello, ei mitään teknistä makuuhuoneesees, nukut aina - yksin- alasti viileässä- silloin oloet sun paras versio itsestäsi. tee ko par kk- huomaat eron
En tiedä, mutta kuulostaa siltä, että noudatan tietämättäni jotain päästöä :D Yleensä syön n. klo 18 iltapalan ja seuraavan kerran seuraavana päivänä n. klo 12 aikoihin. Eli paastoilenko tietämättäni? :D
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä nämä ”asiantuntijat”, jotka tuputtaa yleispätevinä jotain tämmöisiä omia huuhaa-sääntöjään eikä tajua, ettei ne sovi kaikille. Itse nimenomaan pilaisin yöuneni, jos yrittäisin kituuttaa ilman ruokaa klo 18 lähtien aamuun asti ja jos menisin nukkumaan aivan liian aikaisin klo 22. Tuolla menetelmällä olisi taattua, että heräisin aamuyöllä ja olisin silloin nälkäkuoleman partaalla enkä saisi enää unta.
Minua ärsyttää ihmiset, jotka eivät tajua, että ellei kirjoituksessa tai puheessa erikseen sanota, että tämä sääntö sopii kaikille, niin siitä ei pidä mennä olettamaan, että siinä väitettiin, että sääntö sopii kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirskasen ja muiden asiantuntijoiden mukaan hormonitasapaino on avain hyvinvointiin:
Ilta-Sanomat
Hormonien rooli: Kun kehon hormonitoiminta (kuten kortisoli ja insuliini) korjaantuu, aineenvaihdunta tehostuu ja painonhallinta helpottuu.
Arjen säännöt: Keskittyminen "klo 18:n ja 22:n sääntöön" voi auttaa torjumaan stressiä ja vatsarasvaa.
Kokonaisvaltainen hyvinvointi: Hormonitasapainon palautuessa nälkä pysyy hallinnassa, mieli rauhoittuu ja olotila kevenee.
Tieto löydetty tekoälyllä.
Miksi tätä on alanuoletettu?
Kun siinä ei ole mitään olennaista tietoa. Alapeukku myös pelkästä tekoälyn käytöstä. Tänne tullaan keskustelemaan ihmisten, ei AIn kanssa.
En ehdi syödä ennen kello 18, töitä.
Mulla pätkäpaasto heitti kilpirauhasen vajaatoiminnalle. Ihan mitattiin tuo verikokeista.
TAJUU: aivot tarvitsevat lepoa. Aivot käsiittelee, prosessoi ruokaa ja se ei ole hyvä. Illalla energiaa et tarvitse ellet ole työssä. Kehokin nauttii levosta, suolisto. Voi kauheaa, että ihan vahvat iltapalat, ihan törkeää. Lihava?