Harvinaisin paikka, jossa olet käynyt?
Kerro paikka ulkomailla, missä olet käynyt, mutta et usko muiden käyneen.
Reagoi muiden vastauksiin
Jos olet käynyt paikassa: peukku ylös
Jos et ole käynyt: peukku alas
Kommentit (247)
Samalla junareissulla tuli vietettyä myös aikaa Ulan Batorissa, Mongoliassa.
Vierailija kirjoitti:
Galangute beach Intia.
Lopultakin sellainen, jossa olen käynyt 😀
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte?????
Aloituksen ohjeen mukaan.
Soudimme Malesiassa pienelle autiosaarelle, hiekkaranta ja pieni pläntti kasvillisuutta keskellä. Lähellä Lanqawia, mutten tiedä tarkkoja koordinaatteja.
Tiraspol ja Bender, Transnistria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain ulkomailla? Itse olen käynyt monessa suomalaisessa kohteessa, mihin moni mamma tuumaa vain iiiik. Esimerkkeinä Kaunisjärven laavu ja Kolkonjärven laavu, tuolla Kolkonjärvellä yövyttiinkin. Molempien tiedot löytyvät helposti netistä.
Ilomantsin Kaunisjärvi? Siellä oli vähintään 15 ihmistä, kun viimeksi siellä kävin. Autolla pääsee ihan viereen,
Me on käyty siellä silloin, kun kiihkein vaelluskausi ei ole vielä alkanut. Joillekin sen reitin tupiin ei kannata muutenkaan mennä yöpymään alkukesästä, jos pelkää itikoita.
Grense Jakobselv, Norja
Länsimaisen maailman viimeinen kolkka. Käytiin joulupäivänä lumimyrskyssä n.1992. Paluumatkalla paikallinen 50-60v pariskuntà Kirkenäsistä oli ajanut ojaan jumiin. Otettiin heidät mukaan ja vietiin Kirkenäsiin. Jummijammi hukkasin heidän osoitteensa enkä voinut koskaan kirjoittaa heille
Jännä paikka. Itänaapurin vartiotornit siinä ihan vieressä. Jäämeri oli sula, metriset aallot. Käytiin pulahtamassa. Kaamospimeää koko reissu.
Vierailija kirjoitti:
Mount Everestin Base Camp
Tämä on vielä haaveena.
Irkutsk Venäjällä Baikal-järven rannalla. Pysähdyin sinne muutamaksi päiväksi junamatkalla Suomesta Kiinaan.