Kuinka paljon alkoholi lihottaa?
Lähinnä olut ja sen juominen usein. Pitäisi saada painoa alas ainakin 13kg joten lähteekö se tippumaan ainoastaan sillä jos lopetan oluen kittaaminen mutta en lisää liikuntaa tai muuta ruokatottumuksiani?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Jos vähennät syömistä radikaalisti, mutta jatkat juomista, niin laihdut kyllä. Katsopa niitä kyläsi tapajuoppoja. MItä pidempi harrastustausta, sitä laihempi kaveri. Niin se vaan menee.
Ihmisillä, joilla kaikki sisuskalut on rikki viinan takia, ja joilla on korkeintaan muutama vuosi elinaikaa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähennät syömistä radikaalisti, mutta jatkat juomista, niin laihdut kyllä. Katsopa niitä kyläsi tapajuoppoja. MItä pidempi harrastustausta, sitä laihempi kaveri. Niin se vaan menee.
Ihmisillä, joilla kaikki sisuskalut on rikki viinan takia, ja joilla on korkeintaan muutama vuosi elinaikaa jäljellä.
Heh. Mun enoni on 76v, ryypännyt 80-luvulta asti eikä loppua näy. Ei juomiselle eikä itse miehelle. Onhan se laiha, muttei todellakaan mikään "muutama vuosi elinaikaa". Päinvastoin, reippaampi ja energisempi kuin useimmat ikäisensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mene. Alkoholisti toki on langanlaiha sairautensa terminaalivaiheessa, koska ei ole vuosiin syönyt ja viina on tuhonnut sisäelinten lisäksi aivotkin. Elimistö ei toimi enää. Kaikki järjestelmät pettävät kroonisen myrkytystilan takia.
Höpönlöö. Tunnen useamman kuin yhden tikkulaihan alkoholistin, eikä yksikään ole missään "terminaalivaiheessa". Suurin osa käy jopa töissä. Ei sitä massaa kerry jos ja kun elää pääasiassa nesteillä.
Tämä ja vaikka juo 10 kaljaa päivässä ja 1400kcal niin sehän on todella vähän energiaa, laihduttaja syö 1400kcal päivässä. Eihän se juoppo edes syö mitään.
Kyllä siinä on joo vissi ero, syötkö vai juotko ne kalorit. Siksihän nestepaasto toimii. Vaikka sen tekisi vodkalla.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi tehdään käymisteitse sokerista. Sokeria. Lisäksi alkoholi sotkee ruuansulatuksen ja aineenvaihdunnan. Ei ole mikään terveysjuoma.
Ja voi aiheuttaa syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa mitään turhia kaloreita juomalla kun niitä saa jo liikaa syömällä
En vaan usko noihin kaloreihin. Mulla olisi talven aikana paino noussut jos kalorit kaikkia lihottaisi. Normaalisti kelloon tulee 8000-12000 askelta päivässä ja nyt tuli pari kuukautta 800-1200. Saman määrän tai enemmän kyllä söin eikä paino muuttunut miksikään, nyt taas onneksi nivelet jo toimii ja pääsee liikkumaan.
Äijä ei usko kaloreihin.
No siinä on persujuoppouden kova ydin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mun enoni on 76v, ryypännyt 80-luvulta asti eikä loppua näy. Ei juomiselle eikä itse miehelle. Onhan se laiha, muttei todellakaan mikään "muutama vuosi elinaikaa". Päinvastoin, reippaampi ja energisempi kuin useimmat ikäisensä.
Opiskele enemmän tilastotiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskele enemmän tilastotiedettä.
Eiköhän se hakemasi sana ole tilastotieteitä. Ja ei, en opiskele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi tehdään käymisteitse sokerista. Sokeria. Lisäksi alkoholi sotkee ruuansulatuksen ja aineenvaihdunnan. Ei ole mikään terveysjuoma.
Ja voi aiheuttaa syöpää.
No mikä nyt EI aiheuttaisi syöpää.
Katso kalorit netistä, siitähän se selviää!
Tämä ja vaikka juo 10 kaljaa päivässä ja 1400kcal niin sehän on todella vähän energiaa, laihduttaja syö 1400kcal päivässä. Eihän se juoppo edes syö mitään.