Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte 24v 2 lapsen äidistä jolle 3. lapsi tulossa?

Vierailija
08.05.2007 |

Ensimmäinen lapsi 21-vuotiaana.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan hattua.

Vierailija
2/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin kahden äiti 24v, kolmannen la 29.10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista ajattelisin, että aika pienillä ikäeroilla. Itse en haluaisi lapsiani noin lähekkäin.

Vierailija
4/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt odottaa jo seittemättä lastaan, eikä oo minkään uskonnollinen juttu ja ikää vissiin 25-26v..

Onnea vaan tollasille...

Vierailija
5/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvä äiti lapsilleen.

Vierailija
6/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestadiolaisena reppanana.

Vierailija
7/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti yh, liekö lapsetkaan samalle miehelle. Menis reppana kouluun, hankkis ammatin ja työpaikan, ettei tarttis sossun luukulla vierailla ja olla kersoinensa meidän työtätekevien kunnon ihmisten taakkana.

Vierailija
8/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutessa voi kouluttautua myöhemminkin.

Vierailija
9/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasia kommentteja - ja tämä ei ap:lta, vaan " kohtalotoverilta" . Itselläni on kandin tutkinto valmis yliopistolla, samoin amk-tutkinto. Jatkan toki vielä maisteriksi, jahka sen aika koittaa. Mies elättää, yhteiskunnan ei tarvitse. Lapset tosin ei ole samalle miehelle, se on totta, että vähän kalahti.

Saakelin mahot kun pitää tulla tiuttuilemaan.

Vierailija
10/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta neljäs 32 v ja viides ehkä 38 v. Lapset voi tehdä jokainen ihan miten itse haluaa.

Vierailija
11/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia putkessa, jottei tarvitisisi mennä kouluun/töihin. Lapset todennäköisesti huonokäytöksisiä ja rumasti puettuja, koska äidillä ei resursseja pitää heistä huolta ja äijä (jos sellainen on) on juoppo.

Vierailija
12/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommia varmasti riittää, näin kokemuksen syvällä rintaaanellä. Itsellä ikäa 32v ja kolmatta lasta odotan, 3v ja 1,5v ennestään eli sama tilanne vaikka ikää onkin vähän enemmän.

Ap:n esimerkillä tietty voi nuoren ikänsa vuoksi olla vielä opinnot kesken, eli sinänsä vaativampi homma mutta ei suinkaan mahdoton.

Vierailija
13/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

millasia kommentteja - ja tämä ei ap:lta, vaan " kohtalotoverilta" . Itselläni on kandin tutkinto valmis yliopistolla, samoin amk-tutkinto. Jatkan toki vielä maisteriksi, jahka sen aika koittaa. Mies elättää, yhteiskunnan ei tarvitse. Lapset tosin ei ole samalle miehelle, se on totta, että vähän kalahti.

Saakelin mahot kun pitää tulla tiuttuilemaan.

Tämähän oli yksi kaikkien aikojen typerimmistä aloituksista, joten mitä ihmettä tähän pitäisi vastata?? Oikeesti ketään normaalia, järkevää ihmistä ei kiinnosta toisten ihmisten lapsensaannit.

Vierailija
14/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun kerran opiskelut ja ilmeisesti työpaikatkin on jo kunnossa. Ihan järkevää tuossa vaiheessa tehdä lapset lyhyillä ikäeroilla ja päästä sitten tuon vaiheen yli jatkamaan normaalia elämää.

Mutta kun lapsia tehtaillaan putkessa ennen kuin elämä on muuten mallillaan, usein syynä vain halua saada olla kotona tekemättä töitä.

Vierailija
15/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matalastikouluettu yhtä kuin luuseri? Kyllä tässä hyvinvointi valtiossa on onnen ja menestyksen rajat hieman hämärtyneet. Onko korkea palkka ja materia yhtä kuin menestyjä? Vaikka elämä olisi onnetonta ja tyhjää juopon aviomiehen kanssa? Jokaisella meillä on omat prioriteettinsa ja se, että on itse onnellinen ja tyytyväinen on kaikkein tärkeintä, vaikka muut sanoisivat mitä. Sellainen ihminen ei todellakaan ole luuseri, vaikka siivoisi baarien vessoja.

Vierailija
16/21 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehtinyt ammatin itselleen lukea, jos 21 v ensimmäinen.. Vaikka olen sitä mieltä että jos kotiäippänä meinaa muutenkin viihtyä siihen asti, kun lapset vähä isompia, niin miksei vois opintojakin lykätä ja aloittaa sitten. Itsellä nyt 1,5 v ja kohta 3 v ja kolmas tulossa, ikää kyllä jo 29 v, mutta vaikka korkeastikoulutettu olenkin, ei vakitöitä ole vielä löytynyt (jos sellaisista voidaan nykyään enää puhuakaan), mutta tosiaan töitä riittää lapsissa ja kotona sitten hoidellaan niin kauan kun yhteiskunnalla on ammattia vastaavaa työtä tarjota!

Vierailija
17/21 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tarkota sitä että on sossun vieras jos on nuorena lapset saanu. Mulla ikää 22 ja lapsia 4. eka oli vahinkojen vahinko mut silti ei oo koskaan tullu sossun luukulla käytyä. ammatti on ja töitäkin on kunhan sinne vaan haluan mennä. jotku osaa järjestää asiat hyvin. onnea kaikille muillekkin nuorille monilapsisille perheille...

Vierailija
18/21 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itsekin esikoiseni 21-vuotiaana, toisen 23-vuotiaana. Ja siihen lopetin. Opiskelin kotiäitivuosienkin aikana, sain ammatin itselleni. Nyt olen jatko-opinnoissa, olen kohta 30v. On paljon hankalampaa opiskella lasten kanssa kuin ilman. Kaksi lasta tekee asiasta suhteellisen vaikeaa, yksi lisää ei varmaankaan helpota.

Vauvojen kanssa voi tuntua ihanalta olla ja niin pois päin. Myöhemmin sitä huomaa miten eri tavalla olisi voinut elämänsä elää. En kadehdi sinua, pikemminkin säälin. Niin paljon jäänyt kokematta minulta, varmasti sinultakin.

Vierailija
19/21 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vielä mittää!!

Itse olen saanut ensimmäiset 19 vuotiaana ja nyt uus vauva, olen 21!!

Ja mitään uskonlahkoon en kuulu! Että sellasta

mörkö

Vierailija
20/21 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli lapsia on useampia ku kaks;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän