Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britney Spears hakeutui vieroitukseen

Vierailija
13.04.2026 |

Laulaja Britney Spears, 44, on hakeutunut hoitolaitokseen, uutisoi People. Asian on vahvistanut tähden edustaja sunnuntaina.

Spears kirjautui vieroitukseen vapaaehtoisesti. TMZ:n mukaan Spears vieroittautuu hoitolaitoksessa päihteistä. Sivuston mukaan laulaja kirjautui hoitoon muutama päivä sitten. Lähteiden mukaan Spearsin läheiset ovat kehottaneet häntä hakeutumaan hoitoon, ja vihdoin tähti päätti tehdä sen vapaaehtoisesti.

– Hän ymmärsi saavuttaneensa pohjakosketuksen, eräs lähde summasi TMZ:lle.

Laulaja pidätettiin Kalifornian Venturassa maaliskuussa auton ratista epäiltynä alkoholin ja huumausaineiden vaikutuksen alaisena ajamisesta.

Lehtitietojen mukaan Spearsin läheiset ovat laulajasta hyvin huolissaan. TMZ-lehden mukaan läheiset toivovat, että Spears välttäisi vankilatuomion ja pääsisi sen sijaan hoitoon. Lähipiiri pitää tapahtunutta Spearsin mahdollisuutena päästä avun ja tuen piiriin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on? 

Vierailija
2/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään vierotus ei ole saanut päihteiden käyttäjää lopettamaan. Ainoastaan itse voi lopettaa. Turha mennä selittää sinne vierotukseen että elämä on paskaa mä juon alkoholia joka viikko. Ei se mitään auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään vierotus ei ole saanut päihteiden käyttäjää lopettamaan. Ainoastaan itse voi lopettaa. Turha mennä selittää sinne vierotukseen että elämä on paskaa mä juon alkoholia joka viikko. Ei se mitään auta.

Päihderiippuvuus yhdistettynä vakavaan mt-häiriöön on hoidollisesti erittäin hankala asia. Oma tahtotila saada tilanne hallintaan on kaikkein tärkeintä. 

Vierailija
4/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päihderiippuvuus yhdistettynä vakavaan mt-häiriöön on hoidollisesti erittäin hankala asia. Oma tahtotila saada tilanne hallintaan on kaikkein tärkeintä. 

Eikä taatusti saa mt-ongelmiinsa apua, nämä rouvan "fanit" ovat sellaista vastaan, sillä eihän Britneyä mikään muu voi vaivata kuin isänsä. 🙄 Kohta ne roikkuvat siellä vieroitushoitolaitoksen portilla Free Britney -kyltteineen. 

Vierailija
5/5 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä taatusti saa mt-ongelmiinsa apua, nämä rouvan "fanit" ovat sellaista vastaan, sillä eihän Britneyä mikään muu voi vaivata kuin isänsä. 🙄 Kohta ne roikkuvat siellä vieroitushoitolaitoksen portilla Free Britney -kyltteineen. 

Britney kärsii maanisdepressiivisyydestä yhdistettynä päihderiippuvuuteen. Toimittaja Tapio Suomisella oli sama ongelma. Ainoa järkevä toimintapa on jättää päihteet kokonaan pois ja syödä säännöllisesti litiumia lääkkeeksi bipolaarisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan