Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Suomi osti 65 miljoonalla eurolla taisteluasuja, jotka repeilevät, reikiintyvät ja haalistuvat

Vierailija
13.04.2026 |

Uudessa pohjoismaisessa taisteluasussa on ilmennyt ongelmia. Asuihin on tullut jo lyhyen käytön jälkeen reikiä, repeämiä ja värin haalistumista.

 

Ongelmat havaittiin Norjassa, jossa uudet taisteluasut otettiin käyttöön viime vuoden alussa.(HS)

 

Rahaa on. Olisikohan kannattanut kokeilla ensin pientä koe-erää ensin suurta hankintaa. 

 

Sotavarustus | Suomi osti 65 miljoonalla eurolla taisteluasuja, jotka repeilevät, reikiintyvät ja haalistuvat

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011921964.html

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakio että se testattu prototyyppi on tehty laadukkaasti, mutta sitten kun tehdään se varsinainen tuotantosarja sen tekeekin joku alihankkija mahdollisimman halvalla.

Joka valmistuserästä pistokokeita testeihin. Ja sitten voi palauttaa koko erän, jos laatu ei vastaa sovittua. Rahat takaisin, tai mieluiten maksu vasta sitten, kun erä testattu.

Mistä vaatteet siksi aikaa?

Eikö voitaisi hankkia sellaista armykundityyppistä asukokonaisuutta, johon kuuluisi mikroshortsit?

On jo, pikkumustat.

Ottaa vaan tarpeeksi tiukat ja pienet.

Vierailija
222/222 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö runkkupuku on käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi