Lue keskustelun säännöt.
HS: Suomi osti 65 miljoonalla eurolla taisteluasuja, jotka repeilevät, reikiintyvät ja haalistuvat
13.04.2026 |
Uudessa pohjoismaisessa taisteluasussa on ilmennyt ongelmia. Asuihin on tullut jo lyhyen käytön jälkeen reikiä, repeämiä ja värin haalistumista.
Ongelmat havaittiin Norjassa, jossa uudet taisteluasut otettiin käyttöön viime vuoden alussa.(HS)
Rahaa on. Olisikohan kannattanut kokeilla ensin pientä koe-erää ensin suurta hankintaa.
Sotavarustus | Suomi osti 65 miljoonalla eurolla taisteluasuja, jotka repeilevät, reikiintyvät ja haalistuvat
Kommentit (222)
Vieläkö runkkupuku on käytössä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On jo, pikkumustat.
Ottaa vaan tarpeeksi tiukat ja pienet.