Hah hah Riikka purran elämäkerta maksaa yli 30 euroa
Kommentit (116)
Voin minä sellaisen ottaa jos 30€ maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jonkun turkulaisen kaupan kassan elämänkertaa osta enkä lue.
Niin kun et osaa lukea, aika vaikeaa se varmasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Voin minä sellaisen ottaa jos 30€ maksetaan.
En ottais vaikka maksettais 🤮
Ei yhtäkään ylimääräistä roposta Purrelin hyväksi!
Nyt tuli IL-toimittajilta vakava taloudellinen moka. Kirjahan olisi pitänyt julkaista vain sen 30e maksumuurin takana ja vain pakolliset IL-seurantaevästeet hyväksyttyinä. Ilmeisesti nolotti, jos olisi saanut vain ehkä 20 lukijaa, joka on Persujen reaalikannatus tällä hetkellä.
-winner-
Oi, ei, ei, ei, ei, ei! Elämäkerran nimenä pitäisi olla: Riikka Purra - Kun hissi ei mene minnekään muualle kuin suoraan alakertaan.
Ajatella että joku vielä maksaa valheista. Vai maksaako sittenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy minkä takia tämän ostaisin, olisi nauraminen keskenmenoista. Aivan oikein ihmisten murhaajalle.
Tässä arvon kansalaiset näette minkälaista sakkia vihervasemmistolaiset ovat! Nämä samat ovat sitä mieltä että meidän pitäisi heitä sääliä ja elättää heidät aikuiset työkuntoiset ihmiset kotisohvilleen! Ai jumalauta mitä loispaskasakkia!
Vihervasemmistolaiset?
"Kärsin, tein lapsia, kärsin, laiskottelin kotona, kärsin, flirttailin Halla-ahon kanssa scriptassa, laiskottelin, ja sitten Halla-aho nosti minut politiikkaan. Olen kuin Trump! Mitättömyydestä valtaan!"
Lukekaas joskus sen puheita persujen puoluekokouksista.
"Ai että minä kärsin ja uhriuduin!"
Vierailija kirjoitti:
"Kärsin, tein lapsia, kärsin, laiskottelin kotona, kärsin, flirttailin Halla-ahon kanssa scriptassa, laiskottelin, ja sitten Halla-aho nosti minut politiikkaan. Olen kuin Trump! Mitättömyydestä valtaan!"
Lukekaas joskus sen puheita persujen puoluekokouksista.
"Ai että minä kärsin ja uhriuduin!"
Komiikkakirja.
Voin lukea sen kirjan, jos joku maksaa siitä 30 euroa. Sekin on liian pieni hinta, jotta aikaa tuhlaisi moiseen.
En laittaisi senttiäkään siihen elämäkertaan.
Kiinnostaisi nähdä se ihminen joka tuon opuksen on omilla rahoillaan ostanut.
Persut ostaa pinoittain niitä kirjoja puoluetuella eli verorahoilla ja jakaa jäsenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään ylimääräistä roposta Purrelin hyväksi!
Ei Purran hyväksi, vaan kirjoittajien. Purra ei ole itse osallistunut kirjaan millään tavalla eikä saa sen myyntituotoista mitään.
Jos joku maksaa mulle satkun niin voin ottaa vastaan pesän sytykkeeksi tuollaisen opuksen. En muuten.
Persuli Riikan ukko kirjoitti jo sen nolon puolustelukirjan törkykirjoittelija Riikasta, kaikki henkilölähteet kirjassa olivat muita persuja. Eipä sekään kirja juuri ketään kiinnostanut.