Jos pääsisit suoraan lähetykseen puoli yhdeksän uutisiin telkkariin, mitä sanoisit?
Kommentit (72)
Moi äiti ja isä mä olen teeveessä! Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekkin.
Antaisin ylen koko suomen politiikoille. Suorasssa lähetyksesä.
Ukrainalla ylivoima venäjää vastaan droonisodassa
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan höpönassut elikkäs huomenta Suomi ja medbörjarna. Muistakaa juoda kahvinne terassilla ja lukekaa kirjoja.
Olkaa sopivasti mediakriittisiä ja täyttäkää ristikoita.
Hyvää kevättä.
Luin, että käyttäkää rintsikoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan höpönassut elikkäs huomenta Suomi ja medbörjarna. Muistakaa juoda kahvinne terassilla ja lukekaa kirjoja.
Olkaa sopivasti mediakriittisiä ja täyttäkää ristikoita.
Hyvää kevättä.
Luin, että käyttäkää rintsikoita
Paitsi ne, jotka ei halua. Niiden ei tarvii.
Rakastakaa lähimmäisiänne ja kaikkia muitakin paitsi niitä jotka ovat perseestä, ne saavat tulla takaisin vasta kun ovat oppineet käyttäytymään, mutta muuten rakastetaan kaikkia.
Olen sinkku, joten listaisin kriteerit tulevalle puolisolle ja kehottaisin asianosaisia lähettämään hakemuksensa ruudussa näkyvään sähköpostisoitteeseen.
Luultavasti ultimaattisessa jännityksessä heittäisin stressireaktiona jotain niin tyhmää vitsiä, että heinäsirkkojen siritys vain kaikuisi studiossa. Sen jälkeen yrittäisin häpeissäni paeta paikalta, jolloin kompastuisin jalkoihini. Kadotessani kuvasta kuuluisi, kuinka itken häpeästä, ja loppuminuuteilla taustalla näkyisi, kuinka yritän huomaamattomasti kontata pois.
Pian Riikka Purra on osa suomalaista historiaa. Historian opetukset on syytä pitää mielessä, jotta voisimme elää parempaa nykyisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, joten listaisin kriteerit tulevalle puolisolle ja kehottaisin asianosaisia lähettämään hakemuksensa ruudussa näkyvään sähköpostisoitteeseen.
Tämä olisi ihana!
Onhan sitä oltukin mutta jätetään nyt aihe kertomatta.
no ihan ja sama, mitä joku tavis horisee
Kysyisin päättäjiltä, miksi Suomen rahat jaetaan muille, Ukrainaan ja EU:n meitä rikkaammille maille. Ja miksi vanhoja, sairaita, vammaisia ja köyhiä potkitaan päähän ja rahaa jaetaan rikkaille. Kehottaisin kansaa nousemaan barrikadeille suomalaisten sortoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
onko impeys ykkösvaade?
Että minkä takia Yle ei näe asialliseksi käsitellä verovarojen järkyttävää väärinkäyttöä kaikenmaailman yhdistyksissä ja säätiöissä jotka uskottelevat olevansa yleishyödyllisiä. Kuinka moni on ikinä käynyt tutustumassa:
https://www.verovartija.fi/2844241_takuusaeaetioe-30-vuotta-hankehumppa…
Näitä riittää loputtomiin. Verojen korotuksia vaativat ovat aivan pihalla kaikesta.
Itä-Suomi näivettyy. Lopettakaamme hyödyttömät ja maallemme vahingolliset pakkotoimet Venäjää vastaan. Raja auki ja idänkauppa pyörimään, niin talous kummasti elpyy.