Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Insta: mies petti ja jätti 23 v naisen vuoksi

Vierailija
12.04.2026 |

Nadja Korpijaakko (@nadjastrange) • Instagram-kuvat ja -videot

Kamala tilanne, 14 v yhteiseloa takana ja 3 v lapsikin parilla :(

Kommentit (2015)

Vierailija
561/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on kyllä todella yksinkertaisia olentoja. Juostaan päätä pahkaa puolustelemaan miehiä milloin milläkin verukkeella ja selkeästi tätä tekevät enimmäkseen naiset. Herätkää jo please tähän päivään, kaikki uhriutumis, lynkkaus ym. puolustuspuheet ovat vain tekosyitä, jotta pääsette jollain omituisella tavalla tuntemaan ylemmyyttä kyseessä olevaan naiseen verrattuna. Missäs tilanteessa ne miehet juoksevat yhtä avuliaasti naisen mainetta puolustamaan?

Missä naiset on noin tehneet? Itse kävin katsomassa tuon Nadjan ig-postauksen, ja kiinnitin huomiota, että naiset siellä ovat häntä tsemppaamassa. Joitain homomiehiä joukossa, mutta 99% naiset.

Mun mielestä ton naisen postaus oli ihan paikallaan, oikeutettu ja hyvä juttu, että on tuonut julki tilanteensa ja ottaa vastaan tukea. Ei missään nimessä pidä jäädä yksin sinnittelemään, esittämään vahvempaa kuin on tai mitään - varsinkaan, jos ei tunnu siltä. Itse olen sen tyyppinen, että varmaan esittäisin ettei edes kiinnosta eikä tunnu missään :D Mutta tuen kaikkia niitä, jotka romahtavat julkisesti!

Minä näen tuolla Nadjalla hyvän tulevaisuuden, ja tosissaan jonkun hänelle sopivamman, lempeäkatseisen miehen. Tuon kovakatseisen Aleksin vastakohta, eli uudella miehellä olisi sama olemus ja lempeä katse kuin tuolla kiltin oloisella Nadjallakin. Hyvin se menee, kunhan nyt suree ensin. Turha roikkua yhdessä, jos oikeasti ollaankin jo aika eri sivuilla. Kilttinainen Marimekko-tunikassaan ja jossain räppiradiossa bostaileva ylimielisen oloinen, kovakatseinen kortsupipomies.. 

Tulevaisuus on sairas tuolla kehonkoostumuksella. 

Vierailija
562/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pääsi ketkusta eroon. Ketku on nyt toisen naisen riesana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tyhmiä, moni on valmis heittämään koko elämänsä viemäristä alas jonkun hempukan takia. Ihanko tosissaan kuvittelee että joku parikymppinen tussu jaksaa jotain uusperhearkea. 

Ite oon kolmekymppisen tussu eikä kiinnostais mikään uusperhearki. Sitten taas joillain parikymppisilläkin on lapsia. Ihmiset on katsos erilaisia.

*Kolmelymppinen 

Kolomelumppialaiset.  

Vierailija
564/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tällaisen perheenisän, joka jätti vaimonsa ja lähti parikymppisen matkaan. Jostain syystä tämä mies kuitenkin etsii aktiivisesti seuraa tinderissä, joten ruokahalu kasvaa syödessä tässäkin tapauksessa...

Vierailija
565/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken huuma ja kaikki heitetään viemäristä alas.. 

Vierailija
566/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista ja kevytkenkäistä käytöstä. Avioliitossa pitäisi pysyä, vaikka olisikin vaikeaa - etenkin, jos on lapsia. Itsekästä ja selkärangatonta. 

No ei ole pakko pysyä mutta voisi suoraselkäisesti erota ennen kuin pettää.

Jos ei pysty olemaan eroamatta, niin sitten ei pitäisi mennä avioliittoon. Itsekin kärsin lähisuhdeväkivallasta, mutta yritän pitää kiinni liitostani ja uskon parempaan. En tuomitse eronneita tai jättäneitä. Kaikki tekevät syntiä. Mutta onhan tuo eroaminen vakava yhteiskuntaa ja perhettä hajottava synti. Myös aviorikos on kielletty kymmenessä käskyssä. T: mies

Ootko vähän tonttu jos et lähde vaikka kärsit lähisuhdeväkivallasta???

Moraali on tärkeämpää kuin oman kärsimyksen minimointi. Avioliiton lopettaminen olisi kaiken tutkimustiedon mukaan katastrofi lapselle. Yritän ajatella muitakin kuin itseäni. 

Vierailija
567/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista ja kevytkenkäistä käytöstä. Avioliitossa pitäisi pysyä, vaikka olisikin vaikeaa - etenkin, jos on lapsia. Itsekästä ja selkärangatonta. 

Jos ei pysty olemaan eroamatta, niin sitten ei pitäisi mennä avioliittoon. Itsekin kärsin lähisuhdeväkivallasta, mutta yritän pitää kiinni liitostani ja uskon parempaan. En tuomitse eronneita tai jättäneitä. Kaikki tekevät syntiä. Mutta onhan tuo eroaminen vakava yhteiskuntaa ja perhettä hajottava synti. Myös aviorikos on kielletty kymmenessä käskyssä. T: mies

Moraali on tärkeämpää kuin oman kärsimyksen minimointi. Avioliiton lopettaminen olisi kaiken tutkimustiedon mukaan katastrofi lapselle. Yritän ajatella muitakin kuin itseäni. 

Jaa että haluat näyttää lapselle tuollaista avioliitonmallia, että on ok kun avioliitossa on väkivaltaa? 

Vierailija
568/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on kyllä todella yksinkertaisia olentoja. Juostaan päätä pahkaa puolustelemaan miehiä milloin milläkin verukkeella ja selkeästi tätä tekevät enimmäkseen naiset. Herätkää jo please tähän päivään, kaikki uhriutumis, lynkkaus ym. puolustuspuheet ovat vain tekosyitä, jotta pääsette jollain omituisella tavalla tuntemaan ylemmyyttä kyseessä olevaan naiseen verrattuna. Missäs tilanteessa ne miehet juoksevat yhtä avuliaasti naisen mainetta puolustamaan?

Missä naiset on noin tehneet? Itse kävin katsomassa tuon Nadjan ig-postauksen, ja kiinnitin huomiota, että naiset siellä ovat häntä tsemppaamassa. Joitain homomiehiä joukossa, mutta 99% naiset.

Mun mielestä ton naisen postaus oli ihan paikallaan, oikeutettu ja hyvä juttu, että on tuonut julki tilanteensa ja ottaa vastaan tukea. Ei missään nimessä pidä jäädä yksin sinnittelemään, esittämään vahvempaa kuin on tai mitään - varsinkaan, jos ei tunnu siltä. Itse olen sen tyyppinen, että varmaan esittäisin ettei edes kiinnosta eikä tunnu missään :D Mutta tuen kaikkia niitä, jotka romahtavat julkisesti!

Minä näen tuolla Nadjalla hyvän tulevaisuuden, ja tosissaan jonkun hänelle sopivamman, lempeäkatseisen miehen. Tuon kovakatseisen Aleksin vastakohta, eli uudella miehellä olisi sama olemus ja lempeä katse kuin tuolla kiltin oloisella Nadjallakin. Hyvin se menee, kunhan nyt suree ensin. Turha roikkua yhdessä, jos oikeasti ollaankin jo aika eri sivuilla. Kilttinainen Marimekko-tunikassaan ja jossain räppiradiossa bostaileva ylimielisen oloinen, kovakatseinen kortsupipomies.. 

Olen muuten samaa mieltä, mutta älkää nyt hullut naiset luulko, että kiltti katse on tässä se ratkaiseva tekijä!

Minulla oli kauniskatseinen, sulavapuheinen mies, joka teki käytännössä samat temput kuin tuo Aleksi. Meillä vain oli vielä pidempi suhde ja enemmän lapsia. Mutta niin vain mies ihastui opiskelijaan, joka sattui häntä imartelemaan. Kaikki jäi taakse.

Kauniit silmät katsovat nyt jotain toista.

Sinä kirjoitat kauniista silmistä ja kauniskatseisesta, minä kirjoitin LEMPEÄSTÄ katseesta.

Kaksi aivan eri asiaa. Ei lempeäkatseisella ole välttämättä mitenkään kauniit silmät, eikä kaunissilmäisellä välttämättä ollenkaan lempeä katse. Se kun tulee sisältä, ei silmien mallista.

En kirjoittanut silmien mallista mitään. Hänellä on kaunis, lempeä katse, mutta itsekeskeinen pettäjä ja jättäjä on silti.

Ei se lempeä katse mitään ratkaise, eikä myöskään kauniit sanat tai umpimähkäiset anteeksipyynnöt, vaan teot.

Siis tietenkin teot ratkaisee. Ja katse kertoo ihmisestä usein aika paljon, se mitä se heijastaa. Älä pidä muita tyhminä ja kuvittele "hulluksi", jos itse olet kauniin katseen ja "sulavien puheiden" vietävissä. Teot on tietysti aina merkittävin, ja niiden mukaan operoidaan.

Vierailija
569/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan ala katsella muita sillä silmällä jos avioliitossa on kaikki hyvin. Toki olis voinut erota ennen kuin etsii uutta kumppania.

Vierailija
570/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tyhmiä, moni on valmis heittämään koko elämänsä viemäristä alas jonkun hempukan takia. Ihanko tosissaan kuvittelee että joku parikymppinen tussu jaksaa jotain uusperhearkea. 

Kannattaa katsoa myös peiliin, en tarkoita fyysisesti, koska en tiedä onko sinulla riittävän suurta peiliä käytössä. Katkerat naiset meihkaa täällä eikä heissä ole mitään vikaa. Onnea elämäänne.

Vierailija
571/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuorempi tykkää kun hopeaketulla lapsia ei ainakaan tuhkis

Ei varmasti 23-vuotias mieti tuollaista. Hän miettii omaa uraansa ja työmahdollisuuksia, joissa ajattelee vanhemman miehen voivan auttaa. Ja varmaan tykkää huomiosta.

Tietenkin tykkää huomiosta! Nätti nuori nainenhan tuo on, ja ig:n perusteella rakastaa omaa peilikuvaansa jota postaa koko ajan. Ihan normaalia ton ikäiselle.

Näillä extra huomionhakuisilla valinta osuu helposti nimenomaan paljon vanhempaan mieheen, sillä omanikäiset eivät ole sillä tavalla innoissaan ja anna huomiota prinsessalle, kuin setämies. Olen tarkastellut näitä dynamiikoita parisuhteissa ja deittailussa ihmisillä joilla mies on vanhempi, ihmisillä jotka ovat samanikäisiä ja ihmisillä joilla nainen on vanhempi. Tuntuma on voimakkaasti se, että korostuneen huomionhakuiset ja itsekeskeiset naiset tykkäävät vanhemmista miehistä.

Olet muuten oikeassa!

Erittäin huomiohakuinen nainen on omassa ikäluokassaan naurettava, mutta vanhemman miehen mielestä iiiiihana! 

Nainen postaa itsestään jatkuvasti kuvia ja kertoo minäminä-tarinoita, jotka vain vanhempi, höynähtänyt mies uskoo. Ol n kiinnittänyt tähän samaan huomiota.

Ah mikä myötähäpeä! Miehet eivät vissiin tajua miten noloja he ovat.

Vierailija
572/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä tilanne. Sympatiat ovat jätetyn vaimon puolella. 

Varmasti mies yrittää takaisin, kun nuoren muijan kanssa juttu ei toimi. Kiva muuten, kun tuo mies on kasarilla syntynyt ja uusi tyttöystävä on 2000-luvun tuotoksia.

Ja mies on siis jatkossa 3-vuotiaan yh-iskä. Katsotaan miten pitkään parikymppinen jaksaa uusperhe"unelmaa" (jonka on ollut mukana aiheuttamassa). 

En usko hetkeäkään, että mies hoitaisi lastaan, ehkä tulee näkemään kerran kuussa, jos sitäkään. Kukaan ei voi pakottaa olemaan lapsen kanssa, vain elarit pystytään pakottaa maksamaan. Taitaa äiti jäädä täysin yksin lapsensa kanssa.

Mistä tietää että joku on hävinnyt erossa? Siitä että lapset asuvat hänen luonaan

Miksi niistä lapsista sitten tapellaan oikeudessa, jos tuo on mielestäsi voitto?

Ihmiset toki on erilaisia, mutta mulle tärkeintä erossa oli se, että mä sain olla lasteni kanssa mahdollisimman paljon. Miksi mä olisin ne maailmaan tehnyt, jos en niiden kanssa haluaisi olla? Nyt ovat toki jo aikuisia, mutta parasta aikaa elämässäni on aina ollut aika lasten kanssa. Ja mulla kuitenkin on myös ihan näyttävä ura työelämässä, ystäviä ja harrastuksia, ja kaikkea tuollaistakin. Mutta lapset <3 

Vierailija
573/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fast forward: uusi nuorikko kyllästyy ja etsii ikäistään seuraa, vanheneva mies jää yksin, jäljellä on rikottu perhe ja rikotut haaveet, alko alkaa maistua. Tarina on yhtä vanha kuin ihmiskunta.

No sitten löytyy aina joku uusi muija. Näin se menee, osa naisista vaan on sellaisia. Miehet on parisuhteissa enempi saamapuolella, ja mielestäni naiset jotka ripustautuu miehiin on vain tyhmiä. 

Tämäkään case ei järkytä ketään. Olette kasvaneet katsomalla vastaavista kuvioista kertovia tv-sarjoja ja leffoja, niin ei kai tuo voi yllättää, että kulttuuri on sellainen. 

Vierailija
574/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että haluat näyttää lapselle tuollaista avioliitonmallia, että on ok kun avioliitossa on väkivaltaa? 

Avioliiton väkivalta on kuitenkin melko vähäistä, ja sille on mahdollista tehdä jotain. Avioliitto on lähtökohtaisesti koko elämän kestävä liitto, mistä yritän pitää kiinni. En ala itse synnin polulle sen takia, että väkivalta närästää. Synnin tekeminen (avioliiton lopettaminen) olisi vielä satuttavampaa.

Vierailija
575/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun on aloitteellinen eron suhteen, niin hän on kriisissä vellova pettäjä. Nainen kun on aloitteellinen 70% eroista, niin hän on voimaantunut ja rohkea oman tiensä kulkija. Palstanaisten logiikka.

Vierailija
576/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuorempi tykkää kun hopeaketulla lapsia ei ainakaan tuhkis

Ei varmasti 23-vuotias mieti tuollaista. Hän miettii omaa uraansa ja työmahdollisuuksia, joissa ajattelee vanhemman miehen voivan auttaa. Ja varmaan tykkää huomiosta.

Tietenkin tykkää huomiosta! Nätti nuori nainenhan tuo on, ja ig:n perusteella rakastaa omaa peilikuvaansa jota postaa koko ajan. Ihan normaalia ton ikäiselle.

Näillä extra huomionhakuisilla valinta osuu helposti nimenomaan paljon vanhempaan mieheen, sillä omanikäiset eivät ole sillä tavalla innoissaan ja anna huomiota prinsessalle, kuin setämies. Olen tarkastellut näitä dynamiikoita parisuhteissa ja deittailussa ihmisillä joilla mies on vanhempi, ihmisillä jotka ovat samanikäisiä ja ihmisillä joilla nainen on vanhempi. Tuntuma on voimakkaasti se, että korostuneen huomionhakuiset ja itsekeskeiset naiset tykkäävät vanhemmista miehistä.

Olet muuten oikeassa!

Erittäin huomiohakuinen nainen on omassa ikäluokassaan naurettava, mutta vanhemman miehen mielestä iiiiihana! 

Nainen postaa itsestään jatkuvasti kuvia ja kertoo minäminä-tarinoita, jotka vain vanhempi, höynähtänyt mies uskoo. Ol n kiinnittänyt tähän samaan huomiota.

Ah mikä myötähäpeä! Miehet eivät vissiin tajua miten noloja he ovat.

Setämies lankeaa huomionhakuiseen pikku rinsessaan 

Vierailija
577/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuvan instassa Nadjasta raskausmahan kanssa. Oli pelkät liivit ja pikkarit päällä. Jos naisen valuuttaa on hyvä kroppa niin Nadjan arvo parisuhdemarkkinoilla on lähemmäs nollaa. Ellei sille kelpaa joku pallomahainen sänkinaama, mitä kyllä epäilen.

Vierailija
578/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos ovatkin yhdessä seuraavat 50 vuotta mitäs sitten sanotte

Vierailija
579/2015 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäs jos ovatkin yhdessä seuraavat 50 vuotta mitäs sitten sanotte

Pettämisestä alkaneet suhteet myös usein päättyvät siihen