Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh, miksi naiset keksimällä keksii turhaa tekemistä?

Vierailija
12.04.2026 |

Rakas vaimoni sai taas kerran idean että pitää lähtä lomareissuun jonnekin ja käydä vaeltamassa siellä. Eikö kerrankin voisi olla lomaa kotona? Olisi rennompaa, saisi nauttia oman pihan antimista ja käyttää niitä kalliita terassikalusteita ja grilliäkin. Olisi myös paljon halvempaa. Välillä tuntuu että naiset haluavat tahallaan tehdä puolisoidensa elämästä haastavampaa kuin olisi tarve.

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei kiinnosta kitata kaljaa takapihalla. Anna naisesi mennä. Patikoidessa näkee oikeaa luontoa eikä omakotitalon leikattuja nurmikoita. Luonnossa ihminen rauhoittuu. 

Juopon miehen on tosin vaikeaa ehkä ymmärtää tämä. 

Vierailija
122/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse lähteä. Mutta ei kannata myöskään yllättyä, jos ero joskus tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei kiinnosta kitata kaljaa takapihalla. Anna naisesi mennä. Patikoidessa näkee oikeaa luontoa eikä omakotitalon leikattuja nurmikoita. Luonnossa ihminen rauhoittuu. 

Juopon miehen on tosin vaikeaa ehkä ymmärtää tämä. 

Niin nainen haluaa ryypätä viinitilalla italiassa

Vierailija
124/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva on mestari keksimään ylimääräistä tekemistä. Montakohan kymmentä remonttia meilläkin on tehty… Itse haluaisin vain olla ja lukea kirjaa.

Naisilla on sisäänrakennettuna alituinen tyytymättömyys ympäristöönsä. He eivät pysty lepäämään paikoillaan, vaan keksivät jatkuvasti uusia asioita, jotka voisivat olla paremmin ja joita täytyisi muuttaa. He pelkäävät sitä että pitää olla vain omien ajatusten kanssa eikä puuhata mitään. Tällaisten tilanteiden pelko tuottaa alituisen muutoksen- ja draamankaipuun. Aina pitää tehdä ja mennä, koskaan ei ole hyvin.

Joillain yksilöillä kyllä. Tämä ei ole sukupuolikysymys. Tiedän tällaisen naisen, minä taas olen paikallaan pysyvää tyyppiä -nainen.

Vierailija
125/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhalla tekemisellä kuvittelin viitattavan johonkin tyyliin mattojen tamppaamiseen tai saunan pesuun (Nekään eivät ihan turhaa ole) ihanana kevätviikonloppuna kun kannaattaisi nauttia ulkoilusta. Mutta kuka nyt pitää mitäkin turhana, aina eivät suhteessakaan mene arvot tasan...

Vierailija
126/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyy vaimoni rakastaa minua ja haluaa viettää aikaa kanssani, ja saada uusia kokemuksia kanssani.." Tajuatko yhtään miltä kuulostat? :D 

Miksi on omituista että puoliso haluaisi viettää aikaa kanssasi..? Vaimosta ei varmaan ole niin lokoisaa kotona kun pitää tehdä kotitöitä kuitenkin ja kokkailla, siivoilla tms. Matkalla käydään ulkona syömässä tms ja semmoista rennompaa olemista. Onko myöskään outoa jos suomalainen ihminen tykkäisi vaeltaa luonnossa?

Mikset ehdota jotain kompromissia sen pihan sijaan, tai käytä edes vähän aivosoluja parisuhteesi kohentamiseen? Te valitatte että naiset keksivät liikaa asioita, mutta voi vi  tt        u kuinka valittaisitte, jos ne vain tykkäisivät löhötä sohvalla ja tuijottaa jotain temppareita, ja syödä sipsejä ja karkkia.!

Vierailija
127/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhyy vaimoni rakastaa minua ja haluaa viettää aikaa kanssani, ja saada uusia kokemuksia kanssani.." Tajuatko yhtään miltä kuulostat? :D 

Miksi on omituista että puoliso haluaisi viettää aikaa kanssasi..? Vaimosta ei varmaan ole niin lokoisaa kotona kun pitää tehdä kotitöitä kuitenkin ja kokkailla, siivoilla tms. Matkalla käydään ulkona syömässä tms ja semmoista rennompaa olemista. Onko myöskään outoa jos suomalainen ihminen tykkäisi vaeltaa luonnossa?

Mikset ehdota jotain kompromissia sen pihan sijaan, tai käytä edes vähän aivosoluja parisuhteesi kohentamiseen? Te valitatte että naiset keksivät liikaa asioita, mutta voi vi  tt        u kuinka valittaisitte, jos ne vain tykkäisivät löhötä sohvalla ja tuijottaa jotain temppareita, ja syödä sipsejä ja karkkia.!

"Yhyy mieheni rakastaa minua ja haluaa viettää aikaa kanssani, ja saada uusia kokemuksia kanssani.." Tajuatko yhtään miltä kuulostat? :D 

Miksi on omituista että puoliso haluaisi viettää aikaa kanssasi..? Miehestä ei varmaan ole niin lokoisaa hotellissa kun pitää maksaa kuitenkin ja stressata, vaellella tms. 

Vierailija
128/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla sinkkuna jo kymmenettä vuotta. Ei mitään reissuja huitsinvidduun "kokemaan" asioita vaan saa nauttia paremmista asioista kotona.

Vierailija
129/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te arvostatte eri asioita ja se tekee vaimon ideoista turhia?

Vierailija
130/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen: Ilmastoahdistaa, kotona ahdistaa, puoliso ahdistaa

Myös nainen: Lennetään lomalle puolison kanssa ja jätetään kotihommat levälleen odottamaan. Kyllä kaikki ahdistus katoaa kun liidellään kymmenien tuntien ajan viikoksi majoittumaan 5 neliön hotellihuoneeseen eikä olla sekuntiakaan erillään ja kotiin tullessa pyykätään reissuvaatteita ja hoidetaan jääneet arkihommat kerralla.

Tää on niin totta. Lopettakaa ahdistuminen ja opetelkaa elämään.

Vierailija
131/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te arvostatte eri asioita ja se tekee vaimon ideoista turhia?

Mikä naisten ideoista ei ole turhaa säätämistä?

N28

Vierailija
132/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toi tekemättömyys on kans yksi valituksen aihe. Me naiset kun emme voi miehiä miellyttää, niin kehoitan keskittymään bromansseihin vaan.

Vierailija
133/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yhyy mieheni rakastaa minua ja haluaa viettää aikaa kanssani, ja saada uusia kokemuksia kanssani.." Tajuatko yhtään miltä kuulostat? :D 

Miksi on omituista että puoliso haluaisi viettää aikaa kanssasi..? Miehestä ei varmaan ole niin lokoisaa hotellissa kun pitää maksaa kuitenkin ja stressata, vaellella tms. 

Naisen kuuluis siis maksaa miehenkin osuus, niin olis lokoisaa hotellissa? No, onhan näitä siipeileviä miehiä. Kaverilla oli sellainen. Mies lähti mihin reissuun tahansa, kunhan ei joutunut maksaa itse mitään. Ei kyl asumisestakaan olis maksanut, ruuasta puhumattakaan. Miehellä audi ja mp. Niillä ei kyl raaskinut ajaa. On entinen mies nyt.

Vierailija
134/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluis siis maksaa miehenkin osuus, niin olis lokoisaa hotellissa? No, onhan näitä siipeileviä miehiä. Kaverilla oli sellainen. Mies lähti mihin reissuun tahansa, kunhan ei joutunut maksaa itse mitään. Ei kyl asumisestakaan olis maksanut, ruuasta puhumattakaan. Miehellä audi ja mp. Niillä ei kyl raaskinut ajaa. On entinen mies nyt.

Onhan näitä siipeileviä naisia. Kaverilla oli sellainen. Nainen halus mihin reissuun tahansa, kunhan ei joutunut maksaa itse mitään. Ei kyl asumisestakaan olis maksanut, ruuasta puhumattakaan. Naisella audi ja mp. Niillä ei kyl raaskinut ajaa. On entinen nainen nyt.

Vierailija
135/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös nainen: Lennetään lomalle puolison kanssa ja jätetään kotihommat levälleen odottamaan. Kyllä kaikki ahdistus katoaa kun liidellään kymmenien tuntien ajan viikoksi majoittumaan 5 neliön hotellihuoneeseen eikä olla sekuntiakaan erillään ja kotiin tullessa pyykätään reissuvaatteita ja hoidetaan jääneet arkihommat kerralla.

Vaarallinen neuvo. Sittenhän nainen tekisi, mitä itse haluaa. 

Vierailija
136/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaarallinen neuvo. Sittenhän nainen tekisi, mitä itse haluaa. 

Ou noes joku tekee jotain mitä some ei sano

Vierailija
137/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoista vain naisen ideat on pakko toteuttaa. Muuten herkkä mieli järkkyy.

Vierailija
138/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmat saa sanoa ideoita ja yhdessä päätetään.

Suomeksi: jos et saa tahtoasi läpi, niin kiristät pllulla seuraavan kuukauden? Juu, aina saa sanoa...

En ole tuo, jolle vastasit, mutta siis kun valitsee kumppanikseen sellaisen ihmisen, jolla on samanlaiset kiinnostuksen kohteet ei tällaisia ongelmia pääse syntymään kun molemmat halutaan samankaltaisia asioita. 

Vierailija
139/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi: jos et saa tahtoasi läpi, niin kiristät pllulla seuraavan kuukauden? Juu, aina saa sanoa...

En ole tuo, jolle vastasit, mutta siis kun valitsee kumppanikseen sellaisen ihmisen, jolla on samanlaiset kiinnostuksen kohteet ei tällaisia ongelmia pääse syntymään kun molemmat halutaan samankaltaisia asioita. 

Samanlaisia asioita = naisen haluamia

Vierailija
140/146 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia asioita = naisen haluamia

No esim. matkailu on semmoinen asia, mitä mun mies on harrastanut yksinäänkin jo paljon ennen kuin me tavattiin, hän on käynyt jopa Antarktiksella. Hän on käynyt varmaan sadassa maassa ja ehdottelee aina innolla meille uusia reissuja. Tykkää myös käydä konserteissa, festareilla, teatterissa, ravintoloissa, patikoimassa ja ylipäätään kokeilee innokkaasti uusia asioita. Se, että sinä itse et välttämättä pidä samanlaisista jutuista, ei tarkoita, etteivätkö muut miehet voisi nauttia niistä.