Huoh, miksi naiset keksimällä keksii turhaa tekemistä?
Rakas vaimoni sai taas kerran idean että pitää lähtä lomareissuun jonnekin ja käydä vaeltamassa siellä. Eikö kerrankin voisi olla lomaa kotona? Olisi rennompaa, saisi nauttia oman pihan antimista ja käyttää niitä kalliita terassikalusteita ja grilliäkin. Olisi myös paljon halvempaa. Välillä tuntuu että naiset haluavat tahallaan tehdä puolisoidensa elämästä haastavampaa kuin olisi tarve.
Kommentit (126)
Ei tietenkään tarvitse lähteä. Mutta ei kannata myöskään yllättyä, jos ero joskus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei kiinnosta kitata kaljaa takapihalla. Anna naisesi mennä. Patikoidessa näkee oikeaa luontoa eikä omakotitalon leikattuja nurmikoita. Luonnossa ihminen rauhoittuu.
Juopon miehen on tosin vaikeaa ehkä ymmärtää tämä.
Niin nainen haluaa ryypätä viinitilalla italiassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä rouva on mestari keksimään ylimääräistä tekemistä. Montakohan kymmentä remonttia meilläkin on tehty… Itse haluaisin vain olla ja lukea kirjaa.
Naisilla on sisäänrakennettuna alituinen tyytymättömyys ympäristöönsä. He eivät pysty lepäämään paikoillaan, vaan keksivät jatkuvasti uusia asioita, jotka voisivat olla paremmin ja joita täytyisi muuttaa. He pelkäävät sitä että pitää olla vain omien ajatusten kanssa eikä puuhata mitään. Tällaisten tilanteiden pelko tuottaa alituisen muutoksen- ja draamankaipuun. Aina pitää tehdä ja mennä, koskaan ei ole hyvin.
Joillain yksilöillä kyllä. Tämä ei ole sukupuolikysymys. Tiedän tällaisen naisen, minä taas olen paikallaan pysyvää tyyppiä -nainen.
Turhalla tekemisellä kuvittelin viitattavan johonkin tyyliin mattojen tamppaamiseen tai saunan pesuun (Nekään eivät ihan turhaa ole) ihanana kevätviikonloppuna kun kannaattaisi nauttia ulkoilusta. Mutta kuka nyt pitää mitäkin turhana, aina eivät suhteessakaan mene arvot tasan...
"Yhyy vaimoni rakastaa minua ja haluaa viettää aikaa kanssani, ja saada uusia kokemuksia kanssani.." Tajuatko yhtään miltä kuulostat? :D
Miksi on omituista että puoliso haluaisi viettää aikaa kanssasi..? Vaimosta ei varmaan ole niin lokoisaa kotona kun pitää tehdä kotitöitä kuitenkin ja kokkailla, siivoilla tms. Matkalla käydään ulkona syömässä tms ja semmoista rennompaa olemista. Onko myöskään outoa jos suomalainen ihminen tykkäisi vaeltaa luonnossa?
Mikset ehdota jotain kompromissia sen pihan sijaan, tai käytä edes vähän aivosoluja parisuhteesi kohentamiseen? Te valitatte että naiset keksivät liikaa asioita, mutta voi vi tt u kuinka valittaisitte, jos ne vain tykkäisivät löhötä sohvalla ja tuijottaa jotain temppareita, ja syödä sipsejä ja karkkia.!
Kaikkia ei kiinnosta kitata kaljaa takapihalla. Anna naisesi mennä. Patikoidessa näkee oikeaa luontoa eikä omakotitalon leikattuja nurmikoita. Luonnossa ihminen rauhoittuu.
Juopon miehen on tosin vaikeaa ehkä ymmärtää tämä.