Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, miksi naiset keksimällä keksii turhaa tekemistä?

Vierailija
12.04.2026 |

Rakas vaimoni sai taas kerran idean että pitää lähtä lomareissuun jonnekin ja käydä vaeltamassa siellä. Eikö kerrankin voisi olla lomaa kotona? Olisi rennompaa, saisi nauttia oman pihan antimista ja käyttää niitä kalliita terassikalusteita ja grilliäkin. Olisi myös paljon halvempaa. Välillä tuntuu että naiset haluavat tahallaan tehdä puolisoidensa elämästä haastavampaa kuin olisi tarve.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi on sinusta erillinen ihminen ja hänellä on omat kiinnostuksen kohteensa ja toiveensa. Miksi valitsit puolisoksesi aktiivisen ihmisen, jos tykkäät maata vain kotona?

Tykkään elää kuin hotellissa, koska olen siivoton ja laiska paska.

Ap

Vaimohan se haluaa elää hotelissa ja minä joskus taas jäädä kotiin puuhastelemaan.

Mistä keksit etten tekisi kotitöitä vaan vaimo tekisi kaiken? 

Oikea ap

"Joskus jäädä kotiin puuhastelemaan" haha. Sä oot siellä aina ja ainut puuhastelusi on munanvatkaus ja kaljan haku jääkaapista.

Selvästi et tunne minua vaan keksit omasta päästäsi asioita. Normaalit ihmiset eivät ole tuollaisia, ei ainakaan täälläpäin. Oletko jotenkin päästäsi sekaisin?

Ap

Vierailija
42/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästä vaimo matkustamaan ja jää sinä kotiin hoitamaan pihaa.

Ei kuulemma käy, ei halua mennä yksin vaan kanssani. Mulle kyllä kävis.

Voisihan asetelma olla myös toisinpäin: että SINÄ haluaisit lähteä lomalla kalastamaan tai vaeltamaan tai joitakin saatanan formulakisoja katsomaan, kun taas vaimosi haluaisi mieluummin olla kotona. Silloin haukkuisit palstalla että vaimosi on passiivinen ja tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit sillä aikaa hakata halkoja, vaihdella renkaita ja kanniskella painavia esineitä.

Ja mitä näitä miesten pienille aivoille sopivia mieshommia olikaan?

Lamppujen vaihto. Haluisin nähdä miten ne peniksellä vaihdetaan. Kietoutuuko python lampun  ympärille vai muodostaako se imuotteen?

Vierailija
44/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassia ja grilliä voi käyttää joka päivä, eikä vaan lomalla.

Vierailija
45/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole loma eikä mikään jos kykitään vain kotona viikkokaupalla.

Vierailija
46/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi naiset, miksi miehet....

tekevät näitä aloituksia?

Vierailija
47/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma käy, ei halua mennä yksin vaan kanssani. Mulle kyllä kävis.

Voisihan asetelma olla myös toisinpäin: että SINÄ haluaisit lähteä lomalla kalastamaan tai vaeltamaan tai joitakin saatanan formulakisoja katsomaan, kun taas vaimosi haluaisi mieluummin olla kotona. Silloin haukkuisit palstalla että vaimosi on passiivinen ja tylsä.

Ensinnäkään en kalasta tai vaella enkä todellakaan seuraa formuloita tai muutakaan urheilua. Mutta jos haluaisin johonkin mennä eikä vaimoa kiinnostaisi niin menisin yksin. Olen aikuinen ihminen joka osaa tehdä asioita ilman seuraakin.

Vierailija
48/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän voit sillä aikaa hakata halkoja, vaihdella renkaita ja kanniskella painavia esineitä.

Ja mitä näitä miesten pienille aivoille sopivia mieshommia olikaan?

Lamppujen vaihto. Haluisin nähdä miten ne peniksellä vaihdetaan. Kietoutuuko python lampun  ympärille vai muodostaako se imuotteen?

Mitähä pashaa sä tulit ketjuun sekoilee? Ei mene edes asian vierestä sun spämmäys.

Eri

Vierailija
49/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terassia ja grilliä voi käyttää joka päivä, eikä vaan lomalla.

Eikä voi kun arkena ollaan töissä

Vierailija
50/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa maata sohvalla, ei hoitaa pihaa. Se on vaimon tehtävä kuten ilmeisesti kaikki muutkin kotityöt. Jos vaimo lähtee yksin reissuun, se haittaa ap:n makoilua ja/tai maksaa. Esim. Wolt ei ole ilmainen

Stereotypiaa pikkasen sulla. En makaa sohvalla ja minä olen se joka kokkaa. Wolttia tänne ei tule ikinä, se on uusavuttomien kaupunkilaisten palvelu.

Vaimo saisi mennä reissuun millon haluaa mutta ei halua mennä ilman minua.

Voisitko pyytää vaimoa matkustamaan kavereidensa tai sukulaistensa kanssa, jos ei yksinään halua? 

Onko tämä jotenkin uusi tilanne, joka tuli molemmille yllätyksenä? Missä vaiheessa liittoa huomasitte, että teillä on näin eriävät toiveet lomien vieton suhteen? 

.

Vierailija
51/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimosi on samanlainen kuin minä, niin ongelma on siinä, että kun olet kotona, niin mielessä pyörii koko ajan tekemättömät kotityöt. Omakotitalossa varsinkin. Minne katsotkin, niin näkyy tekemistä. Ruoho kasvaa, rikkaruohot leviää, kuisti pitäisi öljytä, ikkunat pestä, laattojen välit puskee sammalta, matot odottavat pesua jne. Rentoudu siinä sitten😅. Pois on lähdettävä, jotta voi vaihtaa vapaalle.

Miksi jätät tekemättä asiat, niin että kasaantuu. Ikkunanpesuun ei montaa tuntia mene,  ja sen voi tehdä ennen lomaa. 

Vierailija
52/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niiden pitää saada lisää materiaa tai päästä matkustamaan. Sitten kokevat ilmastoahdistusta, kun mies menee autolla töihin.

Vierailija
53/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä o toisipäi. Ukko jatkuvasti levoton kotona. Jopa arkena lähtee iha yhtäkkiä ajelee mopollaan sinne tänne. Minen jaksa jatkuvasti olla menossa vaan mieluummin joogaan kotona.

Vierailija
54/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimosi on samanlainen kuin minä, niin ongelma on siinä, että kun olet kotona, niin mielessä pyörii koko ajan tekemättömät kotityöt. Omakotitalossa varsinkin. Minne katsotkin, niin näkyy tekemistä. Ruoho kasvaa, rikkaruohot leviää, kuisti pitäisi öljytä, ikkunat pestä, laattojen välit puskee sammalta, matot odottavat pesua jne. Rentoudu siinä sitten😅. Pois on lähdettävä, jotta voi vaihtaa vapaalle.

Miksi jätät tekemättä asiat, niin että kasaantuu. Ikkunanpesuun ei montaa tuntia mene,  ja sen voi tehdä ennen lomaa. 

Naiset haluaa vain valittaa, eivätkä tehdä. Siksi paskanpuhujamiehetkin saa enempi naisia, kuin hilhaiset tekijät, joihin naiset sitten pettyvät ja katkeroituvat, vaikka saivat itse valita.

Vierailija
55/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks ei jaksa enää seurustella. Kiva loikoilla kotona ja ottaa tsillisti. Naiset ei jostain syystä tykkää makoilusta

Vierailija
56/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla nyt on vaan halu reissaamiseen mutteivat yksin joko uskalla tai eivät raski. Pitää olla puoliso suojana ja maksajana. 

M60

Te miehet teette matkustamisesta yksin naisille vaarallista, ettekä edes viitsii enää tuoda turvaa omille naisillenne tulemalla mukaan. Mitä iloa teistä enää on?

Vierailija
57/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas mieheni sai taas kerran idean, että pitäisi viettää koko loma kotona ja vain grillailla pihalla. Hänen mielestään se olisi muka täydellinen tapa rentoutua: istua terassilla, paistaa makkaraa ja “nauttia omasta rauhasta”.

Eikö kerrankin voisi tehdä jotain vähän erilaista ja lähteä oikeasti lomareissuun? Olisi ihanaa päästä jonnekin muualle, nähdä uusia maisemia ja vaikka vaeltaa luonnossa. Lomalla olisi kiva saada vähän vaihtelua eikä vain pyöriä takapihalla grilliä vahtimassa, sitä voi tehdä arkenakin.

Netistä näkee koko maailman jos haluaa ilman että tarvitsee poistua kodin mukavuuksien ulkopuolelle. Kaiken lisäksi suurin osa ihmisistä on niin rasittavia että en halua nähdä niitä. 

Kuulostaa äärettömän surulliselta elämältä tuo, että oikea elämä korvataan ruudun tuijottelulla.

Vierailija
58/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla nyt on vaan halu reissaamiseen mutteivat yksin joko uskalla tai eivät raski. Pitää olla puoliso suojana ja maksajana. 

M60

Te miehet teette matkustamisesta yksin naisille vaarallista, ettekä edes viitsii enää tuoda turvaa omille naisillenne tulemalla mukaan. Mitä iloa teistä enää on?

Tätähän te itse halusitte.

Vierailija
59/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M60

Meiltä saa munaa aina kun vain kysyy mutta ettehän te halua edes kysyä vaan odotatte että miehet tekis senki teidän puolesta.

M26

Vierailija
60/88 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siks ei jaksa enää seurustella. Kiva loikoilla kotona ja ottaa tsillisti. Naiset ei jostain syystä tykkää makoilusta

Tykkää ne auringossamakoilusta, mutta ei siitä, että mies rentoutuu kotonaan, koska mies on vain mahdollistaja ja maksaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi