Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästän n 300 euroa kuukaudessa

Vierailija
12.04.2026 |

Olen lopettanut nikotiinin, alkoholin ja makeiset.

Pelkästään nikotiiniin meni aiemmin seitsemän euron kiekko päivässä. (Nykyisin maksaa 8)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nettotulot on 595 euroa kuukaudessa niin siitä ei todellakaan pysty säästämään. Hyvä että Sinä pystyt.

Olen AP ja minä saan 595 käteen. Lasken tarkkaan, kuten meillä paremmissa piireissä on tapana.

Vierailija
22/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nettotulot on 595 euroa kuukaudessa niin siitä ei todellakaan pysty säästämään. Hyvä että Sinä pystyt.

Vain mielikuvitus on rajana. Varsinkin jos saa 595, niin kannattaa miettiä jokainen euro.

Kaksi kertaa viikossa ruokajakelusta ruuat, niin kummasti alkaa säästöä tulemaan. Jos 595 kuukausitulot, niin päivisin on kummasti aikaa niissä käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy, jos on mies palkkatyössä. 
Toisaalta ei saa etuuksia, jos on mies, joka tienaa

Vierailija
24/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain mielikuvitus on rajana. Varsinkin jos saa 595, niin kannattaa miettiä jokainen euro.

Kaksi kertaa viikossa ruokajakelusta ruuat, niin kummasti alkaa säästöä tulemaan. Jos 595 kuukausitulot, niin päivisin on kummasti aikaa niissä käydä.

Ei. Puoliso saa pääomatuloa x e uroa.

Vierailija
25/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista p-ska Sää ja Sun mielikuvitus! Kun tuosta summasta vähentää yhtiövastikkeen niin eipä jää paljon "mielikuvitusta". Hajoo ittees!

Vierailija
26/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lopettanut pullovedet, vanukkaat, viilit ja sipsit.

Ostan kaupasta vain laadukasta lihaa, vihanneksia, hedelmiä, juureksia, maitoa ja joskus leipää, jos en leivo itse.

Hedelmätkin on enimmäkseen turhia, ulkolaisia. Banaani vain silloin tällöin matkaeväänä, kun on pakko korvata ruisleipä jollakin. Maitoa olen huomannut käyttäväni liikaa. Laimennan sen puoliksi puurossa vedellä enkä huomaa eroa. Leipomuksissa maitoa ei tarvitse.  Perunat on ihan parasta, monikäyttöisiä. Tomaattejakaan ei tarvitse, peruna korvaa hyvin.. kurkkukin on pelkkää maustevettä.

Vierailija
27/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 euroa auton vakuutukseen per kk

20 eur kännykkään

30 euroa perheen ruokaan viikossa sillä oletukella, että mies maksaa viikonloppuina enemmän.

Vierailija
28/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen AP ja minä saan 595 käteen. Lasken tarkkaan, kuten meillä paremmissa piireissä on tapana.

Sinulla ei ole asumisen kuluja. Olet myös terve kuin pukki.

Vierailija
29/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sitä ruokaa jaetaan? Kerro ihmeessä muillekin!

Vierailija
30/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä myös kaikki herkut..sipsit,jätskit.karkit.kakut.pullat. pois... voit paljjon paremmin ... ja vaihda kahvi teehen

Vierailija
31/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän noin 230 euroa kk työttömyysrahasta. En osta mitään ylimääräistä ja kalastan kalaa ja saan siitä ruokaa 3 kertaa viikossa. Olen säästänyt 5 vuoden aikana 10000 euroa. Ruokaan menee rahaa 160 euroa kk. Kalaa saan 2 viikoksi kuukauden aikana.

Vierailija
32/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän rahaa lopettamalla suurimman osan herkuista ja syön vähemmän ruokaa, oon jo laihtunutkin ja koska ylipainoa on yhä, jatkan samalla linjalla. Nikotiini on ollutkin jo vuosia poissa kuvioista. Oon tajunnut että jos ei osta liikaa erilaisia ruokia, ei tee mieli syödäkään niin paljoa, jääkaapissa ja kaapeissa on nyt vain "tylsiä" perusruokia. Tähän tottuu yllättävän nopeasti, rahaa säästyy eikä ole ruuan himoa enää. 

Vierailija
33/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikotiinin ja alkoholin lisäksi kannattaa jättää pois kolmaskin päihde, kofeiini. Kahvi, energiajuomat, suklaa, kaakao, tee.

rasva, liha, leivonnaiset, karkit, suklaa, limu, jäätelö, einekset, makkara, leikkeleet, ym

lista on pitkä

Vierailija
34/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä nikotiinia, alkoholia enkä makeisia mutta säästän about saman kun haen ruokani leipäjonosta. 

Vierailija
35/35 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä 300e/kk. Sitten kun tulee se taloyhtiön pikkuremontti 10 000e, niin on kiva maksaa käteisellä. Perseaukiset naksavat 16 000e ja laina aika 10 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi