Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äänestänyt 30 vuoden ajan Kokoomusta, mutta nyt harkitsen siirtyväni äänestämään Perussuomalaisia

Vierailija
12.04.2026 |

Kaksi syytä: 

Näyttää, että Kokoomus ei oikein uskalla vähentää julkisia menoja kunnolla

Näyttää, että Kokoomus ei ota tosissaan maahanmuuton haittoja

Se, mikä mietityttää, on Perussuomalaisten taipumus suvaita teuvohakkarais-tyyppisiä sketsihahmoja puolueessa.

Vuosi aikaa eduskuntavaaleihin.

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perskokkareet on muuttuneet kultiksi. Persujen aivomätä on leviävää sorttia.

Aina vain muita vastaan, ja vain rikkaiden puolella. Trumpismia.

Ainoa joka lietsoo luokkasotaa on vasemmisto.

Näkyy parhaiten wokeltamisessanne.

Nämä tyhjät tynnyri kumiseva.

Kaikki tämän hallituksen teot on lisänneet etiarvoistumista. Mutta se on persujen tavoite. Köyhät köyhtyy ja eliitti on yhä pienempi joukko. Keskituloisilla ei ole perusturvaa.

Lisänneet eriarvoistamista?

Se että toisten työnteolla ansaitsemat rahat otetaan ja annetaan muille on varastamista. Köyhät ei köyhdy, niille vain annetaan keskiluokan rahaa vähemmän. 

Mutta mussutuksesi on sitä samaa mitä demarit on valehdellu vuodesta 1899. Luokkasotaaaaaa

Köyhät ei köyhdy, jos niille annetaan entistä vähemmän rahaa hengissä pysymiseen?

Ahaa.

Rahan antaminen köyhdyttää vain niitä keneltä rahat varastetaan.

Köyhällä ei ole mitään vietävää, ei sillä ole oikeutta toisten rahoihin.

Tiedän, vassarit on asiasta toista mieltä. Li ja kumppanit uskovat että kaupasta saa varastaa. Toivottavasti joku ryöstää heidät (ja tekee vähän muuta samalla)

Rikastus..??

Vierailija
102/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS istuu ihan tyytyväisenä hallituksessa toteuttamassa EK:n/Kokoomuksen hallitusohjelmaa, kuten vuonna 2915-2017 toteuttivat Sipilän kiky-kyykytystä.

Kummallakin hallituskaudella persut ovat hommanneet maahan ennätysmaahanmuuton.

Lisäksi persut ovat erittäin venäjämielisiä. Haluavat liittyä Venäjän federaatioon.

PS on isänmaanvastainen fasistinen tollosakki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perskokkareet on muuttuneet kultiksi. Persujen aivomätä on leviävää sorttia.

Aina vain muita vastaan, ja vain rikkaiden puolella. Trumpismia.

Ainoa joka lietsoo luokkasotaa on vasemmisto.

Näkyy parhaiten wokeltamisessanne.

Nämä tyhjät tynnyri kumiseva.

Kaikki tämän hallituksen teot on lisänneet etiarvoistumista. Mutta se on persujen tavoite. Köyhät köyhtyy ja eliitti on yhä pienempi joukko. Keskituloisilla ei ole perusturvaa.

Lisänneet eriarvoistamista?

Se että toisten työnteolla ansaitsemat rahat otetaan ja annetaan muille on varastamista. Köyhät ei köyhdy, niille vain annetaan keskiluokan rahaa vähemmän. 

Mutta mussutuksesi on sitä samaa mitä demarit on valehdellu vuodesta 1899. Luokkasotaaaaaa

Köyhät ei köyhdy, jos niille annetaan entistä vähemmän rahaa hengissä pysymiseen?

Ahaa.

Rahan antaminen köyhdyttää vain niitä keneltä rahat varastetaan.

Köyhällä ei ole mitään vietävää, ei sillä ole oikeutta toisten rahoihin.

Tiedän, vassarit on asiasta toista mieltä. Li ja kumppanit uskovat että kaupasta saa varastaa. Toivottavasti joku ryöstää heidät (ja tekee vähän muuta samalla)

Rikastus..??

Jostain syystä persuäijät runkkaa raiskaamisfantasialla.

Eikä aina tyydy fantasiaan. Joskus uhri on lapsi. Viime vaalissa persuilla oli kolme tuomittua pedoa listalla.

Vierailija
104/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin yksi vaihtoehto on, että hyppäät betonijalan kanssa mereen. Ennen äänestämistä siis.

Vierailija
105/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS, paskaa suolesta. Venäjämielisin puolue, joka päästi viime vuonna 5000 desanttia maahan "suljetun itärajan" yli. Kysykää Mari Rantaselta (PS).

Vierailija
106/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS istuu ihan tyytyväisenä hallituksessa toteuttamassa EK:n/Kokoomuksen hallitusohjelmaa, kuten vuonna 2915-2017 toteuttivat Sipilän kiky-kyykytystä.

Kummallakin hallituskaudella persut ovat hommanneet maahan ennätysmaahanmuuton.

Lisäksi persut ovat erittäin venäjämielisiä. Haluavat liittyä Venäjän federaatioon.

PS on isänmaanvastainen fasistinen tollosakki. 

Niin, ehkä kannattaisi mielummin äänestää Sinimustaa Liikettä kuin persuja. Sinimusta Liike vastustaa Venäjää, maahammuttoa ja ne kannattaa perustuloa, joten ne on myös köyhien puolella, päinvastoin kuin persut. 

Vierailija
107/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoitustaidoton ap on tähänkin asti äänestänyt persuja tai pikkuputinistipuolueita, jos ylipäänsä on komerostaan kyennyt menemään äänestämään.

Vierailija
108/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäinen politiikka jankutus lähti hulluilla käyntiin.

Saat poistua ketjusta puhumaan jostain sinua kiinnostavasta. Hei vaan!

Joo jankuta sinä hullu tätä samaa paskaa jokapäivä.ei sulla muuhunkaan rahaa ole.

Anteeksi mitä? Mitä muuta minun pitäisi sunnuntaiaamuna tehdä, että sinä pikkumies olisit tyytyväinen? Menepä itse tekemään jotain sinua kiinnostavaa ja maksullista. Eiköhän golfia pääse jo harjoittelemaan ja purjevenettä puunaamaan. Mä olen nyt ihan onnellinen tässä sohvallani. Hei hei!

Ai mitä muuta pitäisi tehdä su aamuna kun jankuttaa persuista????

Minä grillaan ja otan veneestä pressun pois.

kelannnn kusi hullu jankuttaa.

etkö tiedä muuta tekemistä kun toi jankutus?

Vierailija
109/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoitustaidoton ap on tähänkin asti äänestänyt persuja tai pikkuputinistipuolueita, jos ylipäänsä on komerostaan kyennyt menemään äänestämään.

Pilkunviilaaja kusipääkin on näköjää herännyt  itkemään.

Vierailija
110/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein juuri noin viime eduskuntavaaleissa.

Vierailija
111/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ja putinistit tykkäävät nimitellä ihmisiä kusipäiksi ym. törkeillä nimityksillä.

Vierailija
112/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt 15 vuotta Ps ja ei voisi olla parempaa puoluetta maan päällä!

Vierailija
113/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ja putinistit tykkäävät nimitellä ihmisiä kusipäiksi ym. törkeillä nimityksillä.

Nii et siis tiedä muuta tekemistä kun tämä jankutus ja itku??????????????????????

Hyvin on sun tuet leikattu ja siitä olen onnellinen.

Vierailija
114/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teiltä mielenterveyssyistä työkyvyttömiltä lusmureilta ole leikattu? Jos kykenee meuhkaamana netissä, kykenee kyllä töihinkin. 

Vierailija
115/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo "sketsihahmot" kiristävät sopivasti vihvassun ja Hesarin pinnaa...

Ei mulla muuta.

Siinäpä oiva motiivi Suomen asioiden hoitamiseen ja politiikkaan. 

Eikö olekin. Etenkin woke-Hesarin härnääminen on sydäntäni lähellä.

Suosittelen jatkossa olemaan äänestämättä. 

Vierailija
116/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teiltä mielenterveyssyistä työkyvyttömiltä lusmureilta ole leikattu? Jos kykenee meuhkaamana netissä, kykenee kyllä töihinkin. 

Ei tartte kyetä hallitus leikannu tuet  niin voi olla perseauki kotona.minä en ainakaan työpaikalleni halua noita luusereitaaaaa.

Vierailija
117/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin jo parikymppisenä kokoomuksen äänestämisen kun aikuistuin. Olen pitkään äänestänyt persuja ja ilmeisesti vieläkin pitää jatkaa, vaikka en persujen käytöksestä pidä ja toivoisin lahjakkaampaa porukkaa puolueeseen noin yleisesti. 

Keskustelujen perusteella persujen kritisointi on hyvin heikkotasoista. Esitetään väitteitä venäjämielisyydestä mutta ei koskaan osoiteta miten tätä on konkreettisesti puoueen toimesta ajettu. Sama maahanmuuton määrän kanssa. Monimuuttujaisesta ongelmasta tehdään virheellisiä johtopäätöksiä ymmärtämättä asiasta mitään. Samat tyypit vielä haukkuvat persuja  t*hmiksi mutta itsereflektio omista kyvyistä on hyvin vajavaista.

Vierailija
118/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte kyetä hallitus leikannu tuet  niin voi olla perseauki kotona.minä en ainakaan työpaikalleni halua noita luusereitaaaaa.

Ai kotihoitajaksesi et halua tuollaisia luusereita. Kukas sinun luonasi sitten siivoaa ja perseesi pyyhkii samalla kun itse haukut työttömiä ja teet rustaat typeriä ketjuja keskustelupalstoille?

Vierailija
119/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kotihoitajaksesi et halua tuollaisia luusereita. Kukas sinun luonasi sitten siivoaa ja perseesi pyyhkii samalla kun itse haukut työttömiä ja teet rustaat typeriä ketjuja keskustelupalstoille?

Jankuta mulkku jankuta.

Vierailija
120/195 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt 30 vuotta keskustaa  ja teen niin myös jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä