Naiset pariutuvat aina ylös päin.
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No yleensä esim. vaikka työpaikan saadakseen tulee kehittää itselleen taitoja ja koulutusta. Ei siinä ole mitään väärää. "
Työpaikkoja saadaan objektiivisesti yhteismitallista kriteerien perusteella, parisuhteita ei. Siksi ei myöskään ole olemassa johonkin koulutukseen verrattavaa kehittämistä joka samalla tavalla takaisi parisuhteen.
Parisuhdetta kaipaaville sanotaan lähes aina: mene töihin ja salille. Tulot ja ulkonäkö nostavat todennäköisyyttä parisuhteeseen mitä korkeammalle tasolle ainakin toisen saa.
Niille sanotaan myös, että mene ulos ja tapaa ihmisiä. Ei ulkonäkö riitä jos istuu yksin kotona.
Sitten heräsin...
Voit sä ihan oikeasti käydä ulkona ja jutella ihmisille. Ei sun tarvi vain uneksia siitä.
Ei kiitos. En halua viettää kaikkea aikaani vauvalla. Mutta kiitos "huolenpidostasi".
Vietät silti etkä ymmärrä lukemaasi. Huoris tunnistettu!
(Ehdotettiin ULOS MENEMISTÄ. Se ei tarkoita vauva.fissä roikkumista)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia noita työasemakommenteissa mainittuja miehiä yhdistää se, että he olivat miehekkäissä ammateissa. He eivät olleet pizzakuskeja, IT-tukihenkilöitä, käsitetaiteilijoita tai sarjakuvaliikkeen myyjiä tms vastaavien alojen toimijoita joita naiset välttelevät.
Olen ollut aviossa kahden it-tukihenkilön kanssa. En toki yhtä aikaa. toinen näistä myös kokosi ja myi tietokoneita. Lisäksi olen seurustellut it-tukihenkilön kanssa, yhden it-järjestelmäkonsultin kanssa ja muuten vain nettisisältöjä tuottavan striimaajan kanssa. Lisäksi seukkasin 2 vuotta kiinteistönhuoltajan kanssa. Lyhin näistä oli mua muutaman sentin lyhyempi, suurituloisin tienasi 3000 egeä kuussa eli saman verran kuin minä, kiinteistönhuoltaja ja striimaaja olivat työttömiä pääosan ajasta.
Sanoisin, että sekä ap että sinä olette täysin pihalla siitä, mitä normaalit ihmiset oikeassa elämässään tekevät ja ovat, koska te olette liuenneet virtuaalimaailmaan ja pelkäätte ihmisiä, varsinkin naisia, ihan helvetisti.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia noita työasemakommenteissa mainittuja miehiä yhdistää se, että he olivat miehekkäissä ammateissa. He eivät olleet pizzakuskeja, IT-tukihenkilöitä, käsitetaiteilijoita tai sarjakuvaliikkeen myyjiä tms vastaavien alojen toimijoita joita naiset välttelevät.
Älykäs mies on myrkkyä naisille
Tuskin. Olen koko ikäni etsinyt sellaista ja pari löytänytkin. Heille oli myrkkyä minun älykkyyteni, joka on 154.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole toisin päin? Älykäs nainen osaa arvioida suhteen edut ja haitat paremmin, eikä ole niin helposti vietävissä.
Jos et halua vastausta, ole hiljaa.
Aika epäloogista. Pitäisi varmaan olla: " jos haluat vastauksen, kysy." ja toisaalta: ellet sinä halua kommentteja, älä ihmeessä osallistu keskusteluun. Täällä on puheoikeus jokaisella ja jälkeenpäin asiattomimmat poistetaan ja tarvittaessa ilmoitetaan poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista pariutuu suoraan katuojaan.
Olen pistänyt välit poikki kahteen kaveriin koska ne deittaili vankilakundeja.
Siis mä hyväksyn et ihminen tekee välillä rikoksia. Käyttää huumeita. On epätäydellinen. Vedän sen rajan vankilakundeihin. En päästä sellaisia mihinkään lähelle omaani ja läheisteni elämää. Jos niitä deittaa niin ei tarvi olla mun kaveri. Hyvää matkaan pohjalle ja hyviä hautajaisia kun se jätkä lopulta tappaa sut
Montako vankilatuomiota Ullanlinnan psykiatrilla oli ennestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö tosissasi, että IT -tukihenkilöillä, käsitetaiteilijoilla, sarjakuvaliikkeiden myyjillä tai pitsakuskeilla ei olisi parisuhteita?
Varmasti on, mutta silloin heillä on myös ulkonäköasiat kunnossa.
Kovin moni suomalaismies ei pidä ulkonäköään kunnossa. Vähiten varmaan ap ja hänen hengenheimolaisensa. Nuo heidän listaamansa ulkonäköpiirteet kun ovat hankittavissa esim. liikunnalla ja käymällä suihkussa, parturissa ja hammashoidossa.
Ei kaikki naiset. Minua ei koskaan ole kukaan mies lähestynyt romanttisessa mielessä. En minä pysty "pariutumaan ylöspäin", kun en pysty edes pariutumaan yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset. Minua ei koskaan ole kukaan mies lähestynyt romanttisessa mielessä. En minä pysty "pariutumaan ylöspäin", kun en pysty edes pariutumaan yleensäkään.
INCEL!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole toisin päin? Älykäs nainen osaa arvioida suhteen edut ja haitat paremmin, eikä ole niin helposti vietävissä.
Mitä ihmettä urputat? Tuo oli lähinnä retorinen kysymys.
Sensuuria, trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epäloogista. Pitäisi varmaan olla: " jos haluat vastauksen, kysy." ja toisaalta: ellet sinä halua kommentteja, älä ihmeessä osallistu keskusteluun. Täällä on puheoikeus jokaisella ja jälkeenpäin asiattomimmat poistetaan ja tarvittaessa ilmoitetaan poliisille.
Kätevästi osa kommenteista estetään jo etukäteen. Ilmeisesti selkäranka niin löysä että ei uskalla keskustella avoimesti. Trollia pelottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No yleensä esim. vaikka työpaikan saadakseen tulee kehittää itselleen taitoja ja koulutusta. Ei siinä ole mitään väärää. "
Työpaikkoja saadaan objektiivisesti yhteismitallista kriteerien perusteella, parisuhteita ei. Siksi ei myöskään ole olemassa johonkin koulutukseen verrattavaa kehittämistä joka samalla tavalla takaisi parisuhteen.
Parisuhdetta kaipaaville sanotaan lähes aina: mene töihin ja salille. Tulot ja ulkonäkö nostavat todennäköisyyttä parisuhteeseen mitä korkeammalle tasolle ainakin toisen saa.
Niille sanotaan myös, että mene ulos ja tapaa ihmisiä. Ei ulkonäkö riitä jos istuu yksin kotona.
Sitten heräsin...
Voit sä ihan oikeasti käydä ulkona ja jutella ihmisille. Ei sun tarvi vain uneksia siitä.
Ei kiitos. En halua viettää kaikkea aikaani vauvalla. Mutta kiitos "huolenpidostasi".
Vietät silti etkä ymmärrä lukemaasi. Huoris tunnistettu!
(Ehdotettiin ULOS MENEMISTÄ. Se ei tarkoita vauva.fissä roikkumista)
Kuka on "huoris"?
-se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö tosissasi, että IT -tukihenkilöillä, käsitetaiteilijoilla, sarjakuvaliikkeiden myyjillä tai pitsakuskeilla ei olisi parisuhteita?
Kovin moni suomalaismies ei pidä ulkonäköään kunnossa. Vähiten varmaan ap ja hänen hengenheimolaisensa. Nuo heidän listaamansa ulkonäköpiirteet kun ovat hankittavissa esim. liikunnalla ja käymällä suihkussa, parturissa ja hammashoidossa.
Oppi saatu siis kotoa omalta yh-äippyliltä.
Hei AP!
Sun kannattaa katsoa kotimaisia reality sarjoja kuten Unelmahäät, Maajussille morsian sekä Supernanny Suomi. Niissä näkee kaiken maailman pariskuntia, joissa minä ainakin olen ihmetellyt, että "mitä tuokin nainen/mies näkee tuossa puolisossaan? Miksi se haluaa olla sen kanssa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Olen koko ikäni etsinyt sellaista ja pari löytänytkin. Heille oli myrkkyä minun älykkyyteni, joka on 154.
N
Kehuskelet äo:lla vauvalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppi saatu siis kotoa omalta yh-äippyliltä.
Etkä edes huomannut ongelmaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin...
Ehdotinko sinulle, että viettäisit kaiken aikasi vauvalla? En. Ehdotin, että kävisit ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ei ajattele oikeasti älykäs mies.
Tässähän oli kyse väitteestä, jonka mukaan älykkyys olisi myrkkyä naisille. Riippumatta IT-asiantuntijan tai pitsakuskin muista ominaisuuksista.