Naiset pariutuvat aina ylös päin.
Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:
-vähintään 190cm pitkä
-atleettinen laatikkoleuka
-komea kuin justin bieber
-vähintään amk tason tutkinto
-palkka vähintään 4000e/kk
-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla
-pukeutuu merkkivaatteisiin
-käyttää kalliita koruja ja kelloja
-luonteeltaan jännä ja pelottava
-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä
Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää täysin paikkansa. Olen koko ikäni odottanut jotta vihdoin saisin sen tyttöystävän joka minulle lapsena luvattiin, mutta eipä ole näkynyt. Luin internetistä redpill-faktaa naisten pariutumiskriteereistä ja silmäni avautuivat: tämä peli oli jo osaltani hävitty synnytyslaitoksella. En saanut geenilotossa pituutta, laatikkoleukaa, statusta tai hyviä tuloja.
Nyt elellään sitten työttömänä valtion rahoilla koska muutakaan ei voi.
Olet koko ikäsi odottanut, että saisit tyttöystävän!
Huomaatko itse mitä juuri paljastit? Tavalliset miehet leuan muodosta riippumatta toimivat itse saadakseen sen tyttöystävän. Useimmat myös saavat. Mutta sinä vaan odotat!!!
Kuka sinulle sen tyttöystävän lupasi? Käänny hänen puoleensa ja vaadi, että toteuttaa lupauksensa. No tuo oli vitsi, mutta miten ihmeessä sinä voit olla niin tanan tyhmä, että otat todesta tuollaiset mummojen lepertelyt?
MeToo-lainsäädännön takia ei voi nettideittailun ulkopuolella tehdä mitään. Heikkotasoinen mies on leivättömän pöydän edessä jos edes yrittää lähestyä (pilata) naisen päivän epätoivoisella sössötyksellään.
"Miehen tulee olla suojeleva ja turvallinen. "
Varsinaista suojeluakin tarvitsee lopulta normaalissä elämässä aika harva. Joten sanoisin että mielummin miehen pitää olla välittävä. Siis niin että hän välittää aidosti siitä että naisella on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Pelottava? Mitä se tarkoittaa? Miehen tulee olla suojeleva ja turvallinen. Onks tää taas joku incelin vainoharha?
Tatuoitu, väkivaltainen ja isokokoinen linnakundi. Tarjoaa naisille haastetta ja jotain mitä rakastaa kuntoon.
"MeToo-lainsäädännön takia ei voi nettideittailun ulkopuolella tehdä mitään. "
Vain jos ei omaa minkäänlaista sosiaalista pelisilmää.
"Tatuoitu, väkivaltainen ja isokokoinen linnakundi. Tarjoaa naisille haastetta ja jotain mitä rakastaa kuntoon."
Käsi sydämellä, montako naista itse tunnet joilla on tuollainen mies?
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole mitään järkeä kehittää itseään, koska mikään ei naisille riitä."
Jos kehität itseäsi vain saadaksesi jotain, olet jo alunperin väärällä jalalla liikkeellä.
Eikö tuo nimenomaan ole itsensä kehittämisen peruspilari?
Haluat jotain -> kehität itseäsi -> (ehkä) saat sen? Pätee niin ulkonäköön, koulutukseen kuin harrastuksiinkin yms.
Aika usein ne "jännä"miehethän on köyhiä työttömiä renttuluusereita, jotka tykkää viettää jännää elämää baareissa ja myy jotain kamaa. Ja usein nää naiset kustantaa niitten elämää kun voivoi nyt ei oo maksaa puhelinlaskua. Näillä naisilla on joku ihme parannan miehen -kompleksi, mutta ei normaalijärkinen naista tuollaista kattele. Nykyään vaaditaan miehiltä normaaleja asioita, kuten vastuuta. Meillä naisilla kun on kokemusta ulkomailla deittailusta niin saa luvan suomalaiset miehet jos haluaa naisen alkaa korottamaan tasoaan. "Tavallinen mies" ei ole kaljamahainen juntti. Tämä on alhaisen tason mies. Tavallinen mies on korkeatasoisempi.
Vierailija kirjoitti:
No etsi itsellesi nainen, jonka taso on sinua alempana. Kas näin, ongelma ratkaistu.
Ei sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottava? Mitä se tarkoittaa? Miehen tulee olla suojeleva ja turvallinen. Onks tää taas joku incelin vainoharha?
Tatuoitu, väkivaltainen ja isokokoinen linnakundi. Tarjoaa naisille haastetta ja jotain mitä rakastaa kuntoon.
No eihän tää aloituksen mies esimerkki ollut yhtään tuollainen mies, vaan hyvin tienaava, treenattu, vastuuntuntoinen mies. Melkoinen ristiriita.
"Haluat jotain -> kehität itseäsi -> (ehkä) saat sen? "
Ei vaan ajattelet että ihan itsesi vuoksi on järkevää kehittää itseään. Ei siksi että saisi jotain vaan koska se on oman hyvinvoinnin ja minäkuvan rakentamisen kannalta hyväksi.
Sitten kun se oma hyvinvointi ja itsetunto on kunnossa, suhteen muihin alkavat helpottua ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
"Tatuoitu, väkivaltainen ja isokokoinen linnakundi. Tarjoaa naisille haastetta ja jotain mitä rakastaa kuntoon."
Käsi sydämellä, montako naista itse tunnet joilla on tuollainen mies?
Itse en 46v naisena eläessäni ole tavannut naista, joka tykkäisi tuollaisista miehistä tai olisi sellaisen kanssa ollut suhteessa. Missä harhassa jotkut miehet elää??
"Eikö tuo nimenomaan ole itsensä kehittämisen peruspilari? "
Ei minusta. Ainakaan niin että sillä kehittämiselle olisi vain yksi päämäärä ja jos sitä ei saavuteta niin se olisi sitten turhaa. Minusta aito itsensä kehittäminen on sellaista josta tuntee olevan hyötyä omalle henkiselle kasvulle vaikka se joku ihan spesifi tavoite ei täsin täytyisikään.
Esim. voin itse ajatelle että kuntoilen vaikka en koskaan jaksaisikaan juosta maratonia. Kuntoilu on ihan sinällään hyödyllistä ja terveellistä vaikka se ei koskaan johtaisi johonkin tiettyyn päämäärään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se naisille suotakoon. Joskus hyvinkin läpinäkyvää tämä ylöspäin pariutuminen, kun naiset saattavat ottaa eksiinsäkin yhteyttä, jos tämä on laihtunut, valmistunut tai menestynyt. En sinänsä tuomitse tällaista käytöstä, mutta olisi parempi sitoutua kuin rikkoa itsensä täydellisyyden tavoittelussa. Näin myös yhteiskunta olisi oikeudenmukaisempi, kun useammalle miehelle löytyisi nainen ja olisi mahdollisuus hankkia lapsia. Kun on pyöritellyt elämänsä aikana paljon kumppaneita, niin voi olla myös vaikea tyytyä omaansa ja elää sitoutunutta elämää. Mitenkäs sitä oppii sitoutumaan, jos lähtee vaikealla hetkellä?
"yhteiskunta olisi oikeudenmukaisempi, kun useammalle miehelle löytyisi nainen ja olisi mahdollisuus hankkia lapsia. "
Mitä helvettiä, pelle? Tunnevammaista puhetta, ap, alusta loppuun mielenvikaista ja sairasta.
Ei naiset ole mitään yhteiskunnan hyödykkeitä, jotka jaetaan tasan miehille miesten imaginäärisen tason perusteella, vaan eläviä, fiksuja, tuntevia ihmisiä.
Pariutuminen on just niin oikeudenmukaista kuin olla voi: siinä kaksi ihmistä ihastuu ja rakastuu toisiinsa ja haluaa elää yhdessä.
Se, ettei kukaan sinuun ihastu, on omaa kyvyttömyyttäsi olla paras versio itsestäsi ja kohdata naissukupuolen edustaja itsesi kanssa tasavertaisena. Nämä ylempi/alempi -lässytykset kertovat juuri siitä, ettet kykene tasavertaisuuteen vaan podet ihan helmetin pahaa alemmuutta. Syystä tai syyttä, sitä sun olisi hyvä pohtia terapiassa.
Ei ole mitään järkeä kehittää itseään, koska mikään ei naisille riitä. Tavallisten, keskivertojen ja siitä alempitasoisten miesten osalta on peli enimmäkseen täysin menetetty. Naiset eivät tasavertaisuuteen kykene.
Naisille tuntuu riittävän monen laiset miehet ihan omassa suvussani. Enkä puhu omasta sukupolvestani vaan lapsistamme ja heidän lapsistaan. Suurin osa nuorista miehistä on pariutunut. Osa heistä on valinnut tyttöystävän, osa matalapalkka duunin, osa on hyvin korkeasti koulutettuja. Ja kaikille on löytynyt tyttöystävä ja jopa avo- tai aviovaimo. Taas on ensi keväänä häät tiedossa. Ja kutsun lähettäjänä pari, jonka miehellä paha syntymävamma joka haittaa kommunikointia, mutta niin vain hänelläkin on kohta vaimo ja lapsikin tulossa.
Tuttavien ja omien lastenlasten kuulumisia kun vaihdamme, niin tosi monella on tyttöystävä jo rippikouluiässä tai ennen.
Eli he ovat jaksaneet kehittää itselleen ominaisuuden, jolla naisia saadaan. Ja se ei ole koripalloilijan pituus, laatikkoleuka, tai miljoona omaisuus, ei edes koulutus.
Mieti hiukan tätä ja mieti, mitä olet omassa elämässäsi laiminlyönyt.
Vierailija kirjoitti:
"Miehen tulee olla suojeleva ja turvallinen. "
Varsinaista suojeluakin tarvitsee lopulta normaalissä elämässä aika harva. Joten sanoisin että mielummin miehen pitää olla välittävä. Siis niin että hän välittää aidosti siitä että naisella on hyvä olla.
Itse treffailen miehiä joista ilmenee että ovat herrasmiehiä, kohteliaita, turvallisia, anteliaita, romanttisia, huomioivia. Harmi rakkautta ei ole vielä syntynyt -usein miehen puolelta. En todellakaan kaipaa mitään epävakaata jännyyttä. Ja yleisesti ne on tälläisiä miehiä jotka niissä vakaissa parisuhteissa on ja lapsia naisen kanssa. Ainakin kaikki mun tietämäni/tuntemani naispuolisten miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitää täysin paikkansa. Olen koko ikäni odottanut jotta vihdoin saisin sen tyttöystävän joka minulle lapsena luvattiin, mutta eipä ole näkynyt. Luin internetistä redpill-faktaa naisten pariutumiskriteereistä ja silmäni avautuivat: tämä peli oli jo osaltani hävitty synnytyslaitoksella. En saanut geenilotossa pituutta, laatikkoleukaa, statusta tai hyviä tuloja.
Nyt elellään sitten työttömänä valtion rahoilla koska muutakaan ei voi.
Olet koko ikäsi odottanut, että saisit tyttöystävän!
Huomaatko itse mitä juuri paljastit? Tavalliset miehet leuan muodosta riippumatta toimivat itse saadakseen sen tyttöystävän. Useimmat myös saavat. Mutta sinä vaan odotat!!!
Kuka sinulle sen tyttöystävän lupasi? Käänny hänen puoleensa ja vaadi, että toteuttaa lupauksensa. No tuo oli vitsi, mutta miten ihmeessä sinä voit olla niin tanan tyhmä, että otat todesta tuollaiset mummojen lepertelyt?
MeToo-lainsäädännön takia ei voi nettideittailun ulkopuolella tehdä mitään. Heikkotasoinen mies on leivättömän pöydän edessä jos edes yrittää lähestyä (pilata) naisen päivän epätoivoisella sössötyksellään.
Mitäpä jos akaisit toimimaan naisten kanssa niin että ei tarvitse miettiä mitään metoo lainsäädäntöjä. Kohtelet naisia vertaisinasi ihmisinä etkä minään vapaasti kourittavina pillutelineinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kehität itseäsi vain saadaksesi jotain, olet jo alunperin väärällä jalalla liikkeellä.
Eikö tuo nimenomaan ole itsensä kehittämisen peruspilari?
Haluat jotain -> kehität itseäsi -> (ehkä) saat sen? Pätee niin ulkonäköön, koulutukseen kuin harrastuksiinkin yms.
Itse ainakin harrastan harrastamisen ilosta.
Naisen hyvä ulkonäkö korvaa puutteet. Niin se menee. Kun nainen on edes sievä ja osaa edes jollakin tasolla keskustella niin kyllä se saa hyvätuloisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Mitenvi tu ssa sä jaksat. Hae hoitoa itelles.
Reaktioiden vuoksi. Ei näihin tulisi vastata yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
No yleensä esim. vaikka työpaikan saadakseen tulee kehittää itselleen taitoja ja koulutusta. Ei siinä ole mitään väärää.