Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo on lihonnut lähes 10 kiloa viimeisen vuoden aikana. Miten tuon asian esille?

Vierailija
11.04.2026 |

Saimme esikoisemme syksyllä. Ajattelin, että tuon jälkeen alkaisi laihtumaan, mutta eipä ole. Tämä vaikuttaa suhteeseemme jo ihan silläkin tapaa, että en koe häntä enää kovin viehättävänä seksuaalisesti. Olen selannut netissä tarjontaa ihan sovelluksista ja joissain tapauksissa maksullisiakin, ihan vain sillä silmällä että tiedän mitä VOISIN saada. En tietenkään ikinä pettäisi, mutta alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että vaimo puskee minut syntiin.

Miten voin tuoda asian esille tahdikkaasti? Niin ja ennen kuin feminatsit valittavat, niin kyllä osallistun kotiaskareisiin eli vaihdan autoihin kesärenkaat, leikkaan nurmikon jne.

M32 kahden pikkuisen isi

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä naiselle se vuoden journalistikuva missä lihava nainen alasti sängyssä syö suklaata ja katsoo telkkaria! 

Se nainen oli sammunut narkkari mutta ap:n vaimo on synnyttänyt muutama kuukautta sitten lapsen.

Synnyttänyt, niin, mitä sitten? 

Vierailija
62/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että onpa nuo sinun vaatteesi alkaneet näyttämään kireiltä, kumma kyllä 

Vierailija
64/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te nyt ihan pölhöjä, kun vastailette ap:lle. Luitteko aloitusta? Ap:n tarinan mukaan vauva(t) on syntynyt syksyllä. Jos vaimon paino on noussut vuodessa 10 kg, vieläpä kaksosraskaudessa, on se ihan normaalia raskauden aikaista painon nousua. Puoli vuotta myöhemmin ei tarvitse vielä olla missään 'seksikunnossa' ketään varten! 

Vierailija
65/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 10kg ole edes paljon.

On se 160cm naiselle.

AP

Ai on vielä persjalkainen 

Vierailija
66/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että kiva kun sulla on rinnat kasvaneet 

Vierailija
67/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee ainakin 100 kg kun heivaa ukon ulos.

Vierailija
68/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä naiselle se vuoden journalistikuva missä lihava nainen alasti sängyssä syö suklaata ja katsoo telkkaria! 

Nukkuu kylläkin. 

Vierailija
69/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaimon puolesta, kun lasten isä paljastuikin keskenkasvuiseksi mieslapseksi. Varmaan parasta erota ja voit keskittyä p*rnolle tumputtamiseen. Tosin sitähän teet jo nyt eikä mitään vaimoa tai perhettä edes oikeasti ole olemassakaan.

Vierailija
70/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tämä aloitus on ja todennäköisesti naisen tekemä. Miksi?

Vierailija
71/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikä tuossa nyt on ongelmana? Vähennä lihan ja rasvan määrää, pienennä annoskokoa. Lisää kasviksia ja täysjyvää joka aterialle, ateriat 3-4 tunnin välein.

Tää auttaisi ihan helvetisti vaimon laihtumiseen. Että äijä syö useammin. 

Vierailija
72/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen kuvittelee että naisen kroppa pysyy timminä kun saa lapsen voi muuttaa pois ja kasvaa aikuiseksi muualla. Sillä naisella on tarpeeksi työtä kasvattaa ne lapset. 

Vierailija
73/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan googlettaa se Vuoden lehtikuva, sillä kuvailemasi kaltainen se ei ole. Ainoat mitkä meni oikein, on nainen ja lihava.

Vierailija
74/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma avokki laihtui Joku 5 kg ja tuntuu, että 3/5-osaa lähti tisseistä. Pidin aiemmasta enemmän.

Just joo. Viisi kiloa ei vaikuta rintoihin suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
75/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 10kg ole edes paljon.

Sitä minäkin. 

Vierailija
76/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen ihminen kuvittelee että naisen kroppa pysyy timminä kun saa lapsen voi muuttaa pois ja kasvaa aikuiseksi muualla. Sillä naisella on tarpeeksi työtä kasvattaa ne lapset. 

Kyllä aika monella pysyy. Lapsen saaminen ei ole mikään tekosyy lopettaa kaikki liikunta ja alkaa mässäilemään. Ne lapset kasvaa kyllä vaikkei äiti olisikaan plösö sohvaperuna.

Ohis.

77/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii minäki, mutta kyllä se taas kesällä sulaa 😃

Vierailija
78/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikä tuossa nyt on ongelmana? Vähennä lihan ja rasvan määrää, pienennä annoskokoa. Lisää kasviksia ja täysjyvää joka aterialle, ateriat 3-4 tunnin välein.

Ap valitti vaimon lihoneen. Miksi ehdotat kuitenkin jättämään pois ravinnon, joka auttaa painonpudotuksessa? Lisäksi ehdotat jatkuvaa syömistä.

Vierailija
79/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta huolestuttavampaa on että sille omalle puolisolle ei voi puhua näistä asioista normaalisti!! Miksi tämä on yleisesti niin hyväksyttyä?

Miksi vedota yleisesti hyväksyttyyn? Jokainen rakentaa keskustelukulttuurin omassa parisuhteessaan ihan itse. Olen nainen. Olen itse pyytänyt rehellistä palautetta ilman turhaa kiertelyä ja kaunistelua mieheltäni. Olen saanut rakentavaa palautetta kunnioittavasti ja ystävällisesti sanottuna. 

Vierailija
80/113 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi imettää, ei ole hyvä aika laihduttaa. Se huonontaisi rintamaidon laatua, ja ehkä maito alkaisi ehtyä. Mutta onko lapsen hyvinvointi sinulle ehkä toisarvoinen asia?  (Onneksi olen itse yksinhuoltaja, eikä tarvinnut hermoilla linjoistani synnytyksen jälkeen, lasta hoitaessa. Ei ollut yhtä aikaa kahta vauvaa, iso ja pieni.)