Vaimo on lihonnut lähes 10 kiloa viimeisen vuoden aikana. Miten tuon asian esille?
Saimme esikoisemme syksyllä. Ajattelin, että tuon jälkeen alkaisi laihtumaan, mutta eipä ole. Tämä vaikuttaa suhteeseemme jo ihan silläkin tapaa, että en koe häntä enää kovin viehättävänä seksuaalisesti. Olen selannut netissä tarjontaa ihan sovelluksista ja joissain tapauksissa maksullisiakin, ihan vain sillä silmällä että tiedän mitä VOISIN saada. En tietenkään ikinä pettäisi, mutta alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että vaimo puskee minut syntiin.
Miten voin tuoda asian esille tahdikkaasti? Niin ja ennen kuin feminatsit valittavat, niin kyllä osallistun kotiaskareisiin eli vaihdan autoihin kesärenkaat, leikkaan nurmikon jne.
M32 kahden pikkuisen isi
Kommentit (52)
Luulitko että vauvat tulevat ilmaiseksi?
Hintana on naiselle hirveät kivut, ylipaino, virtsankarkailu, selluliitti, hiustenlähtö, venyneet tissit jne.
Vierailija kirjoitti:
Luulitko että vauvat tulevat ilmaiseksi?
Hintana on naiselle hirveät kivut, ylipaino, virtsankarkailu, selluliitti, hiustenlähtö, venyneet tissit jne.
Mut kaikille ap:n kaltaisille voimafantasioijille ne tulee ilman mitään vaivaa.
Mitä ihmettä? Jos eskoinen syntyi syksyllä, niin miten lapsia voi olla 2?
Vaimo on lihonut 10 kiloa viimeisen vuoden aikana?
Esikoinen on syntynyt syksyllä?
Lapsia on 2?
Nyt on huhtikuu.
Haloo hönö, ajattelitko että vaimo itse ei ole tilanteen tasalla? Stressaava elämä hönön kanssa on laittanut aineenvaihdunnan juntturaan. Varo, että et joudu luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Näytä naiselle se vuoden journalistikuva missä lihava nainen alasti sängyssä syö suklaata ja katsoo telkkaria!
Se nainen oli sammunut narkkari mutta ap:n vaimo on synnyttänyt muutama kuukautta sitten lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on lihonut 10 kiloa viimeisen vuoden aikana?
Esikoinen on syntynyt syksyllä?
Lapsia on 2?
Nyt on huhtikuu.
Ap = valehtelija
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Jos eskoinen syntyi syksyllä, niin miten lapsia voi olla 2?
Ap:lla meni vähän provospämmäykset sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos panostaisit niiden lasten hoitamiseen tms. niin hänellä voisi olla energiaa ajatella myös ei niin tärkeitä asioita..
Ei se ole miesten hommia. Käyn mieluummin vieraissa. -ap
Ei kannata ottaa asiaa puheeksi, siitä puolisosi ei ikinä toipuisi. Kannattaa erota jos puolisosi ei pian ala laihtumaan. Seksuaalisuus on kuitenkin parisuhteen liima.
Onko vaimosi kehitysvammainen vai miksi luulet, ettei hän huomaa painonnousua itse?
Vierailija kirjoitti:
Ei 10kg ole edes paljon.
On se naiselle!
Aika kiirusta pitänyt ap:lla. Esikoinen syntyi syksyllä ja nyt on jo KAHDEN pikkuisen isi :D Porvoossa sattuu ja tapahtuu.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 10kg ole edes paljon.
On se naiselle!
Hyvä lisä, lähtee paremmat läpsyt äijälle.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi kehitysvammainen vai miksi luulet, ettei hän huomaa painonnousua itse?
Suomessa on todella paljon kehitysvammaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Aika kiirusta pitänyt ap:lla. Esikoinen syntyi syksyllä ja nyt on jo KAHDEN pikkuisen isi :D Porvoossa sattuu ja tapahtuu.....
AP on melkoinen YKÄSONNI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on todella paljon kehitysvammaisia naisia.
Ja vielä enemmän idi ootteja miehiä, jotka kokoontuvat vauvapalstalle tekemään näitä paskoja provojaan. Äö pienempi kuin kengännumero.
Mielikuvituspuolisolle asian voit ottaa esiin vaikka performatiivisella nykytanssiesityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen pikkuinen on kuukausi sitten saamamme koiranpentu.
Ap
Ehkä jos panostaisit niiden lasten hoitamiseen tms. niin hänellä voisi olla energiaa ajatella myös ei niin tärkeitä asioita..