Vaimo on lihonnut lähes 10 kiloa viimeisen vuoden aikana. Miten tuon asian esille?
Saimme esikoisemme syksyllä. Ajattelin, että tuon jälkeen alkaisi laihtumaan, mutta eipä ole. Tämä vaikuttaa suhteeseemme jo ihan silläkin tapaa, että en koe häntä enää kovin viehättävänä seksuaalisesti. Olen selannut netissä tarjontaa ihan sovelluksista ja joissain tapauksissa maksullisiakin, ihan vain sillä silmällä että tiedän mitä VOISIN saada. En tietenkään ikinä pettäisi, mutta alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että vaimo puskee minut syntiin.
Miten voin tuoda asian esille tahdikkaasti? Niin ja ennen kuin feminatsit valittavat, niin kyllä osallistun kotiaskareisiin eli vaihdan autoihin kesärenkaat, leikkaan nurmikon jne.
M32 kahden pikkuisen isi
Kommentit (169)
Haukut saat, jos huomautat. Omakin vaimoni sai aina kauheat raivarit, kun hiemankaan kehoitin pitämään fyysisestä kunnosta huolta ja pudottamasn edes muutaman kilon. Nyt vasta kun hänellä on diabetes, korkea kolestroli, rasvamaksa, astma, polvien nivelrikko ja uniapnea, hän on vasta herännyt siihen, kuinka tärkeästä asiasta on kyse ja miksi asiasta yritin jo vuosia sitten tuloksetta keskustella. Myöhäistä on korjata aiheutuneita haittoja, monelaista lääkettä syö nyt sitten loppuikänsä.
Sä voisit tukee vaimoas ja lihottaa itteäs kans 10kh. Ootte sit yhessä pullukoita
Eli teet kotitöitä, joita tarvii tehdä vain silloin tällöin. Vaihdat renkaat kaksi kertaa/vuosi, vaimosi pesee pyykkiä, vaihtaa vaippoja, tekee ruokaa, siivoaa, hoitaa lapsia joka päivä. Lopeta nettirunkkailu ja käytä sekin aika siihen, että teette perheenä yhdessä jotain. Menkää vaimon kanssa yhdessä lenkille, salille, uimaan. Hoida sinä lapsia ja päästä vaimo yksin harrastamaan liikuntaa. Tehkää yhdessä terveellistä ruokaa. Tuo kotiin mansikoita ja hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
ikä tuossa nyt on ongelmana? Vähennä lihan ja rasvan määrää, pienennä annoskokoa. Lisää kasviksia ja täysjyvää joka aterialle, ateriat 3-4 tunnin välein.
Ai aloittaja alkaa laihduttaa, jos aloittajan vaimo on lihonut!?
Mitä tulee itse asiaan, niin voisiko aloittaa vaikka yhteisistä kävelylenkeistä, laittamalla yhdessä ruokaa tai järjestämällä puolisolle lapsivapaata aikaa, että pääsee liikkumaan.
Mikäli, ap, haluat eron, niin tuopa aihe esiin mahdollisimman äänekkäästi ja julkisella paikalla.
Osalla miehistä halut häviää herkästi. Mun mies on aina halunnut mua, vaikka paino on vaihdellut juuri raskauksien takia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Jos eskoinen syntyi syksyllä, niin miten lapsia voi olla 2?
Ap.n peukku fantasiassa on ihan mahdollista vaimo ja lapset. Todellisuudessa sillä ei ole yhtään mitään.
Vastaan naisena: ei ole mitään sanoja, millä tuoda asia suoraan ilmi loukkaamatta häntä. Tässä ainoa mahdollinen keino: "Kulta, olet niin upea äiti pienille lapsillemme, miten voisin helpottaa elämääsi jotenkin? Tarvitsetko lisää omaa aikaa?" Hän vastaa kyllä. "Mitä tahtoisit tehdä?" Jos hän mitenkään viittaa siihen, että olisi kiva käydä jumpassa/ pitkillä kävelyllä, tartu ajatukseen kiinni hienovaraisesti. "Totta, urheilu auttaa jaksamaan lasten kanssa. Ehdotan, että voisin vahtia lapsia kolme iltaa viikossa, jotta sinä saat käydä ihan rauhassa kävelyllä ja ladata akkuja". Jos hän kaipaa apua kotitöiden kanssa, vastaat: "Totta, sinä teet jo niin paljon. Minä voisin ottaa nyt joksikin aikaa vastuun ruokapuolesta, niin sinun ei tarvitse huolehtia siitä." Sitten kokkaat jääkaapin täyteen terveellistä ruokaa, paljon proteiinia ja kasviksia, että vaimosi on helppo löytää nopeaa terveellistä syötävää, kun väsyneenä hoitaa lapsianne.
Ei ole totta. Yksityiskohdat eivät täsmää.