Jos nyt pääsisitte ostamaan jotain takavuosien vanhalta kunnon nakkikioskilta niin mitä se olisi?
Minä ostaisin lihapiirakan ja kaksi nakkia. Kaikilla mausteilla. 😋
Kommentit (98)
Nälkälän iso lihapiirakka oli jotain ainutlaatuista.
Ananashamburilaisen kaikilla mausteilla
Hampurilaisen munalla ja maidon rahalla.
Hoyrynakit, ja Ananashampurilainen kaikilla mausteilla, kiitos!
Hiilareita. Yök.
Ottaisin Vegepiirakan Soijanakilla ja Kimchillä. Juomana Kombucha.
Olen jostain lukenut, että eduskuntatalon nurkilla oli joku legendaarinen nakkikioski. Mikä se oli?
En oikein ymmärrä ongelmanasettelua. Tuossa kilsan päässä on snägäri, jossa en koskaan käy. Jos kävisin , ottaisin porilaisen.
Grillejä on edelleen olemassa. Esimerkiksi legendaarinen Jaskan grilli Helsingissä. Vielä ei ole myöhäistä saada kokemusta grillistä.
Vierailija kirjoitti:
Hiilareita. Yök.
Mene pois. Aloitus ei selkeästi koske sinua. Vai myytiinkö joskus perinteisillä nakkareilla tuollaista p*skaa? Ei tartte vastata.
Vierailija kirjoitti:
Olen jostain lukenut, että eduskuntatalon nurkilla oli joku legendaarinen nakkikioski. Mikä se oli?
Ei oli vaan on yhä. Jaskan grilli.
Vierailija kirjoitti:
Hiilareita. Yök.
Tuollaiset hipit just sai turpaansa nakkikiskalla. Kannattaa vähän miettiä sitä tilausta...
Vierailija kirjoitti:
Jaskan Grilli oli.
Moni myös kirjoittanut, että ostaisi atomin. Niitä kyllä edelleen saa perinteisiä Lappeenrannasta sekä myös vetyä. Viime syksynä viimeksi kävin ja nautin 👍💪
Lihapiirakka balkanilla. Mausteeksi ketsuppi sekä kurkkusalaatti. Juomaksi appelsiini (kolmio)Trip.
M 52
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä ongelmanasettelua. Tuossa kilsan päässä on snägäri, jossa en koskaan käy. Jos kävisin , ottaisin porilaisen.
Minä taasen en ymmärrä, kuka on asetellut ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiilareita. Yök.
Tuollaiset hipit just sai turpaansa nakkikiskalla. Kannattaa vähän miettiä sitä tilausta...
Mitä edes tulivat nakkarijonoon?!
Ketjusta huomaa miten yksipuoliseksi suurten ketjujen hallitsema pikaruoka on mennyt. Ne kaatoivat alan pienet yrittäjät ja nyt jäljellä on liukuhihnalta tuotettua roskaa.
Ravintolat kun meni kiinni niin sen jälkeen nakkikioskilla katsottiin kuka on kuka.
Lappeenranta?