Kertokaa nyt tietämättömälle kuinka paljon työntekijälle oikeasti jää käteen 5000 bruttopalkasta
Muutkin esimerkit tervetulleita ja mieluiten sellaisia jotka ymmärtävät verokortin käytöstäkin jotain koska niihinkin törmätty, että palkka 3500 mutta nettona tulee 1600
Kommentit (36)
hauskaa kun joku 5000 on vassarien mielestä ÖKYpalkka
Brutto 4843, tilille 2720
Brutto 5106, tilille 3263
Brutto 5323, tilille 3413
Brutto 6045, tilille 3850
https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/tuloverot/palkansaaja…
Tuolta voi vilkaista suuntaa antavan lukeman helposti. Huom! Taulukossa on huomioitu myös tyel, eli siitä näkee käteen jäävän eri tavalla kuin verottajan laskurilla, joka ei huomioi eläkemaksua.
Sori, mutta mitä höperehdit. Etkö oikeasti osaa katsoa verottajan omilta sivuilta.
Sen sijaan, kysyit täältä kahjojen kokoontumisajoista.
TROLLIHAN TÄÄ SUN JUTTUS KYLLÄ ON
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan siitä, mikä on laitettu veroprosentiksi. Osa laittaa isomman ja saa sitten veronpalautusta, osa laittaa pienemmän, mutta saattaa joutua maksamaan mätkyjä.
Hemmetin dildo, just tuota ei haluttu kun avauksessa pyydettiin vastausta niiltä jotka ymmärtää verokortin. Eli siis kokonaisverotus kiinnostaa sisältäen myös jälkiverot tai palautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan siitä, mikä on laitettu veroprosentiksi. Osa laittaa isomman ja saa sitten veronpalautusta, osa laittaa pienemmän, mutta saattaa joutua maksamaan mätkyjä.
Hemmetin dildo, just tuota ei haluttu kun avauksessa pyydettiin vastausta niiltä jotka ymmärtää verokortin. Eli siis kokonaisverotus kiinnostaa sisältäen myös jälkiverot tai palautuksen.
Suuri osa kansasta ei tajua henkilöverotuksesta mitään ja juuri se mahdollistaa korkean verotuksen ja karmivan progression.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No trollihan toi on. Verottajan sivuilta löytyy kaikki tarpeellinen. Aina vaan porukat uppoo näihin. Vai onko olemassa ihmisiä, jotka osaa naputella vauvapalstan, muttei verohallintoa
Vierailija kirjoitti:
Sellainen 2800€. Täys autoetu.
Mitähän helvetin alapeukutettavaa tässä nyt on?
Ei 5000 palkasta alle 3000 saa repimälläkään. Kommentoija ole ikinä nähnytkään palkkaa.
Kun mun mieheni brutto oli 7400e käteen jäi autoedun jälkeen 3200e.
5000e jää hyvinkin tuo 2800e koska autoetu nostaa verotusta 600-1000e autosta riippuen
Mulla brutto 4800 ja netto 3300.
Ai vero% vain 22, tuskin! Mulla menee jo 2200e eläkkeestä lähes tuon verran!!??
Onpa verotus keventynyt!
Kun sain palkkaa 3440e netto oli vain 2200e asuntolaina- ja matkavähennysten jälkeenkin
Mulla veroprosentri 50% niin saan puolet käteen.