Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en oo maksamassa paprikasta 6€

Vierailija
11.04.2026 |

Nää hinnat naurattaa.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidliin voisi mennä, mutta sitten ei tiedä hintoja etukäteen....vieressä Alko pettymyksen varalta🤔

Vierailija
22/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida paprikoiden kasvatus olla niin helppoa, että saisi vastaavan kokoisia kuin mitä kaupassa myydään. Mutta kallista on, just eilen ostin kaksi isoa paprikaa, maksoivat yhteensä yli 4 euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa kaupassa tänään oli 8,99 € kg. Oikeasti. Olin jo ottanut paprikan käteeni ja katselin muita vihanneksia , kun viereeni tuli rouva ja ihmetteli kilohintaa.  Itse en ollut sitä katsonut, kun en niin katsele päivittäistavaroiden hintoja.  Mutta tosiaan oli tuo niin korkea, että vaihdoin  duopakkaukseen, joka oli puolet halvempaa. Eikä ollut tuo arvokas edes luomupaprikaa.

Täällä on siis kolmen paprikan paprikamix 6€, joka tekee 12€/kilo. Halvimmat yksittäin myytävät taisi olla 9€/kilo, mutta halusin värejä. Ap

Paprika ei maksa 6€ vaan 2€. 

Vierailija
24/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään paprikan hintaa katsomatta piirakkaan, kilohinta näköjään 8,99€ ja yksi paprika 1,98€. Tulee kyllä kallis piirakka.

Vierailija
25/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paprikasta on tehty Suomessa jokin ihme pyhä vihannes, sitä laitetaan joka salaattiin, valmisleipiin, pitsoihin, muihin ruokiin jne. Maistuu helvetin pahalle varsinkin tuoreena.

Aika harvoin ostan! Ap

Vierailija
26/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sitä silloin, kun se maksaa muutaman euron kilolta. Laita palasiksi ja pakasta, sitä ei tarvitse edes esikeittää. Säilyvät pakastimessa vaikka usean vuoden, jos ei ennätä käyttää kaikkea muutaman kk sisällä.

Vierailija
27/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison makaronilaatikon tekee edelleen alle kympillä ja siinä on aika monta annosta. Kaurahiutaleetkaan ei kovin kalliita ole aamupalaksi, eikä kananmunat. Täysjyväleivästä kuituja. Keittojakin tekee suht edullisesti. Mutta, onhan se toki totta, että joillekin ei mikään kelpaa. 

Kumpaa noista itse käyttäisit pitaleivän täytteenä? Ja minulla on lammaspaistia jo valmiiksi siihen proteiiniksi.

Vierailija
28/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ison makaronilaatikon tekee edelleen alle kympillä ja siinä on aika monta annosta. Kaurahiutaleetkaan ei kovin kalliita ole aamupalaksi, eikä kananmunat. Täysjyväleivästä kuituja. Keittojakin tekee suht edullisesti. Mutta, onhan se toki totta, että joillekin ei mikään kelpaa. 

Kumpaa noista itse käyttäisit pitaleivän täytteenä? Ja minulla on lammaspaistia jo valmiiksi siihen proteiiniksi.

Puhuin ruokien hinnoista, jos et huomannut, enkä mistään pitaleivän täytteistä.

Vierailija
29/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprika tuoreena olisi niin hyvää ja terveellistä, mutta ei ole varaa ostaa.

Ostan pakastettuja suikaleita, nekin on ihan kelvollisia ja kilohinta puolet tuoreesta, vaikka kallista sekin on.

Ihmettelen, miksi sanotaan " syökää kasviksia 800gr päivässä" kun ei pysty ostaa!

Laittaisivat veroja valkoiselle sokerille ja eineksille sekä transrasvahötöille ja nostaisivat hintaa ja alentaisivat terveellisten elintarvikkeiden hintaa.

Kenellä on varaa ostaa perheelle kilokaupalla kasviksia päivässä?

Tai marjoja? Onneksi niitä saa itse poimittua, kun vaan kesä on suotuisa.

Vierailija
30/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laita moottorisahan bensatankkiin akkuja niin ei mee rahaa bensaan häh mikset?

TRÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖ hahaha hahahaah hahaha

hahahahaha

hahahah

hahahahahahahah

Vierailija
31/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap keitttää vaan makaroonia sitten.

Vierailija
32/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee liian vaikeaksi....

Vierailija
33/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohko pussi hemapaa Liiteristä alle 1 euro on ratkaisu moneen vaihtoehtoon!

Vierailija
34/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee liian vaikeaksi....

Vaikka laittaisin vaan sipulia ja kurkkua niin pitäisi jugurttikastike kehittää!

Vierailija
35/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kysymys onkin sitten: mitä pitaleipään täytteeksi?

Ylähuuli ?

Vierailija
36/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä saa kilon tomaattia tai 350g suklaata.

Aikalailla rupusuklaata ostelet. Syötävää suklaata saa 6 €:lla 117 g. Oliko paprika tarjouksessa kun noin halpaa oli?

Vierailija
37/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan pakastettuja suikaleita, nekin on ihan kelvollisia ja kilohinta puolet tuoreesta, vaikka kallista sekin on.

Ihmettelen, miksi sanotaan " syökää kasviksia 800gr päivässä" kun ei pysty ostaa!

Laittaisivat veroja valkoiselle sokerille ja eineksille sekä transrasvahötöille ja nostaisivat hintaa ja alentaisivat terveellisten elintarvikkeiden hintaa.

Eipä moni suomalainen poimi metsästä mitään.

Vierailija
38/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi kasvattaa itse.  Pussi siemeniä maksaa muutaman euron ja siitä saa kymmenen tainta  ja hyvin onnistuessaan, jopa ämpärissä parvekkeella, satoa tulee enemmän kyin yksi jaksaa syödä

Ei oo noin helppoa. Oon koittanut kasvattaa joskus itse. Oli laatikko täynnä varsia, mutta tuotti vain kaksi sormenpään kokoista paprikaa 😂

eri

Vierailija
39/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne koskaan minkään hintoja tai veroja alenna.  Sokeriveroa kyllä nostaa ja nostaa ja kansa huutaa iloisena, että hyvä juttu. Vaivihkaa kaikki muutkin hinnat nousee. Näkisikin sen päivän, kun kasvisten verot poistettais tai hintoja muuten alennettais.  Mutta sellaista ei Suomessa tapahdu. 

Vierailija
40/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varaa. Käyn hakemassa Prismasta hävikkiheviä aamulla kun kauppa aukeaa, 0,65€ kilo. 
Paljon on niitä valmiiksi pilkottuja kasviksia, herkkusieniä, kirsikkatomaatteja, banaaneja, juureksia, paprikaa jne, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan