Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en oo maksamassa paprikasta 6€

Vierailija
11.04.2026 |

Nää hinnat naurattaa.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa kilon tomaattia tai 350g suklaata.

Vierailija
2/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole nyt just maksamassa. Onpa sattumaa! Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kalliita oli paprikat. Aika moni muukin asia saa jäädä kauppaan kun hinnat ne vaan nousee ja nousee.

Vierailija
4/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kysymys onkin sitten: mitä pitaleipään täytteeksi?

Vierailija
5/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi kasvattaa itse.  Pussi siemeniä maksaa muutaman euron ja siitä saa kymmenen tainta  ja hyvin onnistuessaan, jopa ämpärissä parvekkeella, satoa tulee enemmän kyin yksi jaksaa syödä

Vierailija
6/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet maailman kalliimpia paprikoita löytänyt? Itse sain just paprikaa 1,60 eurolla. 

Vierailija
7/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikaa hyi en syö.

Vierailija
8/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa kaupassa tänään oli 8,99 € kg. Oikeasti. Olin jo ottanut paprikan käteeni ja katselin muita vihanneksia , kun viereeni tuli rouva ja ihmetteli kilohintaa.  Itse en ollut sitä katsonut, kun en niin katsele päivittäistavaroiden hintoja.  Mutta tosiaan oli tuo niin korkea, että vaihdoin  duopakkaukseen, joka oli puolet halvempaa. Eikä ollut tuo arvokas edes luomupaprikaa.

Vierailija
9/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatit myös 7€/kilo näyttää olevan... ap

Vierailija
10/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pub Riikka 🤐

Vierailija
11/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kysymys onkin sitten: mitä pitaleipään täytteeksi?

Osta säilykepaprikaa. Se on ihan hyvä vaihtoehto kalliille paprikalle, joka ei ole edes satokaudellaan eli ei-niin-hyvääkään. Pakastealtaastakin löydät paprikasuikaleita, pakattu satokauden aikaan.

Vierailija
12/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä saa kilon tomaattia tai 350g suklaata.

Tai tunnin panon somaliakalta.

Vierailija
13/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa kaupassa tänään oli 8,99 € kg. Oikeasti. Olin jo ottanut paprikan käteeni ja katselin muita vihanneksia , kun viereeni tuli rouva ja ihmetteli kilohintaa.  Itse en ollut sitä katsonut, kun en niin katsele päivittäistavaroiden hintoja.  Mutta tosiaan oli tuo niin korkea, että vaihdoin  duopakkaukseen, joka oli puolet halvempaa. Eikä ollut tuo arvokas edes luomupaprikaa.

Täällä on siis kolmen paprikan paprikamix 6€, joka tekee 12€/kilo. Halvimmat yksittäin myytävät taisi olla 9€/kilo, mutta halusin värejä. Ap

Vierailija
14/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä varhaisperunasta Annabelle 49.55e/kg

Suomesta

Egyptiläisiä varhaisperunoita marketissa

2e/kg

Vierailija
15/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta K-kauppias poistaa ketjun!

Vierailija
16/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljällä eurolla saat parikymmentä paprikan siementä ja puolen vuoden kuluttua sulla onkin useita kymmeniä tuoreita ja meheviä paprkoita.

Vierailija
17/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on siis kolmen paprikan paprikamix 6€, joka tekee 12€/kilo. Halvimmat yksittäin myytävät taisi olla 9€/kilo, mutta halusin värejä. Ap

Eikun Alepassa halvin 11€/kg🙃

Vierailija
18/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paprikasta on tehty Suomessa jokin ihme pyhä vihannes, sitä laitetaan joka salaattiin, valmisleipiin, pitsoihin, muihin ruokiin jne. Maistuu helvetin pahalle varsinkin tuoreena.

Vierailija
19/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi kasvattaa itse.  Pussi siemeniä maksaa muutaman euron ja siitä saa kymmenen tainta  ja hyvin onnistuessaan, jopa ämpärissä parvekkeella, satoa tulee enemmän kyin yksi jaksaa syödä

Ostaa sen 6 euron paprikan niin saa satoja taimia sen siemenistä, voi sitten myydä ne paprikat 6 eurolla ja saa muutaman satasen voittoa sekä täytettä pitaleipään.

Vierailija
20/73 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison makaronilaatikon tekee edelleen alle kympillä ja siinä on aika monta annosta. Kaurahiutaleetkaan ei kovin kalliita ole aamupalaksi, eikä kananmunat. Täysjyväleivästä kuituja. Keittojakin tekee suht edullisesti. Mutta, onhan se toki totta, että joillekin ei mikään kelpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan