Suomen Yrittäjiltä rajuja ehdotuksista työntekijöille: Enemmän töitä, vähemmän pyhiä
Kommentit (51)
Minä ehdotan päinvastaista. Hohhhohhoooo!
Suomen Yrittäjät ry:n voi korvata tekoälyllä.
Mikä siinä mutta tuplapalkka sitten. Ai ei vai. No sitten työtkin pysyy minimissä.
Haha, mä teen omasta halusta nelipäiväistä työviikkoa.
Palkkoja pitäisi muuttaa siten että parhaiten palkatulla henkilöllä voi olla korkeintaan kaksinkertainen palkka tai palkkio huonoiten palkattuun jos tuntimäärät on samat.
Joo joo lisää vaan töitä niille keillä töitä jo on. Entäs ne kaikki muut?
Nyt pitäisi alkaa boikotoimaan firmoja jotka kuuluu tuohon yrittäjä järjestöön. Nettiin sivusto johon aletaan listaamaan firmoja jotka kuuluu tuohon yhdistykseen. Kuluttaja saa valita liikkeensä missä asioi.
Mitäpä, jos opetellaan sanomaan "EI".
Ei ole tarkoitus palkata uusia työntekijöitä, vaan repiä enemmän irti niistä, jotka jo on töissä. Ja palkkaa ei makseta enempää.
Jos nyt ensiksi hommattaisiin jokaiselle töitä ja pidettäisiin työkuorma järkevänä niillä, jotka ovat jo kokopäivätyössä.
Ihme sekoilua, työläiset jo pitkälti burn outissa ja työttömät rahattomana masiksissa. Joku kai hillot käärii tästä hajoita ja hallitse meiningistä, ei tosin työläiset..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus palkata uusia työntekijöitä, vaan repiä enemmän irti niistä, jotka jo on töissä. Ja palkkaa ei makseta enempää.
Pitää ymmärtää mitkä ovat ne syyt niiden muutosneuvotteluiden taustalla. Kun työtä ei ole tarjota tarpeeksi kaikille tulee irtisanomisia ja niinhän siinä tulee käymään kun teetetään enemmän töitä yhdellä ihmisellä. Lisätään työaikaa parilla tunnilla niin voi sitten irtisanoa yhden viidestä.
Mikäs ongelma siinä olisi jos tekee enemmän töitä samalla palkalla. Realiteetit on nyt siinä että tuottavuus pitää nousta jos haluaa pitää työpaikat. Ne ajat on ohi että työntekijä voi sanella miten paljon tekee, Jos ei pääse tulokseen niin tilalle tulee joku joka siihen pääsee.
Minne mä niitä koululaisia kuljetan niinä pyhinä? Koulutaksikuski
Vuosilomat ja saikut kokonaan palkattomiksi. Noin tehostuisi suomalainen työelämä merkittävästi.
Vain työnteosta kuuluu maksaa. Ei siitä, kun työntekijä ei ole töissä tai tekemässä töitä.
Ei jaksa töitä tehdä sitten ollenkaan jos menee tuollaiseksi orjatouhuksi.
Paikallista sanelua....