Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei ole inhottavampaa kuin yllätysvieraat!

Vierailija
11.04.2026 |

Tulee ihan loukattu olo jos joku pöllähtää kutsumatta meidän kotiin. Onneksi tapahtuu hyvin harvoin tuollaista. Vieraat on aina harkittu ja suunniteltu juttu, kodin pitää olla siisti ja tarjoilut suunniteltu ja valmiina.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tänään lähdössä yllätyskylään sille, joka viime viikolla yllätyskyläili meillä. 

Käyn kyllä paistopisteen kautta ja ip-kahvin aikaan. 

Vierailija
102/105 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minneköhän tänään lähtisi yllättäin kyläilemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen vaikka alushoususillani katsomassa jotain lempisarjaa, en todellakaan halua siihen ketään yllättäen viereen. Meillä on etuovi aina lukossa, eikä sieltä näy sisään. Mutta takaovi on lasia ja se on harvemmin lukossa. Eräät vieraat vaan lompsii sen kautta, heiluttaa ilosesti lasin läpi ja tulee sisälle! Jos olen yksin kotona, olen oppinut pitämään sen lukossa ja kaihtimet alhaalla. Säikähdän joka kerta, kun joku vaan ilmestyy terassille koputtelemaan.

Vierailija
104/105 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sitä voi tietää jos vaikka oven takana on joku sotaa pakoon tullut asunnoton afrikkalainen, ei kai häntä voi ajaa ulos pakkaseen?

Vierailija
105/105 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen vaikka alushoususillani katsomassa jotain lempisarjaa, en todellakaan halua siihen ketään yllättäen viereen. Meillä on etuovi aina lukossa, eikä sieltä näy sisään. Mutta takaovi on lasia ja se on harvemmin lukossa. Eräät vieraat vaan lompsii sen kautta, heiluttaa ilosesti lasin läpi ja tulee sisälle! Jos olen yksin kotona, olen oppinut pitämään sen lukossa ja kaihtimet alhaalla. Säikähdän joka kerta, kun joku vaan ilmestyy terassille koputtelemaan.

Kai sä voit laittaa housut jalkaan? Miksi teillä on niin kiuma sisällä, että joudut olemaan alushoususillaan? Herranjestas. Pudota lämpötila 20 asteeseen.

Meillä onneksi saa takaovenkin lukkoon. Oli pakko pitää sitä päivälläkin lukittuna, kun naapurin ukko (nyt jo vainaa) alkoi kulkemaan pihallamme ja tuli takaterassille istuskelemaan. Kyllä hän soitteli ovikelloakin 3 kertaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä