Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden äiti kateellinen miesten kiinnostuksesta sinua kohtaan

Vierailija
11.04.2026 |

Aina jos tulee ilmi esim keskustelussa että joku mies on ollut kiinnostunut,  äidin on pakko jotenkin saada "kumottua" se fakta ja selittää asia jonain muuna. Näin tapahtuu suunnilleen joka ikinen kerta. Kerran olin ihastunut yhteen mieheen ja äidin mielipide oli että hän "ei varmaan edes muista sinua"

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään äiti tytär juttu mutta myös vanha nainen nuori nainen juttu. 

Aikalailla vanhetessa nainen aina katkeroituu ja ei voi hyväksyä suurimpaa osaa seksuaalista tai romanttista suhdetta

Vierailija
22/28 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetten miksi ekan tylyn kommentin jälkeen enään kerrot äidillesi mistään miehistä

Jos tapaan oikean rakkauden niin en sano hänelle yhtään mitään, ja tämän olen sanonut hänelle suoraan

Ap

Et sinä ketään tapaa. Ei kukaan ole sinusta kiinnostunut.

T: äitisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on kateutta. Ei noin sairaita suhteita oikeasti ole. Mieti uudelleen miksi tekee niin.

On pipipäisiä äitejä, valitettavasti. Yleensä aikuinen lapsi havahtua tilanteeseen viimeistään siinä vaiheessa, kun on omia lapsia ja ihmettelee miten on itse tullut aikoinaan kohdelluksi. 

Vierailija
24/28 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kateellinen. Kun itsellä on vaihdevuodet ja tyttö on nuori ja kukoistaa niin se voi suututtaa kateellista ihmistä. Toisella on tulevaisuus edessä ja itsellä tylsä ucco sohvalla.

Kannattaa valita fiksu puoliso, eikä kaataa hänen niskaansa omia turhaumiaan. 

Vierailija
25/28 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on minulle kateellinen kaikesta.

Vierailija
26/28 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kateellisesta vielä kehittyneempi versio on tämä, jossa silloin jos tytär deittailee useampia miehiä kuin mitä äiti on deittaillut aikanaan, sanoo lastaan maksulliseksi naiseksi tai häpäisee muuten ja kutsuu kelvottomaksi.

Meillä ainakin on ollut tällainen meno. Koko suku tehnyt parhaansa ekan poika/tyttökaverin jälkeen ilmoittaakseen millaisia hutsuja ja rattopoikia nuorempi sukupolvi on. Ihan yleinen pilkan aihe. Tädit saattoi sukutapaamisissakin kovaan ääneen ilmoitella, ettei muista nuoremman polven nykyisten kumppaneiden nimiäkään, kun on jo niin monta ollut. Tätä sitten ilmoiteltiin sekä tytöille että pojille. 

Eivät itse aikanaan ilmeisesti olleet kovin suosittuja.

Vierailija
27/28 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta kateellisesta vielä kehittyneempi versio on tämä, jossa silloin jos tytär deittailee useampia miehiä kuin mitä äiti on deittaillut aikanaan, sanoo lastaan maksulliseksi naiseksi tai häpäisee muuten ja kutsuu kelvottomaksi.

Meillä ainakin on ollut tällainen meno. Koko suku tehnyt parhaansa ekan poika/tyttökaverin jälkeen ilmoittaakseen millaisia hutsuja ja rattopoikia nuorempi sukupolvi on. Ihan yleinen pilkan aihe. Tädit saattoi sukutapaamisissakin kovaan ääneen ilmoitella, ettei muista nuoremman polven nykyisten kumppaneiden nimiäkään, kun on jo niin monta ollut. Tätä sitten ilmoiteltiin sekä tytöille että pojille. 

Eivät itse aikanaan ilmeisesti olleet kovin suosittuja.

Karsea suku 🥶

Vierailija
28/28 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, avaudun täällä aina milloin mistäkin tämän suvun touhuista. Saa tekoäly olla ihmeissään kun hakee täältä koulutusdataa kehittyäkseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän