Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kun Prismassa ihmiset JUOKSIVAT hävikkihevin ja paistopistehevin luo klo 07:00

Vierailija
11.04.2026 |

Ihmettelin että mikä ryntäys tuli, seurasin tilannetta ja totesin että hävikkiheviä myydään 0,65€/kilo ja paistopistehävikkiä 2€/kilo.

Moni tosiaan juoksi. 
Meneekö Suomessa ihmisillä tosiaan näin huonosti, vai onko kyse ahneudesta?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Onko siellä siis aina tuo ale seiskalta? Pitääkin käydä.

Meillä prisma aukeaa kuudelta, yöllä laputtavat leivät ja pullapuolen.  En niin muuta ole seurannut onko jo lihapuoli ja hevi jo silloin.

Vierailija
22/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, miten se hienompi väki arastelee niitä hevilaatikoita, pälyilee ympärilleen ettei vaan kukaan näkisi että niitä ottaa itsekin. Alussa varsinkin  oli tätä, mutta nykyisin ovat jo rohkeampia nuokin. Eihän se tarkoita sitä ettei olisi varaa ostaa niitä muutoinkin, vaan hintatietoisen säästöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iivari kirjoitti:

Ettei nyt ap vain olisi tuo Prisma pösilö joka kohta onkin kassana ja sitten pöyristelee teinien karkkiostoja 

Karkkivasu pois! Ja paistopistehevit!!

Vierailija
24/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee noin huonosti. Jos menisi hyvin, ei jäisi sitä hävikkiä vaan kaikki olisi jo myyty edellisenä päivänä.

Tekevät samoin kun työkaverin kanssa töissä.  Maanantai - perjantai tehdään hissukseen töitä että riittää viikonlopuksi ylitöitä.  Kaupasta ei osteta pidemmällä päiväyksellä että tulee punalappuja.

Vierailija
25/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valtavia hävikkileipäpusseja sittarissa, isoja muovikasseja ihan täys erilaisia leipiä. Kestäis mulla yli kuukauden.  

Vierailija
26/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa töissä ja tiedän ilmiön ja tunnistan ihmistyypin,

Vierailija
27/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä tyyppiset tätä sitten touhuavat?

Vierailija
28/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla menee oikeasti huonosti ja ahneus taas on lisääntynyt näillä jolla menee hyvin. 

Vierailija
29/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pois lähtiessä näin vielä kun joku työnsi kätensä roskikseen ja kaivoi sieltä jotain aarteita etsimässä vissiinkin.

Kirjoitat sekavasti.

Vierailija
30/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, millainen on se ihminen ketä kiinnostaa muitten kauppa käyttäytyminen. Onko itsellään niin pienet piirit ettei muuta tekemistä ole? Nimittäin mua ei kiinnosta pätkääkään muitten tekemiset.

Vierailija
31/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pois lähtiessä näin vielä kun joku työnsi kätensä roskikseen ja kaivoi sieltä jotain aarteita etsimässä vissiinkin.

Kirjoitat sekavasti.

Kaupasta lähtiessäni näin kun joku kaivoi kaupan edessä olevaa roskista. Ilmeisesti etsi aarteita.

Ole hyvä,

Vierailija
32/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää, millainen on se ihminen ketä kiinnostaa muitten kauppa käyttäytyminen. Onko itsellään niin pienet piirit ettei muuta tekemistä ole? Nimittäin mua ei kiinnosta pätkääkään muitten tekemiset.

Olisi kiva tietää, millainen on se ihminen kuka ei havainnoi pätkääkään ympäristöään tai huomaa muita ihmisiä vaan lampsii autistisesti minäminä eteensä tuijottaen.

Vierailija
33/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahneet.

Vierailija
34/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alehaukat. Kun mitä tahansa saa halvalla niin sitä juostaan hamstraamaan mahdollisimman paljon vaikka ei edes tarvitsisi mutta kunhan kukaan muu ei sitä saa. Ihminen on eläin. 

Vierailija
35/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskalta kaupassa, ap? Mitä sinä siellä teit?

Silloinhan sinne kannattaa mennä jos haluaa asioida rauhassa kassoille jonottamatta. Parkkipaikkakin löytyy siihen aikaan helposti läheltä ulko-ovia.

ja me käydään aikaisin sentakia kun on sitten koko päivä aikaa muuhun kuin että katkaisisi tekemisensä kesken kaiken kauppareissun takia. 

Plus että aikainen lintu nappaa madon.

Vierailija
36/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää, millainen on se ihminen kuka ei havainnoi pätkääkään ympäristöään tai huomaa muita ihmisiä vaan lampsii autistisesti minäminä eteensä tuijottaen.

Miksi mun pitäisi havainnoida muita kaupassa? Joo, ja oikeessa olet, kaupassa olen minäminä, minulle ruoka ostamassa, ei sitä kukaan muukaan mun puolesta tee. Aika jännää, että autistikortti vedetään esille heti kun muuta ei keksitä. 

Vierailija
37/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on paistopistehevi?

Varmaan hevimusiikkia, jota soitetaan paistopisteen luona. Tai hevimusiikkia, joka kertoo paistopisteen tapahtumista.

Vierailija
38/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, huoh🙄🙄🙄

Vierailija
39/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paisto.hevi

Vierailija
40/57 |