Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kun Prismassa ihmiset JUOKSIVAT hävikkihevin ja paistopistehevin luo klo 07:00

Vierailija
11.04.2026 |

Ihmettelin että mikä ryntäys tuli, seurasin tilannetta ja totesin että hävikkiheviä myydään 0,65€/kilo ja paistopistehävikkiä 2€/kilo.

Moni tosiaan juoksi. 
Meneekö Suomessa ihmisillä tosiaan näin huonosti, vai onko kyse ahneudesta?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää, millainen on se ihminen ketä kiinnostaa muitten kauppa käyttäytyminen. Onko itsellään niin pienet piirit ettei muuta tekemistä ole? Nimittäin mua ei kiinnosta pätkääkään muitten tekemiset.

Olisi kiva tietää, millainen on se ihminen kuka ei havainnoi pätkääkään ympäristöään tai huomaa muita ihmisiä vaan lampsii autistisesti minäminä eteensä tuijottaen.

Sivusta kommentoin että, olenko minäkin autisti kun en tule tänne ulisemaan miten kukakin käyttäytyy kaupassa? Kyllä se huomio minullakin on niissä omissa ostoksissa eikä muissa ihmisissä. Mutta olen sitten vissiin minäminä tyyppi

Vierailija
42/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskalta kaupassa, ap? Mitä sinä siellä teit?

Mitä nyt ihmiset kaupassa tekevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko JUOKSIVAT😱

Vierailija
44/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppas kun jaetaan ilmaisia ämpäreitä mikä jono ja ryysis,vai eikö ilman ämpäriä voi elää.

Vierailija
45/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää, millainen on se ihminen ketä kiinnostaa muitten kauppa käyttäytyminen. Onko itsellään niin pienet piirit ettei muuta tekemistä ole? Nimittäin mua ei kiinnosta pätkääkään muitten tekemiset.

Olisi kiva tietää, millainen on se ihminen kuka ei havainnoi pätkääkään ympäristöään tai huomaa muita ihmisiä vaan lampsii autistisesti minäminä eteensä tuijottaen.

Sivusta kommentoin että, olenko minäkin autisti kun en tule tänne ulisemaan miten kukakin käyttäytyy kaupassa? Kyllä se huomio minullakin on niissä omissa ostoksissa eikä muissa ihmisissä. Mutta olen sitten vissiin minäminä tyyppi

Etkö edes huomaa jos muut ihmiset alkavat ympärilläsi kaupassa JUOSTA? Aikamoiset laput on kyllä silmillä jos ei huomio kiinnity edes ryntäileviin ihmisiin siinä vieressä.

Vierailija
46/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko JUOKSIVAT😱

Kyllä. 

Vierailija
47/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma, huoh🙄🙄🙄

Onkohan sittarissa sama meno?

Vierailija
48/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskalta kaupassa, ap? Mitä sinä siellä teit?

Mitä nyt ihmiset kaupassa tekevät?

Prismassa kävijöillä on yhteinen piirre: tulla palstalle avautumaan. Kaikki on niin erikoista ja siellä on muita.

Vierailija
49/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö edes huomaa jos muut ihmiset alkavat ympärilläsi kaupassa JUOSTA? Aikamoiset laput on kyllä silmillä jos ei huomio kiinnity edes ryntäileviin ihmisiin siinä vieressä.

Ei ollut huomaamisesta kysymys, vaan siitä että kiinnostaako mua, ei kiinnosta. Sulle tuo näyttää olevan elämääkin kovempi juttu tänään, IHMISET JUOKSEVAT KAUPASSA! 

Vierailija
50/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä alkaa olla oikeasti hätä. Kiitos vaan kaikille sekoomusta ja pershuoria äänestäneille. Tätä saatiin suomalaisille näiltä tämän hallituksen maanpettureilta.

Vierailija
51/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön enkä käy ostamassa ale ruokia iltaisin.

Vierailija
52/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Me käytiin äsken citymarketissa.  Otin hävikistä kroissanttipussin. Ketään muita ei ollut lähelläkään, vaikka oli asiakkaita.  Aika sama joka kerta, siinä on yleensä 0-1 ihmistä. Itse ostan ihan vain siksi, että halua ettei hävikkiä tule.  

Vierailija
53/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeaikoina iltaisin ei ole ollut punalaputettuja tuotteita. Eläkeläiset ostaa ne jo päivällä 30 prossan alennuksella.

Vierailija
54/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan sama, kun kaveri postaa someen aina säännöllisesti keittiöpöydällisen punalaputettuja tuotteita, joita on saanut jollakin 60%:n alennuksella, kun sattunut oikeaan kauppaan oikeaan aikaan. Siitä tulee hyvä olo, kun saa halvalla. Tuolla kaverillakin olisi loistavasti rahaa ostaa ihan normaalilla hinnalla tuotteet. Molemmat ovat hyväpalkkaisisissa duuneissa. Nyt heillä on kokoajan kaksi pakastinta täynnä punalaputettua lihaa ja muuta. Kerralla ostava kolme kassia punalaputettuja tuotteita ja kaupan laarit tyhjäksi.

Vierailija
55/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeaikoina iltaisin ei ole ollut punalaputettuja tuotteita. Eläkeläiset ostaa ne jo päivällä 30 prossan alennuksella.

Pääsääntöisesti kylläkin kotona lapsien kanssa olevat äidit, mutta kiva kun syytit taas eläkeläisiä.....paitsi onhan heilläkin oikeus punalappu tuotteisiin.

Vierailija
56/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneus. Tai siis se hyvä olo, jonka ihminen saa kun saa muutaman euron säästettyä.  Ihminenhän ostaa asioita joita ei edes tarvitsisi, jos saa halvalla ja on iso alennus.

Ei ole muuta harrastusta kuin ostelu. Eihän ne rahat riitä.

Vierailija
57/57 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espooseen pitäisi saada leipäjono, jäisi enemmän sijoituksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi