Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Jussi Rainiolta vahva viesti kauramaidosta: - Se maistuu siltä että sekoittais kusta ja tärpättiä ja lisäis sitä maitoon

Vierailija
11.04.2026 |

- Se on niin pistävän makuista, että jos sä olet joskus pureskellut lyijykynää koulussa, niin siinä on vähän samankaltaisuutta, Rainio lisää

Tätä olen myös itse ihmetellyt että kuinka joku voi juota kuraa juoda. Täysmaitoa sen olla pitää. 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sysipaskan makuista!

Kerran kokeilin kahvilassa. Virhe, jäi juomatta kokonaan .

Vierailija
42/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Jussi Rainio? 

Kuka sinä olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarjoilen sitä harva se päivä mutten ole vieläkään saanut maistettua. Ulkonäkö ei houkuta ja kahvini juon mustana. Täytyy ottaa to do -listalle, vaikka Jussin myyntipuhe ei vakuuttanut.

Vierailija
44/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillä on vakava syömishäiriö, jonka naamioi terveysajatteluksi. Oudon jyrkkiä mielipiteitä, jatkuva närästys ja juo vain mehuja.

Tainnut sairastaa vatsanalueen syövän, ymmärrän täysin nestemäisen ruuan.

Vierailija
45/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kuivan kesän oravalta🐿

Älä viitsi arvostella syöpäpotilaan ulkonäköä.

Minulla on leukemialääkitys, ja se vaikuttaa mm. suun limakalvoihin, niin ettei mikään maistu enää samalta kuin ennen.

Eikö se ollut syöpäpotilas joskus viime vuosikymmellä? 😂

Kommentista huomaa miten empatia katoaa, ihmiset on tyhmempiä nykyään. - Sivusta 

Vierailija
46/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas toisille ihmisille vaikeaa, että ihmiset tykkäävät eri asioista. Ilmeisesti se jotenkin rapaannuttaa perusturvallisuutta. Mä käytän sekä kauramaitoa että maitoa. Ajatella! Eivät ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita. Käytän tummapaahtoisen kahvin kanssa maitoa ja vaaleapaahtoisen kanssa kauramaitoa. 

Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin. Olet sinä hieno ihminen. 

Onko siis niin, että sinusta luonnollisempi reaktio on raivota jostain elintarvikkeesta, jota kenenkään ei ole pakko käyttää, ja siksi ansaitsee mitalin, jos ei raivoa? En nimittäin ymmärrä viestiäsi muutoin. Mun mielestä on täysin normaalia, ettei joku elintarvike mene tunteisiin.

Reaktio raivosta syntyy sinussa. Sinulla on kova tarve nyt nostaa itseäsi ja laskea muita yli tulkitsemalla muiden tunteita. 

Vierailija
47/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas ole pystynyt juomaan tavallista maitoa vuosikymmeniin. Maidon maku saa pahanvointia aikaan.

Onneksi on kauramaito 

Vierailija
48/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi normalisoi syömishäiriötään. Smoothieilla eläminen on anoreksiaa

Vierailija
49/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maito, kun sitä ei ole muutamaan vuoteen juonut, maistuu navetalta, mädältä ja utaretulehdukselta. 

Vierailija
50/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas toisille ihmisille vaikeaa, että ihmiset tykkäävät eri asioista. Ilmeisesti se jotenkin rapaannuttaa perusturvallisuutta. Mä käytän sekä kauramaitoa että maitoa. Ajatella! Eivät ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita. Käytän tummapaahtoisen kahvin kanssa maitoa ja vaaleapaahtoisen kanssa kauramaitoa. 

Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin. Olet sinä hieno ihminen. 

Onko siis niin, että sinusta luonnollisempi reaktio on raivota jostain elintarvikkeesta, jota kenenkään ei ole pakko käyttää, ja siksi ansaitsee mitalin, jos ei raivoa? En nimittäin ymmärrä viestiäsi muutoin. Mun mielestä on täysin normaalia, ettei joku elintarvike mene tunteisiin.

Mitali tuli humble bragaamisesta. 
Ymmärrän täysin ärsytyksen, joka syntyy, kun kaikesta pitäisi olla samaa mieltä kuin Punavuoressa avokadoleipä kädessä päsmäröivä designtoimiston UX-suunnittelija, ettei joudu verkkossa pätijän raivon kohteeksi. Vääriä mielipiteitä pitäisi pidätellä hysteerisemmin kuin kauramaidon aiheuttamaa pierua ettei humble  bragaajat saa sitä tilaansa osoittaa omaa erinomaisuuttaan. 

Vierailija
51/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en taas ole pystynyt juomaan tavallista maitoa vuosikymmeniin. Maidon maku saa pahanvointia aikaan.

Onneksi on kauramaito 

Onneksi ei tarvi juoda mitään maitoa. 

Vierailija
52/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on kauramaito 

Onneksi ei tarvi juoda mitään maitoa. 

Mutku ideologiaan perustuvat suositukset. 

Vierailija
53/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ihminen kertoo omista haasteistaan omassa elämässään, hän normalisoi?

Vierailija
54/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reaktio normalisoinnista syntyi ihan sinun omassa päässäsi. Hän avaa avoimesti Aki Linnanahde Talk Showssa miten ahdistus, lääkitys, yms vaikuuttaa myös siihen syömiseen. 

Vierailija
55/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu ppa per su vit huun taas. Kiviäkin taas kiinnostaa tämö pasha... 

Vierailija
56/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas on ihan sama, mitä kahviini laitan. Laitan sitä, mitä sattuu olemaan. Jännä, että yksi juoma saa ihmiset reagoimaan niin voimakkaasti. 

Kahvi ja huumori mustana. Jännä että tuo edellinen oli eka joka koki kauramaidon arvostelun lähes henkilökohtaisena loukkauksena ja kirjoitti rivikaupalla huonosti piilotettua itsekorostusta. 

Jos jatkaat samaan malliin, saat aknen. Toisten alentaminen ja toisilleen nauraminen, toosten väheksyminen  ja itsensä piilokorostaminen ei ole jalo piirre.

Vierailija
57/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kuraahan se on, siksi en sitä käytä. 

Vierailija
58/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä tyyppiä vaivaa?!

Ei ole ollut helppo elämä hänellä. On aito selviytyjä. 

Vierailija
59/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti googlettaa kun en muistanut kuka tämä mies on. Mutta joo, oikeassa on kyllä!

Jokainen keski-ikäinen nainen kyllä muistaa

Silmät kiinni Corollan takapenkillä vaniljan hajussa teiniviiksen äheltäessä päällä mielikuvissa rakasteli varmoin ottein Jussi. 

Av-mamman nuoruus...

Teidän pervojen mielikuvitus. 

Vierailija
60/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan hänelle kaiken anteeksi. Sen verran tullut hoilattua "mannapuuroa ja mansikkaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi