Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Jussi Rainiolta vahva viesti kauramaidosta: - Se maistuu siltä että sekoittais kusta ja tärpättiä ja lisäis sitä maitoon

Vierailija
11.04.2026 |

- Se on niin pistävän makuista, että jos sä olet joskus pureskellut lyijykynää koulussa, niin siinä on vähän samankaltaisuutta, Rainio lisää

Tätä olen myös itse ihmetellyt että kuinka joku voi juota kuraa juoda. Täysmaitoa sen olla pitää. 

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kuivan kesän oravalta🐿

Älä viitsi arvostella syöpäpotilaan ulkonäköä.

Minulla on leukemialääkitys, ja se vaikuttaa mm. suun limakalvoihin, niin ettei mikään maistu enää samalta kuin ennen.

Vierailija
22/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Jussi Rainio? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti googlettaa kun en muistanut kuka tämä mies on. Mutta joo, oikeassa on kyllä!

Jokainen keski-ikäinen nainen kyllä muistaa

En kyllä muista 😄

Vierailija
24/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kuivan kesän oravalta🐿

Älä viitsi arvostella syöpäpotilaan ulkonäköä.

Minulla on leukemialääkitys, ja se vaikuttaa mm. suun limakalvoihin, niin ettei mikään maistu enää samalta kuin ennen.

Eikö se ollut syöpäpotilas joskus viime vuosikymmellä? 😂

Vierailija
25/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti googlettaa kun en muistanut kuka tämä mies on. Mutta joo, oikeassa on kyllä!

En kyllä muista 😄

Radio soitti aikanaan niiden määkimistä melkein tauotta. Joko Polkua tai mannapuuroa ja mansikkaaaa, juuri oikeanlaista kemiaaaaaaaa.

Vierailija
26/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä nimeä muistanut ja siksi piti itsekin katsoa miksi tämä Jussi saa olla kaikkien alojen asiantuntija. 
Itse tykkäsin enemmän Raino brosista, kun tuon veljellä on ihan mieletön ääni. 

Vierailija
27/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauramaitoa edes kutsutaan maidoksi? Ei ole mitään tekemistä maidon kanssa

Vierailija
28/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti googlettaa, kun en tiennyt mitä kauramaito on. Mutta joo, oikeassa on kyllä 

Vierailija
29/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muista 😄

Radio soitti aikanaan niiden määkimistä melkein tauotta. Joko Polkua tai mannapuuroa ja mansikkaaaa, juuri oikeanlaista kemiaaaaaaaa.

Ihan soiva parisuhde vinkki vielä tähänkin päivään. 

Vierailija
30/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas toisille ihmisille vaikeaa, että ihmiset tykkäävät eri asioista. Ilmeisesti se jotenkin rapaannuttaa perusturvallisuutta. Mä käytän sekä kauramaitoa että maitoa. Ajatella! Eivät ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita. Käytän tummapaahtoisen kahvin kanssa maitoa ja vaaleapaahtoisen kanssa kauramaitoa. 

Vierailija
31/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä muista 😄

Niin muuten soitti! Taisi olla vuosi 1993.

Vierailija
32/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas toisille ihmisille vaikeaa, että ihmiset tykkäävät eri asioista. Ilmeisesti se jotenkin rapaannuttaa perusturvallisuutta. Mä käytän sekä kauramaitoa että maitoa. Ajatella! Eivät ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita. Käytän tummapaahtoisen kahvin kanssa maitoa ja vaaleapaahtoisen kanssa kauramaitoa. 

Mulle taas on ihan sama, mitä kahviini laitan. Laitan sitä, mitä sattuu olemaan. Jännä, että yksi juoma saa ihmiset reagoimaan niin voimakkaasti. 

Vierailija
33/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä on oikeassa. Kauramaito on ultraprosessoitua skeidaa. Suomi ja suomalaiset ovat taantuneet jo pitkään, jopa aiemmin fiksut ihmiset ovat lähteneet mukaan tähän vihervasemmiston kulttuurinsuojelupelleilyyn, lähtevät mukaan kaikkeen nyhtökauravillitykseen ja sähköautoiluun vaikkei heillä ole näihin edes varaa. Työssäkäynti ei kiinnosta, oman lapsen tai puolison hyvinvointi ei kiinnosta, oma agenda ja ideologia on se joka määrää elämän suunnan, sitä mietitään yöt unessa ja päivät valveilla. En tiedä johtuuko tuo nyt aivopesusta ja pitkästä väsytystaistelusta että ihminen muuttuu vai vaan mielen heikkoudesta ja muista päänvioista

Vierailija
34/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin. Olet sinä hieno ihminen. 

Vierailija
35/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin. Olet sinä hieno ihminen. 

Onko siis niin, että sinusta luonnollisempi reaktio on raivota jostain elintarvikkeesta, jota kenenkään ei ole pakko käyttää, ja siksi ansaitsee mitalin, jos ei raivoa? En nimittäin ymmärrä viestiäsi muutoin. Mun mielestä on täysin normaalia, ettei joku elintarvike mene tunteisiin.

Vierailija
36/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Sysipaskan makuista!

Vierailija
37/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? Kylläpä sulla oli vaikeaa hyväksyä, että kauramaito on silkkaa skeidaa.😂

Vierailija
38/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monenlaisia. Itse inhoan maitoa. Ei mun silti tarvitse haukkua maidonjuojia.

Vierailija
39/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas on ihan sama, mitä kahviini laitan. Laitan sitä, mitä sattuu olemaan. Jännä, että yksi juoma saa ihmiset reagoimaan niin voimakkaasti. 

Kahvi ja huumori mustana. Jännä että tuo edellinen oli eka joka koki kauramaidon arvostelun lähes henkilökohtaisena loukkauksena ja kirjoitti rivikaupalla huonosti piilotettua itsekorostusta. 

Vierailija
40/75 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just parasta kahvissa. 

Pilaa hyvänkin kahvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi