IS: Jussi Rainiolta vahva viesti kauramaidosta: - Se maistuu siltä että sekoittais kusta ja tärpättiä ja lisäis sitä maitoon
- Se on niin pistävän makuista, että jos sä olet joskus pureskellut lyijykynää koulussa, niin siinä on vähän samankaltaisuutta, Rainio lisää
Tätä olen myös itse ihmetellyt että kuinka joku voi juota kuraa juoda. Täysmaitoa sen olla pitää.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas toisille ihmisille vaikeaa, että ihmiset tykkäävät eri asioista. Ilmeisesti se jotenkin rapaannuttaa perusturvallisuutta. Mä käytän sekä kauramaitoa että maitoa. Ajatella! Eivät ole mitenkään toisensa poissulkevia asioita. Käytän tummapaahtoisen kahvin kanssa maitoa ja vaaleapaahtoisen kanssa kauramaitoa.
Me askarrellaan lasten kanssa sulle mitali ja laitetaan postiin. Olet sinä hieno ihminen.
Vituttaako? ;D
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Kertokaa nyt ensteks kuka on Jussi Rainio?
Miksi just kauramaito ärsyttää? Mitä helkutin väliä sillä on, mitä kukakin juo. En ole vegaani enkä edes kasvissyöjä, mutta aina kahviin menee barista kauramaitoa. Kauramaito pelastaa kitkerän kahvin juotavaksi. Nykyään jos ainoa vaihtoehto kahviin on maito, jätän välistä kokonaan koska se maistuu kertakaikkiaan niin paljon huonommalta.
Kauramaidolla on hyvä kasvattaa sitten lapsista kääpiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä tyyppiä vaivaa?!
Hän on sairastanut vatsasyövän.
Olisi aikoinaan jättänyt vähemmälle sen tärpätin ja kusen juomisen niin olisi mahavaivoilta välttynyt.
Entäs sitten? Itsellekin tulee usein vatsavaivoja kun olen juonut virtsaa.
Kuka olikaan Jussi Rainio? Miksi hänen mieltymyksillään olisi merkitystä? Pitäisikö minun olla kuin Jussi Rainio?
Se oesiintynyt Tauskin kanssa poika bändissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Kertokaa nyt ensteks kuka on Jussi Rainio?
Etkö osaa käyttää netin hakutoimintoa?
Mitä täällä höpistään syövästä? Jutussa ei puhuttu siitä mitään. Tyyppi vain dissailee kiinteän ruoan syömistä yleisesti ja kauramaitoa erityisesti oudoin ”terveys”perustein.
Eikös Ari Koponen (PS) sanonut, että syöpiksillä ja kehareilla voi tehdä hyvän tilin.
Hopeavedellä ne syövät parannetaan.
Aluksi olin skeptinen mutta kerran ei ollu muuta tarjolla kuin kauramaitoa niin se oli todella hyvää. Huom.vain se yksi kauramaito on hyvää muut ei, oliko Oatly Ikaffe jos muistan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillä on vakava syömishäiriö, jonka naamioi terveysajatteluksi. Oudon jyrkkiä mielipiteitä, jatkuva närästys ja juo vain mehuja.
Mehuhan aiheuttaa närästystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävästi normalisoi syömishäiriötään. Smoothieilla eläminen on anoreksiaa
Kyllähän tuollainen muiden diagnooseilla heittely kertoo vain ja ainoastaan omista psyykevaivoistasi.
Onhan toi nyt todella paha syömishäiriö, ettei pysty syömään mitään. Juo kaksi smoothieta päivässä. Kun "närästää" eli on nälkä, juo lämmintä vettä.
Höpöhöpö ja päläpälä!
Kauramaitoa ja mantelimaitoa on juotu Suomessa jo
k e s k i a j a l t a saakka!
Se ei ole siis mikään hölmö nykyajan keksintö. Keskiajalta on jäänyt myös lukuisia reseptejä kasvisperäisen maidon valmistamiseen ja ruokiin joissa sitä on käytetty.
Keskiajalla Suomessa oli myös useampi päivä viikosta ns. "paastopäivä". Paasto tarkoitti tuohon aikaan eläinkunnan tuotteiden välttelyä ja se koski koko kansaa.
Paastoaminen oli henkistä kilvoittelua ja myös ravinnon säännöstelyä, että ruoka saatiin riittämään koko vuodeksi.
Kyllähän tuollainen muiden diagnooseilla heittely kertoo vain ja ainoastaan omista psyykevaivoistasi.