Tykkäisitkö, jos sinulla olisi jokin cool lisänimi kuten "Kanaali" Koskinen tai "Volvo" Markkanen?
Tai jos unohdetaan rikolliset niin sanotaan nyt vaikka "Mörkö" Anttila
Kommentit (42)
Nuo on enemmän miesten juttuja niiltä nuoruuden sonnivuosilta
Olen "Puppa" Puppanen. 👴🥳🥸
Sori siitä.
Mestari, Keisari ja vaikka mitä muita... ainoa nainen joka tulee heti mieleen on Rautarouva.
Eikö ne romanit Volvolla kuskannut kaikki varastetut koirat ja pyörät ?
Mulla on, mutten kerro koska en halua kenenkään tietävän että olen vauvapalstalla. Maine menisi.
ap taitaa olka "Peräreikä" P_____nen
Vierailija kirjoitti:
Mestari, Keisari ja vaikka mitä muita... ainoa nainen joka tulee heti mieleen on Rautarouva.
Heil Hitler, meil Mestari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitlerilläkin oli liikanimi Führer eli Johtaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun idoli on jo kuollut mutta heil sanaa löydät eniten Georgiasta. Itävallan venäläisillä on Adolf nimiä kuin Kataloniassa. Heil on saksaksi terve ja taivas. Himmel on taivas. Frei on vapaus . Työleirit vapauttaa idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitlerilläkin oli liikanimi Führer eli Johtaja
Ei se ollut liikanimi, se oli titteli. Valtakunnanjohtaja, Reichsfuhrer.
Hitler on teille niin rakas . Siitä sitä puhuu mitä sydän on täynnä. Miten se arkielämä sujuu sitten kun makuuhuoneessa nukkuu Hitler samassa sängyssä .
Jehovilla sentään on valtakunnan salit niin. Jehovajahvella.
Tuskin. Melko leimaavaa.