Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvaa, rasvaa

Vierailija
10.04.2026 |

Syökää ihmeessä rasvaa, se pitää ihan oikeesti terveenä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, johtuuko rasvan syönnistä vai mistä, mutta sokeri ei ole maistunut minulle kuukausiin. Olen muutenkin vähentänyt hiilihydraatit minimiin. Paino on tippunut ja on energisempi olo. Aamun aloitan rasvakahvilla. Syön juustoa, kuohukermaa, lihaa, munia ja kasviksia. Ehkä melkein ketoa. 

Vierailija
2/6 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, johtuuko rasvan syönnistä vai mistä, mutta sokeri ei ole maistunut minulle kuukausiin. Olen muutenkin vähentänyt hiilihydraatit minimiin. Paino on tippunut ja on energisempi olo. Aamun aloitan rasvakahvilla. Syön juustoa, kuohukermaa, lihaa, munia ja kasviksia. Ehkä melkein ketoa. 

Jos vetää kaksin käsin maitorasvaa, niin kannattaa ehkä käydä tsekkauttamassa veriarvot. Ettei myöhemmin kaduta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa olla hoikka ja kaunis, niin pitää syödä eläinproteiinia ja voita. Täytyy välttää myrkyllisiä kasviksia. 

Vierailija
4/6 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vetää kaksin käsin maitorasvaa, niin kannattaa ehkä käydä tsekkauttamassa veriarvot. Ettei myöhemmin kaduta. 

Tietenkin kannattaa. Huomaa, että veriarvot ovat hyvät.

Vierailija
5/6 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa olla hoikka ja kaunis, niin pitää syödä eläinproteiinia ja voita. Täytyy välttää myrkyllisiä kasviksia. 

Just joo.

Vierailija
6/6 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitorasva onkin sitä terveellisintä rasvaa ja pitää veriarvot hyvänä.