Mikroshortsit ja iso perse
Minulla on luonnostaan erittäin iso perse, jota olen myös salilla vuosia treenannut. Haluaisin käyttää mikroshortseja salilla ja kesäisin ulkona, ehkä bilettäessäkin. Voiko isoperseinen käyttää mikroshortseja vai onko kauhean näköistä? Erityisesti miesten mielipiteet kiinnostaisi.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta varmaan ikinä ei ole ollut yhtä helppoa näyttää hyvältä ja tyylikkäältä kuin nykyaikana
Mitä tarkoitat?
Nyt uudet shortsit koeajettu salilla ja hyvä fiilis!
Tykkään kypsemmistä naisista, vaaleista ja muodokkaista erityisesti. Monesti jos 30-40v nainen kulkee mikroshortseissa, pyydän puhelinnumeron.
Yamal19
Voi käyttää ja jos vyötärö on kapea, niin näyttää todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko perse iso ja pyöreä eli treenattu vai iso laatikko? Muoto ratkaisee.
Iso ja pyöreä. Olen siis yli 10 v treenannut salilla ja pyöräilen mm. työmatkat.
Hyi!
Pidä perseesi poissa silmistäni. Tykkään vain pienipeppuisista.
Vierailija kirjoitti:
Voi käyttää ja jos vyötärö on kapea, niin näyttää todella hyvältä.
Tämä just on kauhea näky. Sellainen sydämen muotoinen läskikertymä. Mieluummin suora malli, jos on valittava.
Ovat kauhean näköiset. Älä käytä. Kenenkään ei pitäisi käyttää mikroshortseja.
Vastaus riippuu siitä minkälaisella treenillä olet persevöittänyt hanuriasi ja onko se siis pelkän treenin seurausta vai myös jääkaapilla rakennettua?
Vierailija kirjoitti:
Yltääkö takaapäin normikapulalla?
Jep, mistään muusta asennosta kun ei ylläkään.
On ihan salilla kasvatettu. Treenin tavoitteena on ollut vyötärön kaventaminen ja pakaralihasten kasvatus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit käyttää. Saat käyttää mitä haluat, eikä se kuulu kenellekään. Mies.
Kiitos, mutta olisiko se hyvän näköistä?
Sehän on kiinni sääristäkin. Jos ovat kovin väärät sääret ovat mikroshortsit ja minihameet vaikeita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti voit käyttää, iso peppu aina paremman näköinen kuin laiheliinin olematon perä. Laitat rohkeasti sellaiset shortsit kuin itse tykkäät omaksi ja meidän mieliksi, meidän miesten jotka diggailee tsiigaa naisten peppuja.
Tj50
Olin ajatellut niin pieniä, että aika paljon jäisi pakaroiden alaosasta paljaaksi. Onko liian paljastavaa? Olen siis naimisissa oleva nainen.
Mun mielestä voisit pitää sellaisia, joissa vain pieni osa pakaroiden yläosasta peittyy.
Kirjoitus on laihan inselipojun sepitelmä. Kukaan fiksu nainen ei pukeudu noin, mutta ei-fiksut toki pukeutuu. Aloittajan piti lisätäneket provoonsa, koska joutui vastailemaan itselleen pitkin ketjua :(
Kiva, että arvostat.