Mikroshortsit ja iso perse
Minulla on luonnostaan erittäin iso perse, jota olen myös salilla vuosia treenannut. Haluaisin käyttää mikroshortseja salilla ja kesäisin ulkona, ehkä bilettäessäkin. Voiko isoperseinen käyttää mikroshortseja vai onko kauhean näköistä? Erityisesti miesten mielipiteet kiinnostaisi.
Kommentit (42)
Ota huomioon että naisen iso peppu on aika provosoiva miehille, älä ihmettele jos joku yrittää kouraista sitä. Mies ei yksinkertaisesti voi vastustaa tarpeeksi herkullista peppua.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Ota huomioon että naisen iso peppu on aika provosoiva miehille, älä ihmettele jos joku yrittää kouraista sitä. Mies ei yksinkertaisesti voi vastustaa tarpeeksi herkullista peppua.
Mies
Ymmärsinkö oikein, että sinä ainakin pitäisit näkemästäsi.
Onhan hoikka uuma ja tiukka sixpack?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko perse iso ja pyöreä eli treenattu vai iso laatikko? Muoto ratkaisee.
Iso ja pyöreä. Olen siis yli 10 v treenannut salilla ja pyöräilen mm. työmatkat.
Kuulostaa erittäin hyvältä, katsotaanpa sitten kuvia pyllystä kiitos
T: Setämies
Kyllä naisella pitää persettä olla. Ehdoton yläpeukku mikroshortseille.
- Mies
Vierailija kirjoitti:
Onhan hoikka uuma ja tiukka sixpack?
En ole kovin lihaksikas, muuten kuin pyllystä, mutta vyötärö on kapea ja vatsasta olen hoikka.
Ohis mutta varmaan ikinä ei ole ollut yhtä helppoa näyttää hyvältä ja tyylikkäältä kuin nykyaikana
Vierailija kirjoitti:
Käytö bikineitä mielummin.
Toki rannoilla ja uimaloissa käytänkin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla makro- kokoiset mikro-shortsit, että se iso perse mahtuu.
Haittaako jos pakarani ei mahdu kokonaan shortseihin?
Ihan varmasti voit käyttää, iso peppu aina paremman näköinen kuin laiheliinin olematon perä. Laitat rohkeasti sellaiset shortsit kuin itse tykkäät omaksi ja meidän mieliksi, meidän miesten jotka diggailee tsiigaa naisten peppuja.
Tj50
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti voit käyttää, iso peppu aina paremman näköinen kuin laiheliinin olematon perä. Laitat rohkeasti sellaiset shortsit kuin itse tykkäät omaksi ja meidän mieliksi, meidän miesten jotka diggailee tsiigaa naisten peppuja.
Tj50
Olin ajatellut niin pieniä, että aika paljon jäisi pakaroiden alaosasta paljaaksi. Onko liian paljastavaa? Olen siis naimisissa oleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit käyttää. Saat käyttää mitä haluat, eikä se kuulu kenellekään. Mies.
Kiitos, mutta olisiko se hyvän näköistä?
Vastatakseni mun pitäisi nähdä sun perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tj50
Olin ajatellut niin pieniä, että aika paljon jäisi pakaroiden alaosasta paljaaksi. Onko liian paljastavaa? Olen siis naimisissa oleva nainen.
Hyvältä vaikuttaa. Paljaita pakaroita näkyy nykyään jokapuolella. Laitat just sellaiset mistä tykkäät.
Go For It Girl :)
Tj50
Vierailija kirjoitti:
Yltääkö takaapäin normikapulalla?
En tiedä onko tämä tarpeeksi selkeä vastaus, mutta miesmakuni on erittäin pitkä ja tumma.
Hyi hitto. Miksei naiset osaa nykyään pukeutua!? Tämä pitäisi saada koulussa pakolliseksi opetukseksi.
Koskahan saamme lukea naisesta, joka kasvattaa älyään perseen sijaan?
En ole saanut kovin yksiselitteisesti vastausta siihen, että onko hyvän näköistä, kun monet dissaa. Ajattelin kuitenkin testata ja ostaa vaikka jo huomenna. Enkä malta odottaa kesään, kun tännepäin on luvattu lämpimämpää ja aurinkoa. Ajattelin testata tuossa lähipuistossa turvallisesti, kun siinä hengailee noita nuoria afrikkalaistaustaisia, varmaan ujostavat tällaista aikuista naista, niin saa olla rauhassa. Huomaan kuitenkin, jos miehet katsovat sillä silmällä.
Mitäs luulet?