Tasa-arvoon kuuluu että nainen ei saa haluta miehensä apua/tukea
Esim. raskaiden juttujen kantamisessa.
Itsenäinen voimaantunut nainen tekee kaiken itse ja pärjää aina itse.
Kommentit (157)
Sanotaan, että jokapäivä oppii uutta. Tänään mä olen oppinut, että incelit on kovia poikia ruodaamaan painavia tavaroita jatkuvasti paikasta toiseen. Itse kun ei tarvitse painavia tavaroita kannella edes jokavuosi. Onkohan se jotenkin sitten samajuttu, kun kerrostaloasujat kertoilee aikaisin sunnuntaiaamuisin kuuluvasta kiviseinän poraamisesta, että siellä on inceli kokoyön itkurunkattuaan on ottanut poran käteen ja tekee seinistään reikäjuustoa hekotellen samalla, että naiset ei osaa porata reikiä seinään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vahvempi, niinku missä???????
Halonhakkuussa mökillä esim
Aaha. No mites kun tykkään halkojen hakkaamisesta? Just pidtettiin pölleiksi pihalta 28 metrinen kuusi.
Kysyy sinkkunainen
Tuohan on eri asia, jos tykkää niin tekee mutta monille halonhakkuu on pakkopullaa eikä harrastus. Jos on perhe ja lapsia niin helpompi kun mies menee hakkaamaan halkoja.
Blaanlaablaa.... Tässä oli kyse *voimista". Nyt yhtäkkiä kun nainen tykkää halonhakkaamisesta, kyse onkin harrastelusta. Pistäppä itse klapeiksi 28 metrinen kuusi viikossa. Äläkä unohda oksia!
Kyllähän niitä halkoja myydään ihan valmiiksi hakattuina. Me tilataan ne valmiina mökille, kun ei haluta sieltä kaataa puita.
Urpo. Se kuusi piti kaataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoq on se että kun nainen oytåä mieheltä aoua niin naisen kuuluu auttaa myös miestä sekö se että jos nainen ei suostu auttamaan miestä niin miehen ei tarvi auttaa naista. Mutta eihän naiset tätä hyvöksy kun jokaiseen naiseen on sisäänrakennettu miesten henkinen, taloudellinen ja fyysinen hyväksikäyttö. Tällä fyysisellä hyväksikäytöllä tarkoitan sitä että kun on jotain raskaampaa tai vaarallista tai jotain missä on joku riski niin nainen olettaa ja odottaa automaattisesti että mies tekee sen. Kaiken päälle vielä se että naiset vihaavat miehiä ja vaativat että mies ei saa odottaa edes kiitos lausetta siittä palvelusta kun naiset sanovat että ei miestä kuulu kiittää kun miehen kuuluu tehdä nuo ilman kiitosta.
Hauskinta vielä on että nämä samat naiset kauheaan ääneen kitisee miksi miehet ei enää tavoittele ja halua parisuhdetta jossa miehellä on vain sylkykupin, orjan ja kävelevän rahapussi rooli.
Naisten pitäisi arvostaa ja kunnioittaa miehiä kun kerran odottaa miehiltä palvelua ja kaiken maksamista. Mutta ei naiset kyllä vaatii näitä mieheltä ja naisten mielestä miesten pitää vain tehdä vaikka nainen vihaa miehiä ja tuo sen koko ajan esille
Onko sinkkuna mitään merkitystä, vaikka vihaisikin miehiä? Samat hommat silti. Mustakin olisi hiton kiva, jos voisin elää pää perseessäni, mutta kuka putsaisi viemärit slloin? Rännit? Veisi auton korjaamolle? Kutsuisi viemärikuvaajan?
Täh? Ei noissa hommissa ole mitään, mitä nainen ei voisi tehdä. Viedä auton korjaamolle? Lol. Aika monta kertaa ole vienyt. Joku mies sen siellä korjasi ja minä maksoin rahalla.
Joku mies? Ettet sitten itse korjannut kun noissa hommissa ei ole mitään mitä et itse voisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, jos on kiire saada tunnissa kuutiometri halkoja aikaiseksi, sitten ehkä siihen tarvitaan mies. Harvoin on tuollainen kiire ja ihan hyvin naisetkin saa halot hakattua omaan tahtiinsa. Se onnistuu meidän teineiltäkin.
Ja jos joku henkilö ei millään saa niitä puitaan hakattua, ne voi tilata halkoina tai klapeina tai pätkiä halkomakoneella.
Lisäksi haluisin kysyä äskeiseltä kirjoittajalta, kuinka monta mottia halkoja hän on elinaikanaan halkonut naisensa puolesta?
Heh olenkin nainen ja mies tekee halot mökillä, en ole koskaan tehnyt yhtään halkoa enkä tee. Eikä tarvita halkomakonetta😄
No hyvä homma että saat syleillä feminiinisyyttäsi vai miten se meni ;D Saat leikkiä avutonta ja tyhmää joka ei mitään osaa eikä pysty. Ja prinssi tulee apuun aina valkealla ratsulla. Ja hyvä jos olet löytänyt vierelle miehen joka tykkää tuosta piirteestä. Ei kaikki miehet tykkäisi jos nainen on ihan avuton kaikessa missä tarvisi käyttää käsiään tai pitäisi vähän vaikka netistä opiskella että miten homma tehdään.
Parisuhde on vastavuoroisuutta. Jos tämä mies tekee halot, vaimo kokkaa päivälliset jne. Ei sen tarvitse sen kummoisempaa olla. Eikä perinteisissä rooleissa ole mitään pahaa, jos se on molemmille ok. Mun mies on näppärämpi kaikissa teknisissä ja käden taitoja vaativissa jutuissa, mutta itse teen ruoat aina. Lisäksi hoidan laskut ja talouden hallinnan, sillä olen tarkka ja exelin käyttö sujuu.
Juu ei ole perinteisissä rooleissa mitään pahaa. Mutta se on pahaa jos se on joku oletus että tietenkin parisuhteessa on perinteiset roolit, monesti varsinkin miehet sitä olettaa.
Minä naisena inhoan ruuanlaittoa ja kodin ylläpito ja sisustaminen ovat puuduttavan tylsää eikä minulla ole kiinnostusta sellaisiin, paitsi pakko on nyt ollut kiinnostua niistäkin kun ei kukaan niitä minun puolesta tee. Mutta kyllä minä tuossa esimerkissä olisin mieluummin se halkojen hakkaaja ja pitkän uurastuksen jälkeen saisin tulla suoraan syömään. Kotona keittiössä kökkiminen ja ruuantekeminen olisi ollut minulle todella tylsää puuhaa, halkoja saa taas hakata ulkoilmassa, tarkkailla luontoa aisteillaan ja ajatella omiaan ja kaiken päälle on hyvää kuntoilua.
Oletko pakotettu tuohon osaasi? Suomessa saa apua ihmiskauppaan ja ihmisoikeusrikkomuksiin.
Piti vähän aikaa miettiä että mitä sä oikein tarkoitat ja mistä sä sait päähäsi että mua pakotetaan johonkin.
Mut siis ahaa luetunymmärtämisesi on huono vain. Asun yksin, kukaan ei pakota minua mihinkään, täsmennetään. Mutta onhan se pakko siivota ja tehdä ruokaa, jos haluaa että elämä sujuu ja on mukavaa. Ei sotkuinen keittiönpöytä, hiekkainen eteinen tai paskainen pytty tai jatkuva valmisruuan syöminenkään ole mukavaa pidemmän päälle. Pitää nähdä vaivaa siistiin kotiin, minun pitää pakottaa itseni siivoamaan, epämieluinen juttu joka pitää tehdä koska muuten pitkässä juoksussa elämä on hankalampaa jos jätän perusjutut tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä hauska! Sinkut joko tekee yksin tai on jonkun muun naisen aviomies auttamassa! Pakko alkaa harkita eroa😂
Elämänsä voi nykyään järjestää niinkin, ettei tarvitse paljon kanniskella. N. 20 kiloa painavat tavarat pystyy kantamaan itsekin ja erilaisia laitteita voi käyttää.
Voi käyttää miestäkin jos itsellä sellainen on. Ei ole vielä lainvastaista Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaha. No mites kun tykkään halkojen hakkaamisesta? Just pidtettiin pölleiksi pihalta 28 metrinen kuusi.
Kysyy sinkkunainen
Tuohan on eri asia, jos tykkää niin tekee mutta monille halonhakkuu on pakkopullaa eikä harrastus. Jos on perhe ja lapsia niin helpompi kun mies menee hakkaamaan halkoja.
Blaanlaablaa.... Tässä oli kyse *voimista". Nyt yhtäkkiä kun nainen tykkää halonhakkaamisesta, kyse onkin harrastelusta. Pistäppä itse klapeiksi 28 metrinen kuusi viikossa. Äläkä unohda oksia!
Kyllähän niitä halkoja myydään ihan valmiiksi hakattuina. Me tilataan ne valmiina mökille, kun ei haluta sieltä kaataa puita.
Joo, mutta joskus on tilanne kaava-alueella, että on pakko kaataa turvallisuuden vuoksi. Eipä ole kukaan tulossa ilmaiseksi karsimaan, vaan on sinkun selvittävä yksin. Lähetäykö kenet apuun? Otan vastaan apua!
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että jokapäivä oppii uutta. Tänään mä olen oppinut, että incelit on kovia poikia ruodaamaan painavia tavaroita jatkuvasti paikasta toiseen. Itse kun ei tarvitse painavia tavaroita kannella edes jokavuosi. Onkohan se jotenkin sitten samajuttu, kun kerrostaloasujat kertoilee aikaisin sunnuntaiaamuisin kuuluvasta kiviseinän poraamisesta, että siellä on inceli kokoyön itkurunkattuaan on ottanut poran käteen ja tekee seinistään reikäjuustoa hekotellen samalla, että naiset ei osaa porata reikiä seinään?
:D:D
Mikä ihmeen incelpoitsujen ulinalauta tästä palstasta on tullut? Onko hullunhommaforum ja ulilauta suljettu?
M59v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, jos on kiire saada tunnissa kuutiometri halkoja aikaiseksi, sitten ehkä siihen tarvitaan mies. Harvoin on tuollainen kiire ja ihan hyvin naisetkin saa halot hakattua omaan tahtiinsa. Se onnistuu meidän teineiltäkin.
Ja jos joku henkilö ei millään saa niitä puitaan hakattua, ne voi tilata halkoina tai klapeina tai pätkiä halkomakoneella.
Lisäksi haluisin kysyä äskeiseltä kirjoittajalta, kuinka monta mottia halkoja hän on elinaikanaan halkonut naisensa puolesta?
Heh olenkin nainen ja mies tekee halot mökillä, en ole koskaan tehnyt yhtään halkoa enkä tee. Eikä tarvita halkomakonetta😄
No hyvä homma että saat syleillä feminiinisyyttäsi vai miten se meni ;D Saat leikkiä avutonta ja tyhmää joka ei mitään osaa eikä pysty. Ja prinssi tulee apuun aina valkealla ratsulla. Ja hyvä jos olet löytänyt vierelle miehen joka tykkää tuosta piirteestä. Ei kaikki miehet tykkäisi jos nainen on ihan avuton kaikessa missä tarvisi käyttää käsiään tai pitäisi vähän vaikka netistä opiskella että miten homma tehdään.
Parisuhde on vastavuoroisuutta. Jos tämä mies tekee halot, vaimo kokkaa päivälliset jne. Ei sen tarvitse sen kummoisempaa olla. Eikä perinteisissä rooleissa ole mitään pahaa, jos se on molemmille ok. Mun mies on näppärämpi kaikissa teknisissä ja käden taitoja vaativissa jutuissa, mutta itse teen ruoat aina. Lisäksi hoidan laskut ja talouden hallinnan, sillä olen tarkka ja exelin käyttö sujuu.
Juu ei ole perinteisissä rooleissa mitään pahaa. Mutta se on pahaa jos se on joku oletus että tietenkin parisuhteessa on perinteiset roolit, monesti varsinkin miehet sitä olettaa.
Minä naisena inhoan ruuanlaittoa ja kodin ylläpito ja sisustaminen ovat puuduttavan tylsää eikä minulla ole kiinnostusta sellaisiin, paitsi pakko on nyt ollut kiinnostua niistäkin kun ei kukaan niitä minun puolesta tee. Mutta kyllä minä tuossa esimerkissä olisin mieluummin se halkojen hakkaaja ja pitkän uurastuksen jälkeen saisin tulla suoraan syömään. Kotona keittiössä kökkiminen ja ruuantekeminen olisi ollut minulle todella tylsää puuhaa, halkoja saa taas hakata ulkoilmassa, tarkkailla luontoa aisteillaan ja ajatella omiaan ja kaiken päälle on hyvää kuntoilua.
Oletko pakotettu tuohon osaasi? Suomessa saa apua ihmiskauppaan ja ihmisoikeusrikkomuksiin.
Piti vähän aikaa miettiä että mitä sä oikein tarkoitat ja mistä sä sait päähäsi että mua pakotetaan johonkin.
Mut siis ahaa luetunymmärtämisesi on huono vain. Asun yksin, kukaan ei pakota minua mihinkään, täsmennetään. Mutta onhan se pakko siivota ja tehdä ruokaa, jos haluaa että elämä sujuu ja on mukavaa. Ei sotkuinen keittiönpöytä, hiekkainen eteinen tai paskainen pytty tai jatkuva valmisruuan syöminenkään ole mukavaa pidemmän päälle. Pitää nähdä vaivaa siistiin kotiin, minun pitää pakottaa itseni siivoamaan, epämieluinen juttu joka pitää tehdä koska muuten pitkässä juoksussa elämä on hankalampaa jos jätän perusjutut tekemättä.
Annoit erilaisen kuvan viestissä, puhuit valinnoista vaikka olet sinkku. Silloinhan ei valintoja voi olla
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoon kuuluu, että valkoinen heteromies laitetaan aina jonon viimeiseksi työnhakuprosessissa ja että kaikilla on vapaus syrjiä valkoista miestä, koska tämä on kolonialisti. Kuitenkin islamistinen kolonialismi sallitaan, koska siinä on kyse oikeanlaisesta kolonialismista yhdessä vihervasemmiston kanssa, eli islamo-kommunismista.
No nyt tuli vinksahtanutta uhriutumista. Olisikohan aika kasvaa kypsäksi aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen incelpoitsujen ulinalauta tästä palstasta on tullut? Onko hullunhommaforum ja ulilauta suljettu?
M59v.
Ulinalauta on kait maksullinen niin ne köyhimmät ja joille vanhemmat eivät maksa tiliä, tulivat tänne.
Ei tarvii kenenkään mun raskaita tavaroita kantaa. Hommasin vielä pienet kärryt avuksi. Vielä ei oo niille ollut käyttöä.
t. sinkkunainen
Ei miestä voi ohittaa, tarvitsemme heitä kaikessa. Mukavaa että on paljon erilaisia mielipiteitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoit erilaisen kuvan viestissä, puhuit valinnoista vaikka olet sinkku. Silloinhan ei valintoja voi olla
Miksen voi puhua parisuhteen sisällä tehtävistä arjenpyöritys valinnoista? Jos olisin parisuhteessa (ja joskus olen ollutkin) niin kyllä minulle ne perinteiset miehen hommat on paljon mielekkäämpiä.
Siivoaminen ja ruuanlaitto ovat jatkuvaa päivittäistä puurtamista, mielellään minä jonkun kaverin ottaisin jakamaan sitä taakkaa. Mutta ähäkutti, jos otan miehen niin suurella todennäköisyydellä hän olettaa että minä hoidan 90% siivouksesta ja ruuanlaitosta ja hän on sankarimies jos tekee edes sen 10%.... Eli helpommalla pääsen naisena jos olen yksin, mies aiheuttaa minulle vain lisää epämieluisaa siivousta ja ruuanlaittoa kun pitää kahden ihmisen sotkuja ja ruokahuoltoa hoitaa.
Ahaa. No sitten tasa-arvoon kuuluu myös, että mies syö 50% ajasta ehkäisypillereitä ja seksiä ei ole ellei molemmat saa orgasmia. Lisäksi miehen tulee vaihtaa 50% vauvan vaipoista ja hoitaa 50% yöheräilyistä. Kaikki tasan, eikö? Mies saa myös syödä vain saman verran kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsikin pystyy hakkaamaan halkoja, jos on hyvä kirves.
Mihin miestä tarvitaan? Klapit saa valmiina.