Käykö kukaan 9 aikaan illalla kaupassa?
Kommentit (25)
Hyvin harvoin olen noin myöhään käynyt. Joskus jos olen tullut matkalta ja kotona ei ole ollut oikein ruokaa, olen hakenut aamiaistarpeet.
Viimeksi kävin aamulla klo. 2.15 prismassa.
Siihen aikaan möyhitään tyyny valmiiksi ja hampaat on pesty.
Joo. Ja joskus keskiyöllä. Tai 2-3 aikaan aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon aikaan ei oo varmasti jonoja!
Jep, vähemmän mummoja ja lapsiperheitä. Saa tehdä ostokset rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
En lähde 17.00 jälkeen kotoa mihinkään kun olen töistä tullut. 16.00 pääsen töistä ja menen kaupan kautta ja sitten kotiin 17.00 enkä lähde enää ulos.
Sama.
Eilen viimeksi kävin kun kurkkukipuinen lapsi halusi jätskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon aikaan ei oo varmasti jonoja!
Mutta rahattomia pentuja norkoilee kaupan aulassa ja ulkopuolella.
Noin ilta seitsemältä käyn kaupassa, kun illat ovat jo valoisia. Talviaikana noin viiden aikoihin. Nytkin olisi tarkoitus lähteä kauppaan puolen tunnin päästä.
Yleensä puoli yhdeksän uutisten jälkeen lähikaupassa (on auki kymmeneen). Pieni kauppa, jossa toimii lähiposti samassa, on siinä neljän ja kuuden välillä niin ruuhkainen, etten halua tunkea sinne ihmisten sekaan, illalla saa käydä rauhassa. Eli joo, käyn kaupassa säännöllisesti yhdeksän jälkeen. Monesti tulen kotosallekin vasta siinä kahdeksan-yhdeksän aikaan, niin hyvin iltapainotteista tämä "arjen hoitaminen" on.
Vierailija kirjoitti:
En lähde 17.00 jälkeen kotoa mihinkään kun olen töistä tullut. 16.00 pääsen töistä ja menen kaupan kautta ja sitten kotiin 17.00 enkä lähde enää ulos.
Pääsen töistä 20.30 eli ihan ysiltä en vielä ehdi. Joskus meen kodin kautta ja kaupassa 22,30.
Kerran erehdyin lauantaina puolen päivän jälkeen kauppaa. Ei enää, jos ei vaan oo pakko.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ja joskus keskiyöllä. Tai 2-3 aikaan aamulla.
Joo, tai vaikka neljän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Noin ilta seitsemältä käyn kaupassa, kun illat ovat jo valoisia. Talviaikana noin viiden aikoihin. Nytkin olisi tarkoitus lähteä kauppaan puolen tunnin päästä.
Ahaa. Mulla olis nyt tarkoitus lähteä kahvin keittoon, taidan ottaa jäätelöä kahvin kanssa.
Liian myöhäistä, alkoholilaarit on jo kiinni. Käyn päivällä töiden jälkeen.