Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan luultu homoseksuaaliksi?

Vierailija
10.04.2026 |

Kaikki luulevat että minä olen. En tiedä miksi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luultu. Harvemmin naisia kai luullaan, elleivät toki ole stereotyyppisen rekkalesbon näköisiä.

Vierailija
2/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun torjun naisen lähentelyn baarissa minut haukutaan homoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on ainakin haukkunut sellaiseksi. Kun en ole ollut kiinnostunut pubiruususta.

Vierailija
4/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti, mutta mitäpä se haittaa.

Vierailija
5/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua, aika monestikin :)) ymmärrän, että ehkä tällainen 180-senttinen ja tietoisesti varsin androgyyniä tyyliä suosiva nainen saattaa joidenkin silmään "poiketa normeista" ja aiheuttaa tietynlaisen mielleyhtymän. 

(Olen bi, eli ollut kyllä tyttöystäväkin, mutta nyt olen vuosikausia elänyt ihan hetero suhteessa, niin jotenkin se, että kunppanini on mies, tuntuu yllättävän ihmisiä.)

Vierailija
6/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paras kaverini on homo, on minuakin useamman kerran luultu homoksi. Olen aina humalaisille utelijoille vastannut, että voin ollakin, mutta älkää vaan vaimolleni kertoko. Kyselijöiden reaktioita on ollut mielenkiintoista seurata.

Vierailija
7/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luultu. Harvemmin naisia kai luullaan, elleivät toki ole stereotyyppisen rekkalesbon näköisiä.

Luulin kyllä.  Tuli juttelemaan lippis päässä ja miehinen äänikin.

Vierailija
8/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan vähä sillon ku jorasin herculekses tankotanssia kireissä tiikeritangoissa

Vierailija
9/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kyllä. Yksi kaverini oli taannoin eronsa jälkeen melko hajalla ja kovasti etsi itselleen jotain laastaria ja minä sitten hänen seuranaan pyörin useampaankin otteeseen homobaareissa. Siellä olisi ollut vientiä ihan hyvin, mutta minkäs sitä heteroudelleen mahtaa.

Vierailija
10/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin. Ainakin toinen nainen on piirittänyt.

Vierailija
11/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska en ole neitihinttariniinkun sinä ap.

Vierailija
12/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luultu. Olin leikkauttanut hiukseni ihan lyhyiksi mutta olin kuitenkin kahden lapsen äiti enkä tietääkseni lähettänyt kenellekään mitään lesbosignaaleja. Silti minua tuli iskemään perinteisen naisellisesti pukeutunut naimisissa oleva nainen. Kerroin hänelle etten ole kiinnostunut naisista, mutta hän sanoi tietävänsä ja olisi ollut valmis pettämään miestään kanssani.

Vierailija
13/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni.

M53

Vierailija
14/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta on luultu heteroseksuaaliksi. Ja luullaan edelleen koko ajan. Vaikka olen homomies. Johtuu varmaan siitä että olen lihaksikas, ihmiset ajattelevat että lihaksikas mies on konservatiivinen oikeistolainen. Työskentelen myös miesvaltaisella alalla. Puhetapani ei myöskään ole homomainen.

Tavallaan olisi helpompi, jos näin ei olisi. Joudun jatkuvasti tilanteisiin, joissa minut oletetaan heteroksi. Enkä viitsi sitä lähteä yleensä korjaamaan, ainakaan jos en tunne henkilöä hyvin. Asian nostaminen jatkuvasti esiin olisi kiusallista. Joten en kommentoi asiaa ollenkaan. Silti jotenkin ahdistaa, että ihmiset tekevät aina väärän oletuksen. Toisaalta ymmärrän miksi he tekevät niin. Joskus se tuntuu suojakilveltä, joskus vankilalta.

Naisilla varmaan tosi lyhyt tukka voi aiheuttaa tätä. Riippuen ehkä persoonasta ja pukeutumisestakin.

Vierailija
15/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. On tultu ehdottelemaan tai kommentoitu tyyliin ”on sulla upeat jalat”. Oon siis nainen. Ja ihan hetero. En sitten tiedä, mikä siinä oikein on. Oon naisellinen (kiharat, pitkät hiukset, meikkaan) mutta pukeudun kyllä melko pelkistetysti ja androgyynisti. 

Vierailija
16/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta on luultu heteroseksuaaliksi. Ja luullaan edelleen koko ajan. Vaikka olen homomies. Johtuu varmaan siitä että olen lihaksikas, ihmiset ajattelevat että lihaksikas mies on konservatiivinen oikeistolainen. Työskentelen myös miesvaltaisella alalla. Puhetapani ei myöskään ole homomainen.

Tavallaan olisi helpompi, jos näin ei olisi. Joudun jatkuvasti tilanteisiin, joissa minut oletetaan heteroksi. Enkä viitsi sitä lähteä yleensä korjaamaan, ainakaan jos en tunne henkilöä hyvin. Asian nostaminen jatkuvasti esiin olisi kiusallista. Joten en kommentoi asiaa ollenkaan. Silti jotenkin ahdistaa, että ihmiset tekevät aina väärän oletuksen. Toisaalta ymmärrän miksi he tekevät niin. Joskus se tuntuu suojakilveltä, joskus vankilalta.

Naisilla varmaan tosi lyhyt tukka voi aiheuttaa tätä. Riippuen ehkä persoonasta ja pukeutumisestakin.

Ei tarvitse olla naisella lyhyt tukka, mulla on iät ja ajat ollut pitkä reuhka, on vaan aina ponnarilla tai muuten kiinni. Olen siis tuo aiemmin ketjuun vastannut bi-nainen. Ilmeisesti ihan jo pukeutumistyyli (?) riittää joillekin siihen, että vedetään hyvin vahvoja johtopäätöksiä. En tiedä. Tai jokin käytöksessä, eleissä. En ole koskaan kysynyt, mikä on ollut se pääasiallinen "syy" oletuksille, koska en koe asiaa mitenkään loukkaavana tms., mutta ehkä näin tarkemmin ajatellen olisi mielenkiintoista tietää, mikä minussakin antaa ihmisille ne ilmeisen selvät "lesbovibat". 

Vierailija
17/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot eivät perusta luulemiselle, kun ne näkee vilaukseltakin että tuollapa on pariton mies, niin ne hyökkää kimppuun, tuijottamalla. Jos pariton mies on uimarannalla, niin ne hiipii kuin varkain ihan metrin parin päähän, kaivaa sen pikkupikku pyyhkeensä siitä pikku muovipussistaan, ja asettuu kytikselle.

Vierailija
18/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo homoksi luultu, mutta helluntaiseurakuntaan kuuluvaksi on pari kertaa epäilty, kun penskoja on vaikka muille jakaa.

Vierailija
19/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta kukaan ei kuitenkaan ole kertonut tai muuten kommentoinut.

Vierailija
20/42 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot eivät perusta luulemiselle, kun ne näkee vilaukseltakin että tuollapa on pariton mies, niin ne hyökkää kimppuun, tuijottamalla. Jos pariton mies on uimarannalla, niin ne hiipii kuin varkain ihan metrin parin päähän, kaivaa sen pikkupikku pyyhkeensä siitä pikku muovipussistaan, ja asettuu kytikselle.

Kerrohan ihmeessä lisää harrastuksestasi, pervo. Montako miestä olet siis saanut kiinni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi