Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan luultu homoseksuaaliksi?

Vierailija
10.04.2026 |

Kaikki luulevat että minä olen. En tiedä miksi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettu tanssimaan mutta otan sen kohteliaisuutena

Vierailija
42/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos on jo ikää eikä ole avioliitossa eikä lapsia niin sellaista arvellaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minua yrittivät miehet "iskeä". Useimmiten baareissa.  Oli tosi kiusallista. Useimmat uskoivat kun sanoin että ei kiinnosta, mutta jotkut olivat niin hankalia että piti lähteä pois baarista.

Vierailija
44/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvänen hyrsky! Minä olen tullut homoksi mainittua monet kinatilanteet kaduilla ja kahviloissa. Uniformujannut iskee heti perään kiinni kun käyskentelen ostoparatiiseissa.

Kerran budoharkoissa aloittelija kyseli virnuten ja herjasoinnulla soitanko huilua. Olipas tahditon nulikka. Joku hintelä oikeaoppisen seksigentren kenttävahti. Minä olen sentään aika kookas, treenivartaloinen aikuinen mies. No mutta, vastasin tälle poitsulle: Ja mutsias kans. 

Saksanlautalla saunassa muuan ulkomaan elävä alkoi tehdä kankeasti  tuttavuutta esittelemällä erektiossa olevaa kaluaan

Onhan näitä otaksujia riittänyt. Toisaalta on hauska olla haluttu, komea kuin perkele

. Samalla olen oppinut ymmärtämään naisten piinaa kun ihmistä lähestytään ihan omine mieltymyksineen ja hävyttömän röyhkeästi. 

Hyvää illanjatkoa hyvät ihmiset jokaiselle! 

Ei komeus riitä, jos on luonteeltaan tuollainen itseään täynnä oleva mulkku. 

Voin nähdä sinut ja minut liikennevaloissa. Siinä ihan arkikiireissä jalkakäytävän äärellä. Punainen Ukko hehkuu. Vihreää odotamme. Sinulla on huono päivä. Katsot rentoa ja komeaa lähimmäistä, kateus ja raivo sisälläsi kasaen. Teet siirtosi, pukkaat minut bussin alle! 

Kuule, minun olemus 8 miljardin lajitoverin seassa on kuin tavattoman kuulu hyttysen paska Itämeressä. Rentoudu. Armahda meidät. Ole mies. Mulkkusi arvoinen uros. 

Hyttysen paska olet sinäkin äärettömien mahdollisuuksien rannoilla. 

Olet vieläpä päästäsi sekaisin. Sulla on pahoja mielenterveysongelmia, kun tuollaisia kuvittelet. 

Mun on vaikea olla mies ja mulkun arvoinen koska olen nainen eikä mulla ole mulkkua. Ei ole koskaan ollutkaan. En siedä ylimielisiä ihmisiä. 

Anteeksi arvon nainen ennakkoluuloni. Minä houkka tulkitsin tekstisi maskuliinuseksi. Tätä se itsekeskeisyys ja ennakkoasenne aiheuttaa. Mitä munaan tulee,  miehellä on yksi, pois lukien ns. lääketieteelliset ihmeet. 

Mutta naisilla on ihan munasarjat. 

Et siedä ylimielisiä ihmisiä. Voit varmaan ennakoida kontaktien luomisessa inhoa ja jättää luokittelemasi ylimieliset tyypit ja tyypittäret paitsi näiden  keskustelujen kommenttia. 

Mieli muuttuu ja huojahtelee. Kyllä minäkin nuorempana otin Alkon tuotteita ja tulin toisinaan kitkerän hankalaksi. Raitistumisen myötä aggressiivisuus on miltei puolittunut. 

Mene hoitoo sekopää. Melkoista paskaa suollat. Olet kuvottava tyyppi.

Lohduttava tieto sinulle ystäväiseni: olen nyt kolmatta kuukautta suljetulla. Antoivat sentään kännykän. Tuli aikani pitkäksi psykkoppihoidossa.  Kun on ugandalais- tiibetiläiset rihmastot veressä, tottahan toki tottuu suomalais-siberialaiseen lyhyeen ja tylsään kommunikointiin. Paskaa suolla siinä kuin muutkin ihmiset. Ihan tarvis skeidaa. Ehkä vähän parempaa, näyttää luonnossa laskettuna nurmella tuoreelta mämmiltä. Tässä vähitellen psyykkeen saa raamit ja analyysi ratkaisee pääsenkö juhannukseksi raittiiseen ilmaan. Kenties tablettien kanssa. Tosisekotabuja. Kiinnostaako sinua ystäväni ostaa muutama. Ekat saisit ilmatteeks... 

Vierailija
45/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska paras kaverini on homo, on minuakin useamman kerran luultu homoksi. Olen aina humalaisille utelijoille vastannut, että voin ollakin, mutta älkää vaan vaimolleni kertoko. Kyselijöiden reaktioita on ollut mielenkiintoista seurata.

Kukaan koskaan alkanu raivoomaan, että lopettaisit sen vaimon sumuttamisen?

Vierailija
46/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua, aika monestikin :)) ymmärrän, että ehkä tällainen 180-senttinen ja tietoisesti varsin androgyyniä tyyliä suosiva nainen saattaa joidenkin silmään "poiketa normeista" ja aiheuttaa tietynlaisen mielleyhtymän. 

(Olen bi, eli ollut kyllä tyttöystäväkin, mutta nyt olen vuosikausia elänyt ihan hetero suhteessa, niin jotenkin se, että kunppanini on mies, tuntuu yllättävän ihmisiä.)

Mä olen myös lähes 180 cm pitkä nainen, mutta yltiönaisellinen, siis femme ja bi, mutta kukaan ei ikinä oleta että olen bi. Vähän hassuakin, että multa on useammin kysytty olenko transnainen kuin olenko naisista kiinnostunut. 

Vierailija
47/47 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvalla vaikuttaa tulleen mieleen sellainen minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi